Thx voor de link, maarja meestal slaap ik rond die tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef reem het volgende:
In Spanje werd de Argentijnse competitie op Canal+ uitgezonden. Ik kijk altijd via de streams van rojadirecta.com
quote:Simeone verlaat hekkensluiter River Plate met applaus
Diego Simeone is definitief trainer af van River Plate. De oefenmeester kondigde vrijdag na de uitschakeling in de Copa Sudamericana door het Mexicaanse Guadalajara al aan dat hij zondag tegen Hurácan voor het laatst op de bank zou zitten. Na de 3-3 remise in La Bombonera was het definitief over en sluiten voor Simeone.
“Ik ga niet over de wedstrijd praten”, vertelde de oud-international na afloop. “Ik heb een geweldige tijd bij River Plate beleefd en wil iedereen bedanken. Vier maanden geleden vierden we nog de winst van het Torneo Clausura. Hoe betrekkelijk is de voetballerij. Toen was ik verantwoordelijk voor de resultaten, en nu ook.”
“In het volgende Torneo Clausura zal River Plate ongetwijfeld weer bovenin meedraaien. Onder mijn leiding speelden we aanvallend, en dat deden we ondanks de situatie ook tegen Chivas en Hurácan.” De club uit Buenos Aires keek in het duel met Hurácan tegen een 0-3 achterstand aan, maar wist uiteindelijk alsnog langszij te komen.
Simeone verliet de perszaal onder een luid applaus en werd ook op weg naar de parkeerplaats opwacht door tientallen applaudiserende supporters. In het Torneo Clausura verzamelden Los Millionarios onder Simeone slechts tien punten uit veertien wedstrijden. Aartsrivaal Boca Juniors, dat de koppositie deelt met San Lorenzo, behaalde uit evenzoveel wedstrijden negentien punten meer.
De meeste fans hebben niets met die dikzak. Maar zijn wel trots op de WK 86. En natuurlijk die van 78 omdat die werd gewonnen in het stadion van River Plate.quote:Op maandag 10 november 2008 15:05 schreef VBVFV het volgende:
Hoe staan riverfans eigenlijk tegenover maradona? Is de haat zo groot dat ze diego (als bocaman in hart en nieren) het liefst om zouden willen leggen, of hebben ze wel respect voor wat hij voor het argentijnse voetbal gedaan heeft? ben wel benieuwd eigenlijk...
Hoe kom je daar bijquote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef reem het volgende:
Het is verder een publiek geheim dat Maradona eigenlijk voor Independiente is.
Weer wat nieuws geleerd, bedanktquote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef reem het volgende:
[..]
De meeste fans hebben niets met die dikzak. Maar zijn wel trots op de WK 86. En natuurlijk die van 78 omdat die werd gewonnen in het stadion van River Plate.
Het is verder een publiek geheim dat Maradona eigenlijk voor Independiente is.
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:46 schreef VBVFV het volgende:
[..]
Weer wat nieuws geleerd, bedanktwelke weddenschap heb je eigenlijk verloren dat je (tijdelijk) met een boca avatar door het leven moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |