quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de vrienden van Krezip met you be mine:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die van Krezip vind ik lang niet zo mooi als de *echte*
Ik mis dus nog een aantal songs, ook al heb ik het album... Hmmm - wordt toch ergens downloaden dan maar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij mij wordt 'ie ook grijzer en grijzer. De extra tracks op de CDS en op de 7" zijn ook zeker de moeite waard.
Bij Related Videos staan er ook nog wat.
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denkenquote:
Dat. Of kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis dus nog een aantal songs, ook al heb ik het album... Hmmm - wordt toch ergens downloaden dan maar...
Zo'n beest ben ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denken
Zeker waar! En we hadden het ook nog eens heul erg verdiend! Op onze enige vrije en laatste dag van de tripquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan het nuttige als je het niet met het aangename kunt combineren?
Wat heb ik gemist? Vonken??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denken
Singles.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die singles kopen. Of is er ergens een special edit versie van het album?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
![]()
Geen vonken nee, maar ik moet altijd aan DiedjeeJ denken omdat ik weet dat hij dat liedje zo mooi vindt.
Stelletje losgeslagen hormoonbommen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:![]()
Geen vonken nee, maar ik moet altijd aan DiedjeeJ denken omdat ik weet dat hij dat liedje zo mooi vindt.
Stelletje losgeslagen hormoonbommen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dj is ook een beest natuurijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |