abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98692028
Doen ze toch nog iets goed met die belastingcenten die ik hier achterlaat :')

Redelijke eerste helft, had alleen 2-0 moeten zijn en Belgrano met 10 man. Nu wordt het nog een hele klus om die 2e te scoren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98693509
Dat wordt volgend jaar een stuk of 10 nieuwe stadions bekijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juni 2011 @ 21:37:51 #253
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_98694250
Ach, die kerel van net heeft vast wel eens op een belangrijker moment een penalty gemist. Toch?
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_98694525
Vast niet, al interesseert het hem geen fuck

Hopelijk blijft River wel op zondag spelen, maar zal wel niet
pi_98695095
Arme Paul ;(
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98695406
Aldosivi Mar del Plata Buenos Aires José María Minella
Almirante Brown Isidro Casanova Buenos Aires Fragata Presidente Sarmiento
Atlético de Rafaela Rafaela Santa Fe Rafaela
Atlético Tucumán San Miguel de Tucumán Tucumán Monumental Presidente Jose Fierro
Boca Unidos Corrientes Corrientes José Antonio Romero Feris
C.A.I. Comodoro Rivadavia Chubut Municipal de Comodoro Rivadavia
Chacarita Juniors Villa Maipú Buenos Aires Chacarita Juniors
Defensa y Justicia Florencio Varela Buenos Aires Norberto "Tito" Tomaghello
Deportivo Merlo Parque San Martín Buenos Aires José Manuel Moreno
Ferro Carril Oeste Buenos Aires (Autonomous city) Arq. Ricardo Etcheverry

Gimnasia y Esgrima (J) San Salvador de Jujuy Jujuy 23 de Agosto
Independiente Rivadavia Mendoza Mendoza Bautista Gargantini
Instituto Córdoba Córdoba Presidente Perón
Patronato Paraná Entre Ríos Presbítero Bartolomé Grella
Rosario Central Rosario Santa Fe Gigante de Arroyito
San Martín (SJ) San Juan San Juan Ing. Hilario Sánchez
San Martín (T) San Miguel de Tucumán Tucumán La Ciudadela
Tiro Federal Rosario Santa Fe Fortín de Ludueña
Unión Santa Fe Santa Fe 15 de Abril

Ferro, Huracan, Central en Gimnasia ben ik al geweest, maar wel een mooie manier om een paar nieuwe stadions te leren kennen
pi_98695449
Cordoba, Santa Fé en Entre Rios is ook wel te doen met een overnachting
  zondag 26 juni 2011 @ 22:04:03 #258
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_98695700
En toen was het voorbij.

Wedstrijd niet afgespeeld vanwege woedende "fans" die de boel begonnen te slopen en het veld probeerden op te komen en met vanalles en nog wat begonnen te gooien.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_98695713
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De dag dat kerst en pasen op een dag vallen is de dag dat River of Boca degraderen
Scherp.
pi_98695780
Zo een club tweede divisie, ongelooflijk.
pi_98695883
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Scherp.
Weet ik
pi_98695911
Ach, je zit er wel vaker volledig naast hoor DAM. Daar zijn we aan gewend.
pi_98695974
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef Il-Migliore het volgende:
Zo een club tweede divisie, ongelooflijk.
Maakt niet uit, volgen jaar met Chice, Pires, Cirigliano, Afranchino, Lanzini, Mauro Diaz, Villalva en Funes Mori in la B. Gaan er toch wel weer een stuk of 3 van naar topclubs voor een miljoen of 10
pi_98696016
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, je zit er wel vaker volledig naast hoor DAM. Daar zijn we aan gewend.
Volledig nog wel, maar leuk dat je me komt stalken. Ik heb al een ex die niet spoort, nu ook een op fok
pi_98696132
PSV al jaren zonder prijzen, River gedegradeerd. Trek je het nog wel dammeke?
pi_98696216
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Ach, hij heeft altijd Boca nog.
pi_98696246
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Jaren nog wel
pi_98696361
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jaren nog wel
Ja, 2008 is al jaren terug.
pi_98696472
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, 2008 is al jaren terug.
OK
  zondag 26 juni 2011 @ 22:26:04 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98696907
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Scherp.
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98696921
3 jaar is in het Schijndels dialect gewoon enkelvoud. Daar gaat de tijd niet zo snel.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:52:38 #272
14509 reem
pi_98698166
Het is gezellig in het stadion (en omgeving)

http://yfrog.com/kfc42gpj

http://yfrog.com/khl52fj
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 26 juni 2011 @ 22:54:13 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98698252
Hoe kan dit gebeuren
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98698284
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan dit gebeuren
Gordo Aguilar
pi_98698334
Van alle spelers die dit seizoen speelden en niet van River af kwamen zal ik alleen Ferrero en Maidana missen en met wat geluk Roman.

De rest mag opbokken en Carizzo ook
  zondag 26 juni 2011 @ 23:03:46 #276
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98698740
Hier kijk je wel van op idd, ik volg het Argentijnse voetbal niet (is wel prachtig natuurlijk) maar toch wel raar dat zo'n grote en bekende naam degradeerd.
  zondag 26 juni 2011 @ 23:13:47 #277
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98699248
Laten we wel eerlijk zijn, dat systeem wat ze daar hebben slaat hélemaal nergens op.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Trouwste user 2022 zondag 26 juni 2011 @ 23:20:17 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_98699546
Dit heeft nooit iemand kunnen voorspellen. 33 keer landskampioen.

Dat FC Twente hier ooit degradeerde was al vreemd. Maar dit slaat alles.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_98699578
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn, dat systeem wat ze daar hebben slaat hélemaal nergens op.
Met een zogenaamd normaal systeem was River nu niet naar de B gegaan
pi_98699580
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
QFT
  zondag 26 juni 2011 @ 23:22:50 #281
14509 reem
pi_98699654
Zonder dat systeem was River Plate al eerder gedegradeerd. Maar dit jaar dus niet.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_98699703
quote:
River Plate degradeert en verliest 98,5 procent van haar inkomsten

River Plate heeft zondagavond voor het eerst in haar roemrijke geschiedenis het hoogste niveau in Argentinië verlaten. De club uit Buenos Aires had vorige week het heenduel met Belgrano met 2-0 verloren en kwam zondag in eigen huis niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Los Millionarios vierden sinds hun oprichting in 1901 33 landstitels en is daarmee recordkampioen.

Ruim 55.000 toeschouwers kwamen af op de meest belangrijke wedstrijd uit de geschiedenis van River Plate. Mariano Pavone zette de thuisploeg al na vijf minuten op voorsprong, maar Guillermo Farré nivelleerde de score na ruim een uur spelen. Pavone miste een strafschop. Vlak voor het eindsignaal braken er rellen uit op de tribunes en moest het duel worden gestaakt.

River Plate eindigde in het tweede reguliere deel van de nationale competitie als negende, maar op basis van het gemiddelde puntenaantal in de afgelopen drie seizoenen diende men play-offs om promotie/degradatie te spelen. De degradatie heeft flinke gevolgen voor River Plate, vooral met oog op de televisieinkomsten. Een niveau lager ontvangt men jaarlijks slechts 66.700 euro, oftewel een daling van 98,5 procent ten opzichte van afgelopen seizoen.
:{
pi_98699775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:59 schreef j0rdiiii het volgende:
rIVER pLATE :')
Wist allang dat dit niks ging worden. :{
pi_98699815
Cijfers kloppen sws niet en een jaar maakt niet zoveel uit. Socios blijven toch wel betalen en naar Monumental komen

TV rechten zullen met River erbij wel 5x duurder worden of zo
pi_98700076
Valt me op dat je het allemaal wel erg bagatelliseert, ik ben er kapot van.
pi_98700144
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Il-Migliore het volgende:
Valt me op dat je het allemaal wel erg bagatelliseert, ik ben er kapot van.
Ach jij bent waarschijnlijk niet naar een stuk of 20 van de 40 wedstrijden geweest dit seizoen
  zondag 26 juni 2011 @ 23:32:09 #287
14509 reem
pi_98700159
Alle clubs in de nacional B kregen afgelopen seizoen ongeveer 2 ton. Met River erbij worden de televisierechten natuurlijk een stuk interessanter (dus duurder). DAM heeft gelijk.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_98700382
Volgens mij berekeningen is 3 miljoen peso ongeveer 500.000 euro maar het zal wel aan mij liggen

Cijfer zal wel ergens rond de 5 miljoen euro liggen op het eind en misschien gaat Cristina nu ook wel de B nationaliseren
  zondag 26 juni 2011 @ 23:44:12 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98700803
DAM, waarom hebben ze niet het Europees systeem gehouden?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 26 juni 2011 @ 23:48:59 #290
14509 reem
pi_98701032
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij berekeningen is 3 miljoen peso ongeveer 500.000 euro maar het zal wel aan mij liggen

Cijfer zal wel ergens rond de 5 miljoen euro liggen op het eind en misschien gaat Cristina nu ook wel de B nationaliseren
Ik dacht dat B nacional ongeveer 1.5 miljoen peso opleverde.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_98701484
3 miljoen maar Huracan, Central, River en mss Gimnasia zitten allemaal in de B. Die rechten zouden in de vrije markt bijna net zoveel waard zijn :)
  maandag 27 juni 2011 @ 00:08:52 #292
14509 reem
pi_98702058
Hopen dat ze een beetje leuke tegenstanders hebben dan in december als ik weer in BA ben.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_98702619
JM Diaz, Ferrari, Acevedo, Ballon, Bordagaray, Pavone, Caruso mogen van mij allemaal opbokken. Carizzo gaat terug naar het derde team van Lazio en van mij zouden Maidana, Ferrero en Roman wel mogen blijven, maar ze zullen op Roman na wel vertrekken
pi_98702883
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ach jij bent waarschijnlijk niet naar een stuk of 20 van de 40 wedstrijden geweest dit seizoen
Je hoeft niet meteen zo geagiteerd te reageren. Ik bedoelde het niet als aanval op jou oid, ik zou willen dat ik naar zoveel wedstrijden kon gaan, in dat opzicht ben ik hartstikke jaloers op jou. Bedoel er meer mee dat ik vind dat je de gevolgen onderschat. Er moet hard aan een nieuw beleid gewerkt moeten worden willen we weer enigszins stabiel presteren de komende jaren.
  maandag 27 juni 2011 @ 00:27:12 #295
14509 reem
pi_98702963
De spelers zijn nog steeds in het stadion, maar schijnen zich nu wel te verzamelen om te vertrekken.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_98703049
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef Il-Migliore het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen zo geagiteerd te reageren. Ik bedoelde het niet als aanval op jou oid, ik zou willen dat ik naar zoveel wedstrijden kon gaan, in dat opzicht ben ik hartstikke jaloers op jou. Bedoel er meer mee dat ik vind dat je de gevolgen onderschat. Er moet hard aan een nieuw beleid gewerkt moeten worden willen we weer enigszins stabiel presteren de komende jaren.
Nee, maar dit zat er allang aan te komen en slechter als het gaat kan toch niet. Dus gewoon lekker met de jeugd gaan werken. Alle voetballers die River kan kopen kunnen er toch niks van, anders zouden ze niet haalbaar zijn.

River heeft ook weer iets van 7 spelers bij de onder 17 zitten, goede spelers komen er altijd door
  maandag 27 juni 2011 @ 00:29:29 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98703058
Nooit sympathie gehad voor deze club maar degradatie gun ik ze nu ook weer niet
pi_98703074
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:27 schreef reem het volgende:
De spelers zijn nog steeds in het stadion, maar schijnen zich nu wel te verzamelen om te vertrekken.
Vertrekken nu
pi_98703084
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Tarado het volgende:
Nooit sympathie gehad voor deze club maar degradatie gun ik ze nu ook weer niet
Waarom niet?
  maandag 27 juni 2011 @ 00:30:59 #300
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_98703133
Poeh hé
Dat is zoiets als dat Ajax hier degradeert. :{
Ja ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')