Gracias...quote:Op zondag 22 februari 2009 16:43 schreef reem het volgende:
Geen enkel probleem. Gewoon een kaartje kopen bij het stadion. Zijn er altijd genoeg.
Platea = zitplaats en erg veilig.
Popular = staplaats en wat minder veilig.
Hij werd toch juist goedgekeurd ? Of hebben we het nu over een andere vrije trap ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:39 schreef Joepd10 het volgende:
de goal werd afgekeurd omdat banfield ervan uitging dat het een indirecte vrije trap was. zonder een oplettende keeper ging ie er wel erg makkelijk in.
Deze is echt mooi!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit is wel een grappig filmpje
Falcao tekende ook gewoon een nieuw contract zodat River kon beuren
40% vol voor een friendly valt nog wel mee imo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net naar de eerste wedstrijd geweest, het zat denk ik voor 40% vol of zo, popular wel vol gelukkig. Sfeer was niet echt super, nu maar hopen dat iedereen nog een beetje erin moest komen.
2-1 verloren uiteindelijk tegen een Lanus met een geweldige nummer 9. River speelde de eerste helft redelijk, de 2e helft goed maar kwam Lanus er 2 keer uit en was het meteen 2 keer raak.
Ortega speelde goed, Enano de eerste helft, Gallardo viel goed in, Archubi speelde net zo kut als zijn kapsel, Ogro speelde kut maar had 2 schitterende acties waarvan 1 goal
River heeft een super makkelijk programma de eerste 6 wedstrijden dus hopen op 14 of 16 punten. Nu komt Banfield uit aan de beurt en misschien ga ik met de borrachos mee
Oh hehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:49 schreef reem het volgende:
Friendly? Ik dacht dat het 't voor de Copa Sudamericana was?
2-0 verloren. Nog mee geweest?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
River heeft een super makkelijk programma de eerste 6 wedstrijden dus hopen op 14 of 16 punten. Nu komt Banfield uit aan de beurt en misschien ga ik met de borrachos mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |