quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef reem het volgende:
Zonder enige twijfel de mooiste club van Argentinië! Jammer dat het op dit moment zo verschrikkelijk slecht gaat!
Het heeft dan ook even geduurd voordat hij echt zijn kans kreeg. Was voorheen natuurlijk al dodelijk beslissend als supersub, met de goal tegen Espanyol als absoluut hoogtepunt. Die goal heeft er voor gezorgd dat ik een jaar met een Ronaldinho-avatar heb rondgepost hierquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef reem het volgende:
[..]
Heeft even geduurd voordat ie echt z'n draai heeft gevonden, nietwaar?
Aangezien Radegast, DAM en ik praktisch de enigen zijn die 't Argentijnse voetbaltopic levend proberen te houden, leek een RP topic me misschien wat teveel van t goede... maar nu is de beer losquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:31 schreef sjimz het volgende:
Mooie foto!
Waarom had jij niet al eerder een RP topic geopend?
Gezien de huidige staat van River wil daar echt niemand heen. Zolang zakkenvuller Aguilar de club semi-profesioneel ten gronde aan het richten is, valt er weinig eer te behalen. Eigenlijk hoop ik dat River uit de Sudamericana vliegt.. want dan zijn de rapen gaar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Radegast het volgende:
Zou Crespo geen zin hebben in een terugkeer naar River? Op de tribune zitten bij Inter zal toch wel gaan vervelen zou je denken...
Nee, de gemiddeld slechts presterende club van de afgelopen drie seizoenen vliegt eruit. Of iets in die richting..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag weer een gelijkspel, na een vroege openingstreffer van river..
Maar ze kunnen niet degraderen toch?
Als er nu geen serieuze oppositie is, zijn er dan in 2009 wel serieuze tegenkandidaten die steun genieten?quote:Op zondag 2 november 2008 16:01 schreef reem het volgende:
Dat is een goede vraag. Onder zijn bewind heeft River Plate sportief gezien weinig laten zien, financieel is het een ramp en ook het imago van River Plate heeft veel te verduren gehad. Je zou dus verwachten dat hij ieder moment gewipt kan worden.
Toch is hij praktisch onaantastbaar, omdat hij de harde kern financiert en er geen serieuze oppositie is binnen de club op dit moment. De meeste supporters zijn die man allang zat, maar kunnen er weinig tegen doen. Protesten vorig jaar hebben weinig uitgehaald. Men heeft nu een soort van apathische houding..."laat hem de rit maar uitzitten, in 2009 zijn er toch weer verkiezingen, en dan zijn we van hem af".
Daar is DAM niks bijquote:
Thx voor de link, maarja meestal slaap ik rond die tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef reem het volgende:
In Spanje werd de Argentijnse competitie op Canal+ uitgezonden. Ik kijk altijd via de streams van rojadirecta.com
quote:Simeone verlaat hekkensluiter River Plate met applaus
Diego Simeone is definitief trainer af van River Plate. De oefenmeester kondigde vrijdag na de uitschakeling in de Copa Sudamericana door het Mexicaanse Guadalajara al aan dat hij zondag tegen Hurácan voor het laatst op de bank zou zitten. Na de 3-3 remise in La Bombonera was het definitief over en sluiten voor Simeone.
“Ik ga niet over de wedstrijd praten”, vertelde de oud-international na afloop. “Ik heb een geweldige tijd bij River Plate beleefd en wil iedereen bedanken. Vier maanden geleden vierden we nog de winst van het Torneo Clausura. Hoe betrekkelijk is de voetballerij. Toen was ik verantwoordelijk voor de resultaten, en nu ook.”
“In het volgende Torneo Clausura zal River Plate ongetwijfeld weer bovenin meedraaien. Onder mijn leiding speelden we aanvallend, en dat deden we ondanks de situatie ook tegen Chivas en Hurácan.” De club uit Buenos Aires keek in het duel met Hurácan tegen een 0-3 achterstand aan, maar wist uiteindelijk alsnog langszij te komen.
Simeone verliet de perszaal onder een luid applaus en werd ook op weg naar de parkeerplaats opwacht door tientallen applaudiserende supporters. In het Torneo Clausura verzamelden Los Millionarios onder Simeone slechts tien punten uit veertien wedstrijden. Aartsrivaal Boca Juniors, dat de koppositie deelt met San Lorenzo, behaalde uit evenzoveel wedstrijden negentien punten meer.
De meeste fans hebben niets met die dikzak. Maar zijn wel trots op de WK 86. En natuurlijk die van 78 omdat die werd gewonnen in het stadion van River Plate.quote:Op maandag 10 november 2008 15:05 schreef VBVFV het volgende:
Hoe staan riverfans eigenlijk tegenover maradona? Is de haat zo groot dat ze diego (als bocaman in hart en nieren) het liefst om zouden willen leggen, of hebben ze wel respect voor wat hij voor het argentijnse voetbal gedaan heeft? ben wel benieuwd eigenlijk...
Hoe kom je daar bijquote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef reem het volgende:
Het is verder een publiek geheim dat Maradona eigenlijk voor Independiente is.
Weer wat nieuws geleerd, bedanktquote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef reem het volgende:
[..]
De meeste fans hebben niets met die dikzak. Maar zijn wel trots op de WK 86. En natuurlijk die van 78 omdat die werd gewonnen in het stadion van River Plate.
Het is verder een publiek geheim dat Maradona eigenlijk voor Independiente is.
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:46 schreef VBVFV het volgende:
[..]
Weer wat nieuws geleerd, bedanktwelke weddenschap heb je eigenlijk verloren dat je (tijdelijk) met een boca avatar door het leven moet?
Want het tweede jaar wil je geen kampioen worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:47 schreef Elwood1802 het volgende:
Als je 1 jaar kampioen word kun je weer even rustig 2 jaar niets doen
Zou je de hele DVD niet ergens neer kunnen zetten als je hem nog hebt? Ik heb wel intressequote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef reem het volgende:
Het is een DVD met 3 uur opnames van een paar buitenlandse voetbalfans die naar RP-Boca gingen in 2006. Veel onzin ertussen (dat zal ik er dus uit gaan knippen), maar dat wordt echt monnikenwerk. Komt wel in 2009, wellicht tegen de tijd dat de superclásico weer op stapel staat. Nu even ivm scriptieverplichtingen geen tijd voor.
Neenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef reem het volgende:
Ik heb echt geen serverruimte om die DVD ergens op te knallen. Als jij dat wel hebt moet je maar even een berichtje sturen.
quote:Argentinian giants River Plate needed an injury time goal to beat Nacional of Paraguay in their Copa Libertadores opener.
The match between River Plate and Nacional headed for an undecided result until Diego Buonanotte netted a dramatic winner on 91 minutes. Further into added time the hosts had Robert Flores sent off and Jorge Nuñez followed for the guests not much later.
Gracias...quote:Op zondag 22 februari 2009 16:43 schreef reem het volgende:
Geen enkel probleem. Gewoon een kaartje kopen bij het stadion. Zijn er altijd genoeg.
Platea = zitplaats en erg veilig.
Popular = staplaats en wat minder veilig.
Hij werd toch juist goedgekeurd ? Of hebben we het nu over een andere vrije trap ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:39 schreef Joepd10 het volgende:
de goal werd afgekeurd omdat banfield ervan uitging dat het een indirecte vrije trap was. zonder een oplettende keeper ging ie er wel erg makkelijk in.
Deze is echt mooi!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit is wel een grappig filmpje
Falcao tekende ook gewoon een nieuw contract zodat River kon beuren
40% vol voor een friendly valt nog wel mee imo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net naar de eerste wedstrijd geweest, het zat denk ik voor 40% vol of zo, popular wel vol gelukkig. Sfeer was niet echt super, nu maar hopen dat iedereen nog een beetje erin moest komen.
2-1 verloren uiteindelijk tegen een Lanus met een geweldige nummer 9. River speelde de eerste helft redelijk, de 2e helft goed maar kwam Lanus er 2 keer uit en was het meteen 2 keer raak.
Ortega speelde goed, Enano de eerste helft, Gallardo viel goed in, Archubi speelde net zo kut als zijn kapsel, Ogro speelde kut maar had 2 schitterende acties waarvan 1 goal
River heeft een super makkelijk programma de eerste 6 wedstrijden dus hopen op 14 of 16 punten. Nu komt Banfield uit aan de beurt en misschien ga ik met de borrachos mee
Oh hehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:49 schreef reem het volgende:
Friendly? Ik dacht dat het 't voor de Copa Sudamericana was?
2-0 verloren. Nog mee geweest?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
River heeft een super makkelijk programma de eerste 6 wedstrijden dus hopen op 14 of 16 punten. Nu komt Banfield uit aan de beurt en misschien ga ik met de borrachos mee
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:23 schreef behangplakker het volgende:
Riquelme, hij kwam toch juist van Boca en verraade River toen voor Boca of heb ik dat nou verkeerd?
edit; palermo speelde hier niet eensquote:
quote:River Plate-spelers worden telefonisch bedreigd
Het zijn barre tijden voor iedereen die River Plate een warm hart toedraagt. Na acht speeldagen houdt de roemruchte club uit Buenos Aires alleen Tigre, Racing Club en Chacarita onder zich. Voor diverse fans was de thuisnederlaag tegen Independiente (1-3), waarin Leonardo Astrada als hoofdtrainer debuteerde, het dieptepunt.
Diverse spelers van los Millionarios hebben dinsdag laten weten dat zij via hun mobiele telefoon zijn bedreigd. Dit was mogelijk omdat een aan River Plate verbonden website de telefoonnummers van onder meer Diego Buonanotte, Cristián Fabbiani en Facundo Quiroga enkele uren 'per abuis' publiceerde.
De desbetreffende spelers lieten in een reactie weten dat zij hun nummers niet meer aan de media zullen geven, en dat interviews voorlopig ook uit den boze zijn. Het Torneo Clausura van 2008 was de laatste topprestatie van River Plate. Daarna vielen de prestaties van de werkgever van ex-Ajacied Mauro Rosales bijzonder tegen.
Eerste helft tegen Boca in oktober was ook goed en toen verzuimde River ook om Boca te vernederenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:01 schreef reem het volgende:
Was een mooie 2e helft gisteren zeg! Heb de laatste 2 jaar niet zoveel driehoekjes gezien in het spel van River. Het leek op sommige momenten wel of de verdediging van Boca niet bestond! Nu maakt één zwaluw nog geen zomer, maar damn... wat een genot om naar dit River te kijken zeg
En poor mans Palermo Pavone is gekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Funes Mori
Rojas
Ben benieuwd of River nog iemand zo als Farias, Pavone, G, Fernandez, Caruso of Silva gaat halen. Hoop het niet eigenlijk want met Rios en Funes Mori zit je goed de komende jaren en daarachter zit je met Diaz, Villalva, Rojas ook goed
Kom je nu met een argument?quote:
kutclub in de middenmoot van de serie a.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Met wat voor Europese club kun je nou River Plate of Boca vergelijken qua niveau?
De echte top.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Met wat voor Europese club kun je nou River Plate of Boca vergelijken qua niveau?
Beide horen qua status en aanhang tot de mondiale top en sportief is moeilijk om te zeggen omdat er altijd veel wisselingen zijn in de selectiesquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Ik denk met de Nederlandse top ongeveer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
DAM, was jij gebanned? Lang niet gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu tegen Olimpo en die wedstrijd is vrij belangrijk
Maar nu even niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Nederlandse top is PSV
Ga vaker naar River als naar PSV en verder zal het me worst zijn, jaartje in de B is wel leuk. Ik blijf toch wel gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Topjaartje voor DAM. Scheelt dat hij eerst eigenlijk voor Boca was, dus de degradatie van River zal hem wel niet zo'n pijn doen. Verder gaat het top met PSV, dat maakt ook een hoop goed.
Komt er nu ook een topic: River Plate wordt steeds sterker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga vaker naar River als naar PSV en verder zal het me worst zijn, jaartje in de B is wel leuk. Ik blijf toch wel gaan
Ook nuquote:
Zoek maar Lamela, Mauro Diaz, Roberto Peryra, Afranchino, Cirigliano, Piresquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is vaker dan. En speelt River Plate ook al in Schijndel trouwens? Kom je ook nog bij Boca?
Verkiezingen 2 keer winnen, de inboedel verkopen, de verkopen zelf in je eigen zak steken en de borrachos wat speeltjes gevenquote:
50 miljoen peso volgens mij of ongeveer 13 miljoen dollar en ongeveer 9 miljoen euro.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:03 schreef Radegast het volgende:
Hoe groot is de schuldenberg nu inmiddels? Ongelofelijk dat zo'n club sportief helemaal naar de palestijnen is...
Tong, Nederlands was vroeger niet je sterkste vak op school he ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef tong80 het volgende:
Eichenlijk is het te vergelijken met Feyenoord.
Ooit de rijkste club van europa.
Spelfoutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Tong, Nederlands was vroeger niet je sterkste vak op school he ?
Vooral die van mij zonder sponsorsquote:
Kun je hem scannen ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef reem het volgende:
Bijna paginagroot artikel over River Plate in de Volkskrant van vandaag.
Hebben ze daar een elite wijk ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef reem het volgende:
Stond wel wat nieuws is, Nuñez is blijkbaar een volksbuurt
Scherp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De dag dat kerst en pasen op een dag vallen is de dag dat River of Boca degraderen
Weet ikquote:
Maakt niet uit, volgen jaar met Chice, Pires, Cirigliano, Afranchino, Lanzini, Mauro Diaz, Villalva en Funes Mori in la B. Gaan er toch wel weer een stuk of 3 van naar topclubs voor een miljoen of 10quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef Il-Migliore het volgende:
Zo een club tweede divisie, ongelooflijk.
Volledig nog wel, maar leuk dat je me komt stalken. Ik heb al een ex die niet spoort, nu ook een op fokquote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, je zit er wel vaker volledig naast hoor DAM. Daar zijn we aan gewend.
Ach, hij heeft altijd Boca nog.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV al jaren zonder prijzen, River gedegradeerd. Trek je het nog wel dammeke?
Jaren nog welquote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV al jaren zonder prijzen, River gedegradeerd. Trek je het nog wel dammeke?
OKquote:
Gordo Aguilarquote:
Met een zogenaamd normaal systeem was River nu niet naar de B gegaanquote:Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn, dat systeem wat ze daar hebben slaat hélemaal nergens op.
QFTquote:Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn, dat systeem wat ze daar hebben slaat hélemaal nergens op.
quote:River Plate degradeert en verliest 98,5 procent van haar inkomsten
River Plate heeft zondagavond voor het eerst in haar roemrijke geschiedenis het hoogste niveau in Argentinië verlaten. De club uit Buenos Aires had vorige week het heenduel met Belgrano met 2-0 verloren en kwam zondag in eigen huis niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Los Millionarios vierden sinds hun oprichting in 1901 33 landstitels en is daarmee recordkampioen.
Ruim 55.000 toeschouwers kwamen af op de meest belangrijke wedstrijd uit de geschiedenis van River Plate. Mariano Pavone zette de thuisploeg al na vijf minuten op voorsprong, maar Guillermo Farré nivelleerde de score na ruim een uur spelen. Pavone miste een strafschop. Vlak voor het eindsignaal braken er rellen uit op de tribunes en moest het duel worden gestaakt.
River Plate eindigde in het tweede reguliere deel van de nationale competitie als negende, maar op basis van het gemiddelde puntenaantal in de afgelopen drie seizoenen diende men play-offs om promotie/degradatie te spelen. De degradatie heeft flinke gevolgen voor River Plate, vooral met oog op de televisieinkomsten. Een niveau lager ontvangt men jaarlijks slechts 66.700 euro, oftewel een daling van 98,5 procent ten opzichte van afgelopen seizoen.
Ach jij bent waarschijnlijk niet naar een stuk of 20 van de 40 wedstrijden geweest dit seizoenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Il-Migliore het volgende:
Valt me op dat je het allemaal wel erg bagatelliseert, ik ben er kapot van.
Ik dacht dat B nacional ongeveer 1.5 miljoen peso opleverde.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij berekeningen is 3 miljoen peso ongeveer 500.000 euro maar het zal wel aan mij liggen
Cijfer zal wel ergens rond de 5 miljoen euro liggen op het eind en misschien gaat Cristina nu ook wel de B nationaliseren
Je hoeft niet meteen zo geagiteerd te reageren. Ik bedoelde het niet als aanval op jou oid, ik zou willen dat ik naar zoveel wedstrijden kon gaan, in dat opzicht ben ik hartstikke jaloers op jou. Bedoel er meer mee dat ik vind dat je de gevolgen onderschat. Er moet hard aan een nieuw beleid gewerkt moeten worden willen we weer enigszins stabiel presteren de komende jaren.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach jij bent waarschijnlijk niet naar een stuk of 20 van de 40 wedstrijden geweest dit seizoen
Nee, maar dit zat er allang aan te komen en slechter als het gaat kan toch niet. Dus gewoon lekker met de jeugd gaan werken. Alle voetballers die River kan kopen kunnen er toch niks van, anders zouden ze niet haalbaar zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo geagiteerd te reageren. Ik bedoelde het niet als aanval op jou oid, ik zou willen dat ik naar zoveel wedstrijden kon gaan, in dat opzicht ben ik hartstikke jaloers op jou. Bedoel er meer mee dat ik vind dat je de gevolgen onderschat. Er moet hard aan een nieuw beleid gewerkt moeten worden willen we weer enigszins stabiel presteren de komende jaren.
Vertrekken nuquote:Op maandag 27 juni 2011 00:27 schreef reem het volgende:
De spelers zijn nog steeds in het stadion, maar schijnen zich nu wel te verzamelen om te vertrekken.
Waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Tarado het volgende:
Nooit sympathie gehad voor deze club maar degradatie gun ik ze nu ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |