Sneeuw? Ik heb alleen maar regen gezien hier. Er waren gisteren ergens onder Groningen wel flinke hagelbuien, hoorde ik vandaag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Hier in de buurt lag overal sneeuw op de auto's toen ik terug kwam van college
Sneeuw?! Hier alleen maar regen, volgens de buiten-thermometer was het een uurtje geleden 4 graden buiten (nu rond de 0).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Je hebt vast wel een bondgenoot in Annemic. Die kan misschien wel wat met haar borsten gaan wapperen om Human als MH te krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Michiel, vergeet je morgen niet om lekker door te drammen voor Human als nieuwe MH?
Uhuquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met de boot vanaf IJmuiden? Da's leuk!
waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze heeft jullie stemmen wel nodig.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een bondgenoot in Annemic. Die kan misschien wel wat met haar borsten gaan wapperen om Human als MH te krijgen
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
Wat is het met de Melkweg? En hoe je erbij kunt zijn??
Ik mis het net geloof ik.
Ik niet weet. Ik weet zeker dat ik 't gemist heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
lol, ik dacht dat het over de FF gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
www.metmichiel.nl
Maar niet voor de Foo Fighters.
President's Night met Michiel en Eric. In de nacht van 4 op 5 november.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
Ik liep vanmiddag in een hagelbuiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Zeg, het slechte strandtentenseizoen is toch al lang en breed afgelopen?!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben net thuis met mn kaartjes voor Metallicaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Berg ze maar goed op, en raak ze niet kwijt.
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Ericquote:
Ik durf mijn winkansen nooit zo te testen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Eric
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die beltquote:
denk je? t was zo een mutsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die belt
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe ze onder mn bed-matras
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..
Vooral de dag erna.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Ik krijg al pijn in m'n hoofd als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Nergens last van gehad!quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar was echt leuk, we hadden zo'n bui dat we elkaar vragen stelden als "wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan?" enzo. Echt hilarisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |