quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef reem het volgende:
Zonder enige twijfel de mooiste club van Argentinië! Jammer dat het op dit moment zo verschrikkelijk slecht gaat!
Het heeft dan ook even geduurd voordat hij echt zijn kans kreeg. Was voorheen natuurlijk al dodelijk beslissend als supersub, met de goal tegen Espanyol als absoluut hoogtepunt. Die goal heeft er voor gezorgd dat ik een jaar met een Ronaldinho-avatar heb rondgepost hierquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef reem het volgende:
[..]
Heeft even geduurd voordat ie echt z'n draai heeft gevonden, nietwaar?
Aangezien Radegast, DAM en ik praktisch de enigen zijn die 't Argentijnse voetbaltopic levend proberen te houden, leek een RP topic me misschien wat teveel van t goede... maar nu is de beer losquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:31 schreef sjimz het volgende:
Mooie foto!
Waarom had jij niet al eerder een RP topic geopend?
Gezien de huidige staat van River wil daar echt niemand heen. Zolang zakkenvuller Aguilar de club semi-profesioneel ten gronde aan het richten is, valt er weinig eer te behalen. Eigenlijk hoop ik dat River uit de Sudamericana vliegt.. want dan zijn de rapen gaar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Radegast het volgende:
Zou Crespo geen zin hebben in een terugkeer naar River? Op de tribune zitten bij Inter zal toch wel gaan vervelen zou je denken...
Nee, de gemiddeld slechts presterende club van de afgelopen drie seizoenen vliegt eruit. Of iets in die richting..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag weer een gelijkspel, na een vroege openingstreffer van river..
Maar ze kunnen niet degraderen toch?
Als er nu geen serieuze oppositie is, zijn er dan in 2009 wel serieuze tegenkandidaten die steun genieten?quote:Op zondag 2 november 2008 16:01 schreef reem het volgende:
Dat is een goede vraag. Onder zijn bewind heeft River Plate sportief gezien weinig laten zien, financieel is het een ramp en ook het imago van River Plate heeft veel te verduren gehad. Je zou dus verwachten dat hij ieder moment gewipt kan worden.
Toch is hij praktisch onaantastbaar, omdat hij de harde kern financiert en er geen serieuze oppositie is binnen de club op dit moment. De meeste supporters zijn die man allang zat, maar kunnen er weinig tegen doen. Protesten vorig jaar hebben weinig uitgehaald. Men heeft nu een soort van apathische houding..."laat hem de rit maar uitzitten, in 2009 zijn er toch weer verkiezingen, en dan zijn we van hem af".
Daar is DAM niks bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |