quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Berg ze maar goed op, en raak ze niet kwijt.
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Ericquote:
Ik durf mijn winkansen nooit zo te testen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Eric
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die beltquote:
denk je? t was zo een mutsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die belt
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe ze onder mn bed-matras
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..
Vooral de dag erna.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Ik krijg al pijn in m'n hoofd als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Nergens last van gehad!quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar was echt leuk, we hadden zo'n bui dat we elkaar vragen stelden als "wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan?" enzo. Echt hilarisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |