Bah! Waar? Wie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar de webcam kijken is wel leuk. Daar loopt één of andere chick in de studio rond.
Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef on_air het volgende:
My sign is vital, my hands are cold.
KOUD HE?!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
Goeieavond mensen!
Ik heb weer internet int nieuwe huisje
Op welk peron staat ie dan? Mij is niets opgevallen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
OH, trouwens!
Ik liep gister op station Tilburg, en zag iets geels op een hoge paal staan. Ik had echter haast en besteedde er niet veel aandacht aan.
Vanmorgen liep ik er weer langs, en wat bleek? Daar boven op die paal stond een prachtige Met Michiel in Bad Eend!
kHeb m netjes laten staan, vind het veel te leuk dat-ie er al 2 dagen staat
En ooit, ooit zal ik er zelf één bemachtigen!
Perron 3/4.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef toma het volgende:
[..]
Op welk peron staat ie dan? Mij is niets opgevallen?
Bij mij doet FOK! ineens weer heel traag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat ist hier rustig trouwens...?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Perron 3/4.
Vlak voor de trappen waar ze aan t werk zijn. Daar staan van die grote gele borden en daarnaast staat een hele hoge paal. Hoe ze die eend er op hebben gekregen, geen idee..!
Ik heb t op de foto gezet met mn telefoon, maar krijg die foto's niet op de computer, ben er nog niet achter hoe de bluetooth op mn flaptop werkt (als-ie t al heeft...).
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij doet FOK! ineens weer heel traag.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Qua weer niet, maar studietechnisch had ik weer een meevaller.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
It's a beautyfull day!
Zo beautiful vond ik 'm niet, veel te koud en te nat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
It's a beautyfull day!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
De schitterende klanken van The Last Shadow Puppets, óf de geweerschoten van M.I.A..
![]()
De keuze is 'n stuk makkelijker vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |