quote:Op woensdag 12 november 2008 12:46 schreef VBVFV het volgende:
[..]
Weer wat nieuws geleerd, bedanktwelke weddenschap heb je eigenlijk verloren dat je (tijdelijk) met een boca avatar door het leven moet?
Want het tweede jaar wil je geen kampioen worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:47 schreef Elwood1802 het volgende:
Als je 1 jaar kampioen word kun je weer even rustig 2 jaar niets doen
Zou je de hele DVD niet ergens neer kunnen zetten als je hem nog hebt? Ik heb wel intressequote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef reem het volgende:
Het is een DVD met 3 uur opnames van een paar buitenlandse voetbalfans die naar RP-Boca gingen in 2006. Veel onzin ertussen (dat zal ik er dus uit gaan knippen), maar dat wordt echt monnikenwerk. Komt wel in 2009, wellicht tegen de tijd dat de superclásico weer op stapel staat. Nu even ivm scriptieverplichtingen geen tijd voor.
Neenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef reem het volgende:
Ik heb echt geen serverruimte om die DVD ergens op te knallen. Als jij dat wel hebt moet je maar even een berichtje sturen.
quote:Argentinian giants River Plate needed an injury time goal to beat Nacional of Paraguay in their Copa Libertadores opener.
The match between River Plate and Nacional headed for an undecided result until Diego Buonanotte netted a dramatic winner on 91 minutes. Further into added time the hosts had Robert Flores sent off and Jorge Nuñez followed for the guests not much later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |