Hmja... nouja, deze dan weer minderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat plaatje blijft ook in de aanbieding geloof ik.
Let's dance to Joy Divisionquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:27 schreef ScottTracy het volgende:
Mis ik nou Love Will Tear Us Apart van Joy Division??
Damn, en hij wordt al niet zo vaak op 3fm gedraaidZo'n geweldig nummer!!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
OEH! Led Zeppelin.
![]()
Stairway to Heaven
![]()
.
quote:
Tsja, als je die plaat maar genoeg draait, denkt 'men' dat het een goede zangeres is met ditto concertquote:
Is met de meeste artiesten toch zo, het aantal goede live artiesten staat in schril contrast met de niet zo goede live artiestenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als je die plaat maar genoeg draait, denkt 'men' dat het een goede zangeres is met ditto concert.
Ja, heel gek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verrassende request in een programma met Veenstra.
Ik denk dat het meer het ' girlpower' idee is, niet haar zangkwaliteitenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als je die plaat maar genoeg draait, denkt 'men' dat het een goede zangeres is met ditto concert.
Volgens mij is Pink live toch wel een van de betere zangeressen... in ieder geval beter dan die zingende paraplu van een Rhiannaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer het ' girlpower' idee is, niet haar zangkwaliteiten
of amy mcdonaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Pink live toch wel een van de betere zangeressen... in ieder geval beter dan die zingende paraplu van een Rhianna
Pink is sowieso niet een van de betere zangeressen, maar beter dan Rihanna is het natuurlijk al snelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Pink live toch wel een van de betere zangeressen... in ieder geval beter dan die zingende paraplu van een Rhianna
Neuh, gewoon in deze directory kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier staat heel veel, maar dat wordt niet meer bijgewerkt blijkbaar. Nu zou je elke week deze moeten rippen.
En kijk nu nog eens naar de laatste uitzending die daar staatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in deze directory kijken.
Hint: MetMichiel is er alleen van maandag t/m donderdag, maar toch staan daar ook files van de vrijdag. Iemand enig idee welke show dat zou kunnen zijn?
Verdomd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En kijk nu nog eens naar de laatste uitzending die daar staat
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Pink is sowieso niet een van de betere zangeressen, maar beter dan Rihanna is het natuurlijk al snel
Nou, ze laat trendy deuntjes maken en is kennelijk toch populair bij mensen die niet zoveel om muziek geven. Vreselijk nep. En dat we steeds nog wat van haar horen ligt meer aan 3FM. Bij sommige artiesten (die vaak wel wat kunnen) haken ze bij 1 single af en negeren alles wat daar na uitgebracht wordt volkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik vind haar live echt niet slecht, bovendien is het een zangeres met een flinke houdbaarheidsdatum. Ik had na die eerste paar singles echt gedacht dat je er nooit meer wat van zou horen maar ze gaat nu toch al heel wat jaren en albums mee... toch knap
Gaan we weer. Verwar je eigen smaak nou niet met een feit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ze laat trendy deuntjes maken en is kennelijk toch populair bij mensen die niet zoveel om muziek geven. Vreselijk nep.
...
Ik vind dat ze toch wel over haar houdbaarheidsdatum heen is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik vind haar live echt niet slecht, bovendien is het een zangeres met een flinke houdbaarheidsdatum. Ik had na die eerste paar singles echt gedacht dat je er nooit meer wat van zou horen maar ze gaat nu toch al heel wat jaren en albums mee... toch knap
Ik vind het deuntje wel weer onwijs aanstekelijk... slim gedaan... ik ben het er wel mee eens dat ik 3FM liever wat anders hoor draaien maar da's een andere discussie....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch wel over haar houdbaarheidsdatum heen is.
Ik weet niet wat de meeste ervan vinden, maar haar huidige nummer vind ik toch wel zo ongeveer het slechtste wat ze ooit heeft gemaakt.
Jongen, doe 's normaal. "Pink" kun je toch niet serieus nemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaan we weer. Verwar je eigen smaak nou niet met een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |