Met de boot vanaf IJmuiden? Da's leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat in november/december een 3-daagse minicruise naar Newcastle doen![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat in november/december een 3-daagse minicruise naar Newcastle doen![]()
![]()
Dan slaap ik nog... Maar ik zou zeggen, stuur eens een mailtje naar Domien!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:06 schreef Mattt het volgende:
Altijd als ik s'ochtends rond half 6 in de auto rij, hoor ik altijd een ultra relax lounge muziekje.
Iemand enig idee ?
Hoe ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog... Maar ik zou zeggen, stuur eens een mailtje naar Domien!
domien@3fm.nl, zo makkelijk is het.quote:
vanuit IJmuiden zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Brennel het volgende:
![]()
Inderdaad ja! En net als de voorgaande jaren komen mijn grootouders ook dit jaar weer precies in dat weekend naar Nederland. Alsof ze het er om doen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Nog maar 18 nachtjes slapen en de stoomboot komt over the hill
En telkens maar weer zichzelf afvragen waarom al die kinderen op ze staan te wachten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad ja! En net als de voorgaande jaren komen mijn grootouders ook dit jaar weer precies in dat weekend naar Nederland. Alsof ze het er om doen...
Heb je hem weer... Hoe lang moet die verlofperiode wel niet gaan duren?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |