Sneeuw? Ik heb alleen maar regen gezien hier. Er waren gisteren ergens onder Groningen wel flinke hagelbuien, hoorde ik vandaag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Hier in de buurt lag overal sneeuw op de auto's toen ik terug kwam van college
Sneeuw?! Hier alleen maar regen, volgens de buiten-thermometer was het een uurtje geleden 4 graden buiten (nu rond de 0).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Je hebt vast wel een bondgenoot in Annemic. Die kan misschien wel wat met haar borsten gaan wapperen om Human als MH te krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Michiel, vergeet je morgen niet om lekker door te drammen voor Human als nieuwe MH?
Uhuquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met de boot vanaf IJmuiden? Da's leuk!
waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze heeft jullie stemmen wel nodig.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een bondgenoot in Annemic. Die kan misschien wel wat met haar borsten gaan wapperen om Human als MH te krijgen
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
Wat is het met de Melkweg? En hoe je erbij kunt zijn??
Ik mis het net geloof ik.
Ik niet weet. Ik weet zeker dat ik 't gemist heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
lol, ik dacht dat het over de FF gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
www.metmichiel.nl
Maar niet voor de Foo Fighters.
President's Night met Michiel en Eric. In de nacht van 4 op 5 november.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
Ik liep vanmiddag in een hagelbuiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Zeg, het slechte strandtentenseizoen is toch al lang en breed afgelopen?!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben net thuis met mn kaartjes voor Metallicaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Berg ze maar goed op, en raak ze niet kwijt.
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Ericquote:
Ik durf mijn winkansen nooit zo te testen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Eric
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die beltquote:
denk je? t was zo een mutsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die belt
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe ze onder mn bed-matras
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..
Vooral de dag erna.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Ik krijg al pijn in m'n hoofd als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Nergens last van gehad!quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar was echt leuk, we hadden zo'n bui dat we elkaar vragen stelden als "wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan?" enzo. Echt hilarisch!
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
"Het lijkt heel erg op de Arctic Monkeys, hè?" Euh, op de zang na dan, nee!
quote:
Hahahahaha!quote:
Bij mij op de opleiding nog wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne! wat bijzonder dat Dees daar solli doet...ze werkte toch bij een verzekering...naaajaaa
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand mij al gemist...![]()
Ik ben er ook niet echt, druk bezig..... Maar moest even kwijt dat ik mijn stem heb laten horen in de Single Strijd: Last Shadow Puppets
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook niet echt, druk bezig..... Maar moest even kwijt dat ik mijn stem heb laten horen in de Single Strijd: Last Shadow Puppets
Ik heb het album al bijna letterlijk grijs gedraaid in de auto. (beste cd koop van het afgelopen jaar: En ja een echt heus album! )quote:
Hè? Wat? Wie? Waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeg...niets budget! Zelf betaald!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Is er dit jaar geen Halloween in Disneyland Parijs MetMichiel omdat het budget op is gegaan aan Michiel's reisje naar Disneyland in Anaheim?
indd, ik zat er gister nog aan te denken! hoe hard wij ons best voor je aan het doen warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
indd, ik zat er gister nog aan te denken! hoe hard wij ons best voor je aan het doen waren![]()
moet wel meteen aan *sweet dreams* denken nu ik jou weer zie
Maar dat was niet het doelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er heel wat budget nodig was om daar te komen
Bij mij wordt 'ie ook grijzer en grijzer. De extra tracks op de CDS en op de 7" zijn ook zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het album al bijna letterlijk grijs gedraaid in de auto. (beste cd koop van het afgelopen jaar: En ja een echt heus album! )
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de vrienden van Krezip met you be mine:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die van Krezip vind ik lang niet zo mooi als de *echte*
Ik mis dus nog een aantal songs, ook al heb ik het album... Hmmm - wordt toch ergens downloaden dan maar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij mij wordt 'ie ook grijzer en grijzer. De extra tracks op de CDS en op de 7" zijn ook zeker de moeite waard.
Bij Related Videos staan er ook nog wat.
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denkenquote:
Dat. Of kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis dus nog een aantal songs, ook al heb ik het album... Hmmm - wordt toch ergens downloaden dan maar...
Zo'n beest ben ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denken
Zeker waar! En we hadden het ook nog eens heul erg verdiend! Op onze enige vrije en laatste dag van de tripquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan het nuttige als je het niet met het aangename kunt combineren?
Wat heb ik gemist? Vonken??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denken
Singles.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die singles kopen. Of is er ergens een special edit versie van het album?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
![]()
Geen vonken nee, maar ik moet altijd aan DiedjeeJ denken omdat ik weet dat hij dat liedje zo mooi vindt.
Stelletje losgeslagen hormoonbommen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:![]()
Geen vonken nee, maar ik moet altijd aan DiedjeeJ denken omdat ik weet dat hij dat liedje zo mooi vindt.
Stelletje losgeslagen hormoonbommen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dj is ook een beest natuurijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |