Dat vroeg ik me ook al af ja.. Ik heb het idee dat mensen iets te snel conclusies trekken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:22 schreef Ticootje het volgende:
Mag ik vragen waarom Simmu zo wordt afgezeken? Heb ik iets gemist?
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef Lois het volgende:
Zie je dat nu pas Rocka? Of bedoel je dat er niet naar geluisterd wordt? want dat laatste klopt idd
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef OooLizaooO het volgende:
Toch even een banaal postje: mijn man en ik zijn vandaag 1 jaar getrouwd.
quote:we zijn lekker naar een hotelletje geweest en Ben is gaan logeren bij mijn ouders. Hij is lekker voorbeeldig geweest.
Dat vind ik fijn (nouja niet voor jou natuurlijk) om te horen. En we hebben een werkster die eens in de twee weken komt, maar die komt de laatste tijd vaker niet dan wel. Dus dat zou ook wel eens voor extra stress kunnen zorgen. Maar "went" het? Of is het gewoon echt doorbikkelen totdat Lilah zelf wat zelfstandiger is, zoals hierboven ook al gezegd werd?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef sjak het volgende:
Ik herken het wel heel erg hoor Kim. Het is het allemaal net niet... Ik werk hard maar kan in drie dagen niet doen wat mijn collega in 4 dagen doet. Dus helemaal volwaardig kan ik niet meedraaien. Ze zien me wel als volwaardig , dat is het probleem niet. Maar het voelt gewoon anders. "Vroeger" kon ik gewoon even blijven als ik wat extra moest doen, nu moet ik snel snel naar huis. Kinderen halen, eten en de kinderen naar bed. Die uurtjes die ik dan heb zijn best wel gezellig hoor, maar ook wel erg druk. Congressen zijn ook altijd moeilijk te regelen. En inderdaad thuis komt dan weer het huishouden. Wij hebben nu 1 kleine oplossing namelijk een huishoudsterDat scheelt al een stuk. Ik geloof dat de rest van de oplossingen ook wel komen maar ik vind dit echt wel tropenjaren hoor!
Liza, 1 jaar getrouwdGefeliciteerd!
Kortom, er is geen probleem je moet alleen even klagen over het feit dat er blijkbaar een misverstand was met zijn werkgever waardoor hij nu met een kut gevoel aan het werk gaat OF met een kut gevoel thuis blijft omdat hij altijd iemand teleur moet stellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef marit1978 het volgende:
Ik heb gelukkig wel het vertrouwen dat het allemaal wel losloopt hier, het voelt zo anders dan na ilse! Geen groot drama dus als hij inderdaad aan het werk gaat.
hij vond.... wat anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef Nijna het volgende: ik vind
Tja, want hij heeft er natuurlijk geen gevoel bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef marit1978 het volgende:
Swets, zo is het inderdaad ja
en aangezien ik net voor de 2e keer moeder ben geworden en bij de 1e absoluut geen fijne ervaring heb gehad, ga ik me over mijn gevoel en reaktie nu, nu niet schuldig voelen.
Ik weet alleen hoe klote dit NU voelt, morgen zien we wel weer verder.
hihi, ik zal hem de link doorsturenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
dat kan hij kwijt in 'hoe gaat het nu met de vaders'.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
dat kan hij kwijt in 'hoe gaat het nu met de vaders'.
Wat een tering opmerkingquote:
Och, bij mij op mijn werk worden dingen ook voornamelijk mondeling geregeld. Daar ontstaan wel eens misverstanden.... niet?quote:bij net wat doortastener handelen n.a.v. afspraken was het 'moeten teleurstellen' helemaal niet nodig geweest... wel ?
Dat ligt eraan hoe strak die procedure geregeld is. En hee! Wellicht had ie wat anders aan zijn hoofd toen dit geregeld werd. Zoals een hoog zwangere vrouw.quote:Was een verlof-aanvraag namelijk niet goedgekeurd, is het duidelijke zaak he ?
Welke strijd?? Je geeft zelf aan dat het helemaal geen ramp is.quote:Dat is heel wat anders dan er maar vanuit gaan dat het wel gaat zoals idee was... en nu dus inderdaad in tweestrijd zitten. Moet ik die strijd dan maar aangaan?
Ja misschien dat je dan merkt dat je je vriend voor jan lul een nacht lang een tering gevoel gegeven hebt.quote:Nou, nu dus mooi maar even niet.
En nogmaals, morgen weer een dag he?
Yep, das het huwelijk.... Een principe kwestie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef marlieske het volgende:
Maritbegrijp het wel hoor het gaat namelijk over het principe niet eens zo zeer over of hij wel/niet thuis is.
Ah ja. Dus hij mag jou niet rot laten voelen, maar hij MOET zich rot voelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef marit1978 het volgende:
goh, je ziet het echt totaal op een andere manier
ik hoop inderdaad dat hij zich hier even rot bij voelt ja
Is het wellicht ook maar 2 tellen bij je opgekomen dat hij de situatie heeft aangekeken en op basis daarvan een keuze heeft gemaakt of sterker nog, alleen een keuze heeft VOORgesteld?quote:en waarom? omdat ik me nogal niet-serieus-genomen voel in mijn angst. Ik was in de veronderstelling dat we een goede manier gevonden hadden om het handelbaar te maken. Wat blijkt nu ineens, juist in de periode dat die houvast zo belangrijk is? Dat het niet zo geregeld is als ik dacht.
quote:Kan je je echt niet voorstellen hoe ik me daar nu even bij voel ?! Los van de vraag of die emoties reeël zijn of niet? Blijkbaar niet... nu maar hopen dat V. dat zich wel beetje kan voorstellen.
ja..wie weetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Marit, dat zou hier ook zo maar kunnen gebeuren. Mannen... Misschien valt het je man allemaal mee en denkt hij dat hij zijn tijd beter kan gebruiken voor als er echt nood aan de man is ipv nu op dit moment?
Absoluut. Maar op een forum "weet" je alleen wat je leest hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef simmu het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat het je koud op je dak valt als je iets afgesproken hebt en dat dat dan heel anders gaat hoor. en hoe iemand dan hier reageert hoeft nog niet te zijn hoe het irl afgehandeld wordt
Hoe erg ik je ook snap vind ik dit toch een nare opmerking, sorryquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Liza proficiat![]()
En verder succes met fik heir je vent compleet af.. wees goddomme blij dat je em nog hebt dan over zulke futiliteiten lopen zeiken
Hier idem dito. Inmiddels weet ik ook zelf wanneer ik in zo'n bui ben en lukt het me steeds vaker om m'n mond te houden tot ik wel fatsoenlijk kan reageren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Fuente het volgende:
Ik herken veel van Marit haar reactie in mezelf. Ik ben het eigenlijk volledig eens met Swets, maar weet dat ik het zelf ook veel te vaak doe, 'zeiken' om iets wat bijna nergens over gaat, gewoon om het zeiken of omdat ik me rot voel, terwijl m'n vent zijn best doet om alles 'goed' te doen. Zo'n scheeflopende afspraak kan hier net zo'n reactie geven als de reactie die Marit geeft.
Gelukkig weten manlief en ik dat beiden en dat helpt met relativeren. Ik doe mijn best om wat losser te zijn en manlief doet gewoon zijn ding zoals altijdZo gaat het goed gelukkig!
Ondank de sombere voorspellingen over vandaag van de huisarts gaat het eigenlijk beter dan gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, hoe is het nu met je arm?
Mja, het zijn een paar blaren (je kan precies de spatten zien) maar de grote is idd wel groter dan een 2 euromunt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef Lois het volgende:
Freecell bij een blaar groter dan een 2 euromunt kun je beter even de huisarts bellen, dat weet je he? Bij kinderen is dat overigens een 10 eurocent muntje.
Sterkte want het zal verrekt veel pijn doen.
hmmm, ok, logisch inderdaad. Ik zal even bellen dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef p_iglet het volgende:
freecel bij sommige blaren is wel behandeling nodig (speciale zalven/gazen/doorprikken wat dan ook), omdat als de huid loslaat, waar bij een blaar de kans groot op is. Dan is een "gat" van een 2 euromunt niet zo snel dicht, met een groot risico tot infecties.
Gewoon ff de huisartsenpost bellen voor advies dus.
Apparently notquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, hou je jezelf wel een beetje heel?
morgen en overmorgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Veel geluk in jullie nieuwe stek dan Simmu, wanneer kom je weer online?
Het is wel wat gevoelig jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Freecel, beter dat het dit bericht was toch, het had erger gekund, denk dat het zo al pijnlijk genoeg is!
Hoop voor je dat het snel weer hersteld...!
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is wel wat gevoelig jaBen ook benieuwd hoelang het duurt voordat de huis er af gaat, want dat gaat heus wel gebeuren
Het is alleen wat lullig, want wij hebben geen auto, dus ik moest mensen bellen om me er heen te karren. Nuja, ik heb ze hier net maar een glaasje wijn gevoerd
Neh, paracetamol was de tip. Opsmeren raden ze niet aan bij brandwonden en het was grotendeels gewoon tweedegraads, dus dan heeft het ook niet zoveel zin om er wat op te smeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?![]()
heb je nog wat zalf oid erop gekregen om de pijn te verminderen?
Webkim wat doe jij hier nog dan! Hup, je bed in! slaapze
Ja, dat welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het verder met je, naast alle pech, freecell? Beetje gelukkig?
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef simmu het volgende:
ja, crosstopic nodig hier eigenlijk *snif*. selene en ik zijn nu allebei ingeent. mijn arm doet zeer en haar beentjes. we zijn hier heel kleinzerig: boehoe, doet zeer! zij heeft de betere deal, want ze slaapt en drinkt gulzig, net als vorige keer terwijl ik aan mijn nagels al bellend aan het plafond hang of we alles wel (al dan niet goed boeit me niet eens!) geregeld hebben en een snifje zenuwachtig begin te worden. het beste nieuws had ik nog bewaard omdat het zo opschepperig klonk, maar ik wil het gewoon even op mijn scherm zien: als het allemaal niet bevalt mag sangdrax terug (in uiteraard een hogere schaal) naar de vorige (universiteit), dus als het echt vreselijk wordt kunnen we terug, aangezienh ik ook al die tijd mijn haagnet wonen inschrijving in stand gehouden heb(motto daarvan was: "there's no such thing as paranoia if everybody really is out to get you!").
dr verhuizing richting drenthe (?) met tussenstop ergens in een vakantiewoning geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het over
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht. Hormonaal stukje ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
- Ze zijn beide ingeëntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, mooi te horenIk dacht serieus dat je een beetje zwartgallig aan het worden was met vaak alleen maar berichten op negatieve toon (no offense!)
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:00 schreef Llewella het volgende:
En ga nu geloof ik beginnen met de geboortekaarten in te plakken
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef ik80 het volgende:
Brent morgen alweer 2 wat gaat het snel he!
Lotte is vrijdag jarig, zaterdag vieren we haar feestje. Ze weet al een tijdje dat ze een teletubbies taart krijgt, vandaag hebben we een leuk setje nieuwe kleren van bampidano op de beurs gekocht. Kom maar op. (nu nog alle boodschappen enzo doen, de cadeautjes zijn gelukkig al gekocht)
Ik weet dat allerzielen rooms isquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Troel het volgende:
freecell, Allerzielen is Rooms
Bij ons in de kerk wordt wel de laatste zondag van het kerkelijk jaar gevierd, maar dat heeft niet zo'n naampje
Ik heb ooit wel eens op oudejaarsavond in de kerk gezeten en dat de voorganger me echt aankeek van "wat doe jij hier" aangezien ik de enige van onder de 45 was ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet dat allerzielen rooms isAlleen ik heb er nog geen RKK bekenden over gehoord hier in het Noorden, vandaar.
Bij ons is de oudejaarsdienst (op oudejaarsavond om een uur of 8) afgeschaft, er kwamen heel weinig mensen (we hebben een superjonge gemeente, dus de meesten zitten óf met kinderen thuis, of bij hun ouders oid) ik vind het echt jammer
Hier trouwens een verkouden freecell die heel vrolijk en happy is
* freecell koprolt
Whahaquote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens op oudejaarsavond in de kerk gezeten en dat de voorganger me echt aankeek van "wat doe jij hier" aangezien ik de enige van onder de 45 was ofzo
Kerst avond hebben wij inderdaad ook, das altijd echt een feestjequote:Op maandag 3 november 2008 12:04 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben nog wel ouderjaarsdienst. Ook op kerstavond trouwens.
Ik denk dat 1 van ons op kerstavond gaat en de ander de ouderjaarsavond.
Heerlijk he? Je moet het ook alleen maar doen op je eigen fiets en niet kijken naar zo'n ding op andermans fietsquote:Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha![]()
Wij hebben een baby-mee en gisteren heeft TARA mijn band geplakten de baby-mee er op gezet.
Vandaag getest op weg naar de tandarts. Leander dik pak aan en fietsen maar
Leander vond het heerlijk, lachte, maakte geluid en viel toen in slaap. Ik vind het een geniale oplossing voor ons vervoersprobleem, maar doodeng
Volgens mij bedoelt ze dat ze goed ziek is geweestquote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef snoopy het volgende:
Macka, wat voor lessen bedoel je precies? Ga je proberen al deze dingen weer 'werkend' te krijgen of hoe moet ik dat zien? Het lijkt me echt heel naar als je je ineens realiseert dat je die dingen mist.
Kun je Meike niet laten helpen met koken? Dan is ze toch alleen maar ook weer niet. Ik zet Mikael altijd op het aanrecht met zijn voeten in de wasbak en dan mag ie de aardappels afspoelen en dan in de pan doen. Of hij maakt wortels schoon enzo!!quote:Op maandag 3 november 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat het hartstikke goed. Na het gesprek met de wvk aan de slag gegaan om Meike alleen te laten spelen. En dat gaat hartstikke goed. Ik heb een eierwekker aangeschaft, om een tijd te kunnen instellen. Maar die ben ik helemaal niet nodig! Als ik een tijdschrift pak, en aan Meike vertel dat mama even gaat lezen, dan pikt ze dat gewoon! Had ik nooit verwacht! Ze speelt eigenlijk hartstikke lekker als ik een dvd-tje kijk, of iets ga lezen!
Het koken blijft alleen lastig. Op een of andere manier vindt ze dat niet oke. Ik kijk het nog een poosje aan (tijdens het koken loopt ze te miepen en aan mijn been te klemmen) en probeer om haar dan toch aan het spelen te krijgen, maar als het een drama blijft dan grijp ik tijdens het koken maar terug op de dvd speler! ( was trouwens volgens de wvk ook helemaal niet verkeerd)
Ben zo blij dat het zo goed gaat!![]()
Oew hectisch, verhuizen met zo'n hummel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:30 schreef OooLizaooO het volgende:
Wij wonen (lees: kamperen) sinds zaterdag in ons nieuwe huisje! Het is dus heeeeel erg druk geweest (nog altijd eigenlijk), dus ik heb niet alles kunnen meevolgen, maar ik probeer weer in te pikken nu.
Je kunt lampen voor lichttherapie ook huren of kopen chacama, dus dan kun je het gewoon thuis doen. Er zijn er zelfs op een accu die je dus onderweg mee kunt nemen of op je werk kan zetten enzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:53 schreef chacama het volgende:
Macka, hoe gaat het nu? Merk dat mijn oppas ook een winterdepresie heeft, maar terug aan de AD wil ze liever niet. Ze is gewoon erg somber nu en wat meer opvliegerig naar man, haar kinderen (en mij), heb het al over lichttherapie gehad met d'r maar dat hier in deze uithoek vinden is de volgende opdracht.
Check je PM evenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef chacama het volgende:
Ok. dankje. Ik had al een lamp gevonden die volgens hen aan de eisen voldoet voor 160 euro incl. verzendkosten. Dus zal het eens doorgeven.
Dan moet ik die mevrouw uit Little Britain uitnodigen, kan ze de 'bitty' direct in m'n sinussen spuitenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef chacama het volgende:
Macka, bv helpt ook heel goed bij jou tegen een verstopte neus....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dan moet ik die mevrouw uit Little Britain uitnodigen, kan ze de 'bitty' direct in m'n sinussen spuiten![]()
(helaas geen bv hier)
Je gebruikt zelf een paar posts hierboven de woorden dat je dan 'in de lente weer blij wordt van de kwinkelerende vogeltjes'. Dus of die winter dan nog zo toevallig is.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:03 schreef Macka66 het volgende:
Webkim, ik vind een winterdip iets anders dan niet lekker in je vel zitten op een moment dat het toevallig winter is. Voor mensen met een echte winterdip werkt 'iets leuks doen voor jezelf' niet. Al was het alleen maar omdat ze er vaak geen energie voor hebben om ook maar iets te doen.
Ik ben altijd mezelf en mama. Ook als ik iets leuks zonder m'n dametjes ga doen. Ik kan en wil het niet uit elkaar trekken, blijkbaar is het moederschap iets dat heel erg bij me hoort. Het inspireert me ook, geeft energie. Uitgaan was bij mij niet structureel, en als ik nu sporadisch iets wil loop ik er altijd tegenaan dat wij geen oppas hebben/kennen.
Op zich heb ik er geen moeite mee. Ze leeft letterlijk - soms iets te - voor de oppaskinderen. Daar haalt ze haar plezier en energie uit. Een stel van die giebelende guppies vind ze heerlijk. Ze reageert dus ook niet op hen. Haar depressie is vooral nadelig voor de rest van haar gezin. Man en jongste (puber)dochter mogen het regelmatig ontgelden. En verder moppert ze veel op zichzelf. Ze baalt ervan dat ze geen energie heeft, niet kan slapen of op de verkeerde momenten slaap heeft en vooral ook omdat ze slecht kan tillen. Daar baalt ze nog het meeste van. Dat ze niet de kracht heeft om een kind lekker spontaan op te kunnen pakken om te kunnen kroelen. Als het moet, in 'noodgevallen' dan doet ze het wel, maar gewoon het lekker spontane lukt niet. Ze was erg positief toen ik vertelde dat Macka een lamp te leen had, dus wat dat betreft is het een kwestie van afpraak maken en dan kijken of het positieve uitwerking heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef bixister het volgende:
chacama, voor julliezelf ook niet fijn eigenlijk, dat jullie oppas dat heeft. vind je 't niet vervelend om er je kinderen nu te brengen? kan ze het oppassen nu wel aan?
Dat is ook wel weer zo. Ach, ben gewoon meer een huismus.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef owlet het volgende:
Zo heel raar zal dat toch niet zijn, Ingrid? Zolang je er niet down van wordt hoort het toch ook een beetje bij de laatste fase van een zwangerschap om steeds meer je terug te willen trekken.
En Priscil danquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef bixister het volgende:
een week, da's best lang ja. moet je zelf werken in die periode? anders misschien leuk om met haar bij opa/oma te gaan logeren? of een deel van de week. of andersom, vragen of opa/oma bij jullie komen logeren een paar dagen.
En dan is het tijd om een vriendin uit te nodigenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En Priscil danDie moet gewoon naar school... en mijn pap en mam wonen in een andere stad. Dat wordt m niet.
Ik moet denk ik ook gewoon werken. Misschien maak ik wel iets kortere dagen zodat Jen niet zolang op het kdv zit, maar goed. Waar ik het meest tegenop zie is het moment dat de kinderen op bed liggen. Dan ben ik dus helemaal alleen (en dat is al heel lang geleden).
errug gezellig jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan is het tijd om een vriendin uit te nodigen
Toen Bert een week weg was heb ik Ynske gevraagd of ze een keertje langskwam om te eten. Erg gezellig en het scheelt meteen een avond alleen
quote:Werknemers die moeten zorgen voor een thuiswonend ziek kind, partner of ouders kunnen hiervoor kortdurend zorgverlof opnemen. Een werknemer kan per twaalf maanden maximaal twee maal het aantal uren dat hij in een week werkt opnemen. Over de verlofuren wordt zeventig procent van het salaris doorbetaald.
Per 12 maanden kunt u opnemen: maximaal twee maal het aantal uren dat u in een week werkt. Als u bijvoorbeeld 36 uur per week werkt, kunt u per 12 maanden 72 uur kortdurend zorgverlof opnemen.
Plotseling ziek
Als uw kind, partner of ouder plotseling ziek wordt en u dus onverwacht direct vrij moet nemen, hoeft u geen kortdurend zorgverlof op te nemen. U kunt dan gebruikmaken van een andere vorm van verlof, het calamiteitenverlof. Dit eindigt na één dag. Het kortdurend zorgverlof gaat dan de tweede dag in
Zo doe ik dat eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef Lois het volgende:
Hmm daar zeg je zowat. Ik doe het eigenlijk andersom, als mijn verlof op is en er is iemand ziek zou ik zorgverlof overwegen.
Mijn baas stelde altijd zelf de vraag of ik zorgverlof of vakantiedagen wilde. Als ik zorgverlof nam kreeg ik 70% uitbetaald voor die uren. Nooit problemen mee gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje, zijn er hier moeders die wel eens bijzonder verlof opgenomen hebben ivm een ziek kind?
En hoe werd daar dan op gereageerd op je werk? Baas mee eens? Of juist gezeik? Collega's?
dat had ik toen dus, ik had geen dagen meer en heb toen zorgverlof gevraagd en gekregenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef Lois het volgende:
Hmm daar zeg je zowat. Ik doe het eigenlijk andersom, als mijn verlof op is en er is iemand ziek zou ik zorgverlof overwegen.
Ja, snap ik. Maar aan de andere kant als je dan nog eens gewoon een dag vrij zou willen zijn, dn kan het niet omdat je verlof op is en dan kun je voor een gewone vrije dat geen zorgverlof inleveren. Andersom wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef Lois het volgende:
Ogen? Nu snap ik er ook niks meer vanquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:43 schreef Moonah het volgende:
Macka, ik begrijp je niet zo goed. Waren je ogen zo veel slechter geworden? En wat bedoel je met een dubbele Van Gogh? Toch niet twee oren afsnijden?
Ja, maar je sprak over 2 zintuigen die je op de proef had gesteld of je die als moeder kon missen....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ogen? Nu snap ik er ook niks meer van![]()
Nee, oren! Dubbele oorontsteking waar ik steeds weer andere medicatie voor kreeg. En die nu dus echt over moet gaan. Iig heb ik nu pijnstillers die ook echt wat pijn stillen, dus dat is al een stap in de goede richting. Operatie van Gogh is vooralsnog afgeblazen
Niet echt een leuke opmerking maar ben je toevallig zwaarder geworden?quote:Op zondag 9 november 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, een week is best lang idd Davinia.Foto's mee is een hele goeie. Ik spiek ook vaak.
Hier een hele idiote menstruatie. Of beter gezegd, niet...
Ik heb zelfs een test gedaan een dag of 4 geleden, op dag 34 ofzo, negatief. Ik heb ook nergens last van, behalve dan een niet doorzettende menstruatie. Steeds 's ochtends een klein beetje roze/bruin en dat is het dan voor de rest van de dag.
Eerst voelde ik me nog heel naar opgeblazen enzo, maar dat is gelukkig wel weg, maar verder... Ik snap er niks van.
En ik vind het wel irritant, want we rommelen eigenlijk maar een beetje aan qua 'anti-conceptie'. Onthouding is een groot woord ze maar.Maar nu is er echt een geen peil meer op te trekken natuurlijk. Toch maar echt braaf doen dus de komende maand.
![]()
Gek hoor, de boel was gewoon weer normaal op gang al een maand of 6.
Echt?quote:
als 't goed is wordt 't juist steeds beter/meer, niet minder.quote:Op zondag 9 november 2008 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Nijna, wordt het al minder met je duim?
ja tuurlijk, datsnappikheus! 't was ook alleen maar een grapjuh.quote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, het zal streektaal zijn. Voor mij voelt het echt als een positieve vraag![]()
Minder als in minder erg.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef freecell het volgende:
Whehe, lastig die streektaal
Ik had mij nog niet gerealiseerd dat ik niet meer in bed kon blijven bij ziek zijn, nou, bij deze dus
In bed blijven zit er niet in geloof ik.
De komende tig jaar
Ik kan er niet echt mee zitten. Dat vrolijke koppie van Leander in de wipstoel, daar heb ik een boel voor over!
quote:Op maandag 10 november 2008 09:20 schreef sjak het volgende:
Zo zie je maar, het "hoe gaat het met de moeders"- topic is geweldig tegen het krijgen van kinderen
Een brace (schrijf je dat zo?) .quote:Op maandag 10 november 2008 10:12 schreef Nijna het volgende:
Lol Sjak.
Duim doet nog steeds zeer. Hoe voorkom je nou toch dat je dat ding steeds weer gebruikt... (haast onmogelijk).
helpt van die spiergel misschien een beetje?quote:Op maandag 10 november 2008 10:19 schreef Nijna het volgende:
Dat vind ik dan ook wel weer heel rigoureus geloof ik Tico, al kan je er dan niet zoveel mee...
Ik kijk het nog wel even aan, als het eind van de week niet minder wordt ga ik misschien maar eens even naar de huisarts ermee. Maar die zegt vast ook: rust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |