Beetje vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
"Het lijkt heel erg op de Arctic Monkeys, hè?" Euh, op de zang na dan, nee!
quote:
Hahahahaha!quote:
Bij mij op de opleiding nog wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne! wat bijzonder dat Dees daar solli doet...ze werkte toch bij een verzekering...naaajaaa
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand mij al gemist...![]()
Ik ben er ook niet echt, druk bezig..... Maar moest even kwijt dat ik mijn stem heb laten horen in de Single Strijd: Last Shadow Puppets
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook niet echt, druk bezig..... Maar moest even kwijt dat ik mijn stem heb laten horen in de Single Strijd: Last Shadow Puppets
Ik heb het album al bijna letterlijk grijs gedraaid in de auto. (beste cd koop van het afgelopen jaar: En ja een echt heus album! )quote:
Hè? Wat? Wie? Waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeg...niets budget! Zelf betaald!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Is er dit jaar geen Halloween in Disneyland Parijs MetMichiel omdat het budget op is gegaan aan Michiel's reisje naar Disneyland in Anaheim?
indd, ik zat er gister nog aan te denken! hoe hard wij ons best voor je aan het doen warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
indd, ik zat er gister nog aan te denken! hoe hard wij ons best voor je aan het doen waren![]()
moet wel meteen aan *sweet dreams* denken nu ik jou weer zie
Maar dat was niet het doelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er heel wat budget nodig was om daar te komen
Bij mij wordt 'ie ook grijzer en grijzer. De extra tracks op de CDS en op de 7" zijn ook zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het album al bijna letterlijk grijs gedraaid in de auto. (beste cd koop van het afgelopen jaar: En ja een echt heus album! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |