En poor mans Palermo Pavone is gekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Funes Mori
Rojas
Ben benieuwd of River nog iemand zo als Farias, Pavone, G, Fernandez, Caruso of Silva gaat halen. Hoop het niet eigenlijk want met Rios en Funes Mori zit je goed de komende jaren en daarachter zit je met Diaz, Villalva, Rojas ook goed
Kom je nu met een argument?quote:
kutclub in de middenmoot van de serie a.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Met wat voor Europese club kun je nou River Plate of Boca vergelijken qua niveau?
De echte top.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Met wat voor Europese club kun je nou River Plate of Boca vergelijken qua niveau?
Beide horen qua status en aanhang tot de mondiale top en sportief is moeilijk om te zeggen omdat er altijd veel wisselingen zijn in de selectiesquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Ik denk met de Nederlandse top ongeveer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
DAM, was jij gebanned? Lang niet gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu tegen Olimpo en die wedstrijd is vrij belangrijk
Maar nu even niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Nederlandse top is PSV
Ga vaker naar River als naar PSV en verder zal het me worst zijn, jaartje in de B is wel leuk. Ik blijf toch wel gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Topjaartje voor DAM. Scheelt dat hij eerst eigenlijk voor Boca was, dus de degradatie van River zal hem wel niet zo'n pijn doen. Verder gaat het top met PSV, dat maakt ook een hoop goed.
Komt er nu ook een topic: River Plate wordt steeds sterker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga vaker naar River als naar PSV en verder zal het me worst zijn, jaartje in de B is wel leuk. Ik blijf toch wel gaan
Ook nuquote:
Zoek maar Lamela, Mauro Diaz, Roberto Peryra, Afranchino, Cirigliano, Piresquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is vaker dan. En speelt River Plate ook al in Schijndel trouwens? Kom je ook nog bij Boca?
Verkiezingen 2 keer winnen, de inboedel verkopen, de verkopen zelf in je eigen zak steken en de borrachos wat speeltjes gevenquote:
50 miljoen peso volgens mij of ongeveer 13 miljoen dollar en ongeveer 9 miljoen euro.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:03 schreef Radegast het volgende:
Hoe groot is de schuldenberg nu inmiddels? Ongelofelijk dat zo'n club sportief helemaal naar de palestijnen is...
Tong, Nederlands was vroeger niet je sterkste vak op school he ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef tong80 het volgende:
Eichenlijk is het te vergelijken met Feyenoord.
Ooit de rijkste club van europa.
Spelfoutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Tong, Nederlands was vroeger niet je sterkste vak op school he ?
Vooral die van mij zonder sponsorsquote:
Kun je hem scannen ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef reem het volgende:
Bijna paginagroot artikel over River Plate in de Volkskrant van vandaag.
Hebben ze daar een elite wijk ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef reem het volgende:
Stond wel wat nieuws is, Nuñez is blijkbaar een volksbuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |