abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84964736
Over een half uurtje begint het weer, de spannendste competie ter wereld waar de spelers nog een speler kunnen uitspelen en waar het kaarten regent.

Grote kanshebbers:

River Plate
Boca
Estudiantes
Velez
San Lorenzo

Mogelijke verassingen :

Lanus
Banfield
Colon
Argentinos

Dadelijk over 20 minuten begint met een klassieker Arsenal - Lanus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_85075349
Alle wedstrijden met 1 doelpunt of minder beslist, blijkt maar weer hoe competitief is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:53:13 #3
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85076419
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alle wedstrijden met 1 doelpunt of minder beslist, blijkt maar weer hoe competitief is
En over drie dagen gezien heb jij als enige hierin gepost, blijkt maar weer hoe interessant dit is.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:15:43 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_85077543
Speelt Rosales nog steeds in Argentinië of is 'ie daar weer weg ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_85077699
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:15 schreef Enchanter het volgende:
Speelt Rosales nog steeds in Argentinië of is 'ie daar weer weg ?
Weggeschopt gelukkig en nu zonder club.

Ajax pak je kans >:O
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:25:54 #6
15600 BB-King
Long live the King!
pi_85078011
Is Argentinië niet het Schotland van Zuid-Amerika met Boca Plate en River Juniors?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_85078656
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef BB-King het volgende:
Is Argentinië niet het Schotland van Zuid-Amerika met Boca Plate en River Juniors?
De laatste 10 jaar zijn Newell's, Lanus, Velez, Indep, Racing, San Lorenzo, Boca, River, Estudiantes kampioen geworden dus dat lijkt me niet
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 03:57:41 #8
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85082219
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef BB-King het volgende:
Argentinië wordt door voetbalkenners gezien als één van de sterkste competities ter wereld alhoewel hier vals spel aan vooraf gaat.

Ten eerste zuchten alle clubs onder kolossale financiële problemen. Vorig jaar moest de najaarscompetitie met een week worden uitgesteld zodat de overheid de dotaties kon regelen.

Bovendien heeft de bond in 1983 een zeer oneerlijk systeem ingevoerd: Kampioen word je als je in de twee recentste seizoenen (tot vorig jaar drie) de meeste punten hebt behaald. Dit systeem is ingevoerd om de grootste clubs te beschermen tegen degradatie, maar heeft tot ongewenst effect dat promovendi absurd veel punten moeten halen om te overleven.
pi_85082946
Die 2 competities bestaan pas sinds 90 maar het klopt wel dat de degradatie is aangepast om River te beschermen alleen heeft dat niks te maken met de 2 competities

2 competities is overigens geweldig, zorgt alleen voor meer spanning en meer nivelering. Wel zou het goed zijn als de degradatie en kwalificatie voor de Sud Americana/Libertadores gewoon over 1 jaar gaan
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:24:26 #10
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85094058
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 competities bestaan pas sinds 90 maar het klopt wel dat de degradatie is aangepast om River te beschermen alleen heeft dat niks te maken met de 2 competities

2 competities is overigens geweldig, zorgt alleen voor meer spanning en meer nivelering. Wel zou het goed zijn als de degradatie en kwalificatie voor de Sud Americana/Libertadores gewoon over 1 jaar gaan
Daar zit ik ook op te wachten.

Maar de Argentijnse bond is nog steeds doodsbang dat één van de grote clubs van het land een stapje terug moet doen.
pi_85104804
De dag dat kerst en pasen op een dag vallen is de dag dat River of Boca degraderen
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:21:52 #12
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85109685
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Argentinië wordt door voetbalkenners gezien als één van de sterkste competities ter wereld alhoewel hier vals spel aan vooraf gaat.
Als iemand een beetje kan voetballen daaro gaat hij naar een, al dan niet, Europese topclub.Gewoon een kweekvijver meer niet.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_85109944
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Als iemand een beetje kan voetballen daaro gaat hij naar een, al dan niet, Europese topclub.Gewoon een kweekvijver meer niet.
Maar toch is het nvieau in de kweekvijver prima
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:32:23 #14
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85110085
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar toch is het nvieau in de kweekvijver prima
Zonder twijfel, maar 1 vd beste competities vd wereld?Nee dat niet.
LUHG
pi_85137111
Iedereen met een beetje een gezond verstand kan bedenken dat boca juniors dit seizoen ''gewoon'' weer de titel gaat pakken. Beetje overbodig topic dus als je het mij vraagt.
--
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:44:34 #16
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85138175
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef rutger415 het volgende:
Iedereen met een beetje een gezond verstand kan bedenken dat boca juniors dit seizoen ''gewoon'' weer de titel gaat pakken. Beetje overbodig topic dus als je het mij vraagt.
Ik weet niet veel van het Argentijnse voetbal, maar heeft Boco het vorig jaar in beide competities niet zeer slecht gedaan?
LUHG
pi_85138276
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik weet niet veel van het Argentijnse voetbal, maar heeft Boco het vorig jaar in beide competities niet zeer slecht gedaan?
het is boca, niet boco. Boca heeft het de laaste jaren zelfs zeer goed gedaan, zoals ze het ieder jaar eigelijk wel doen.
--
pi_85150404
Ja het was geweldig de afgelopen keer :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:00:06 #19
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85151236
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef rutger415 het volgende:

[..]

het is boca, niet boco. Boca heeft het de laaste jaren zelfs zeer goed gedaan, zoals ze het ieder jaar eigelijk wel doen.
Ik geloof eigenlijk DAM meer dan jou.
LUHG
pi_85190678
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik geloof eigenlijk DAM meer dan jou.
En DAM zegt dat het boco is??
--
pi_90226485
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef rutger415 het volgende:

[..]

Geweldig ja, ze hebben ook geweldige mondiale talenten zoals Garcia, Mouche, Viatri
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:54:18 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_90229161
Rosales nog steeds zonder club DAM ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_90235351
Zo ver als ik Weet wel maar zal wel bij Newells uitkomen
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:55:20 #24
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90241352

Sfeer altijd goed daaro
LUHG
pi_90241440
Mooie foto's. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: