Ondank de sombere voorspellingen over vandaag van de huisarts gaat het eigenlijk beter dan gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, hoe is het nu met je arm?
Mja, het zijn een paar blaren (je kan precies de spatten zien) maar de grote is idd wel groter dan een 2 euromunt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef Lois het volgende:
Freecell bij een blaar groter dan een 2 euromunt kun je beter even de huisarts bellen, dat weet je he? Bij kinderen is dat overigens een 10 eurocent muntje.
Sterkte want het zal verrekt veel pijn doen.
hmmm, ok, logisch inderdaad. Ik zal even bellen dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef p_iglet het volgende:
freecel bij sommige blaren is wel behandeling nodig (speciale zalven/gazen/doorprikken wat dan ook), omdat als de huid loslaat, waar bij een blaar de kans groot op is. Dan is een "gat" van een 2 euromunt niet zo snel dicht, met een groot risico tot infecties.
Gewoon ff de huisartsenpost bellen voor advies dus.
Apparently notquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, hou je jezelf wel een beetje heel?
morgen en overmorgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Veel geluk in jullie nieuwe stek dan Simmu, wanneer kom je weer online?
Het is wel wat gevoelig jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Freecel, beter dat het dit bericht was toch, het had erger gekund, denk dat het zo al pijnlijk genoeg is!
Hoop voor je dat het snel weer hersteld...!
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is wel wat gevoelig jaBen ook benieuwd hoelang het duurt voordat de huis er af gaat, want dat gaat heus wel gebeuren
Het is alleen wat lullig, want wij hebben geen auto, dus ik moest mensen bellen om me er heen te karren. Nuja, ik heb ze hier net maar een glaasje wijn gevoerd
Neh, paracetamol was de tip. Opsmeren raden ze niet aan bij brandwonden en het was grotendeels gewoon tweedegraads, dus dan heeft het ook niet zoveel zin om er wat op te smeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?![]()
heb je nog wat zalf oid erop gekregen om de pijn te verminderen?
Webkim wat doe jij hier nog dan! Hup, je bed in! slaapze
Ja, dat welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het verder met je, naast alle pech, freecell? Beetje gelukkig?
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef simmu het volgende:
ja, crosstopic nodig hier eigenlijk *snif*. selene en ik zijn nu allebei ingeent. mijn arm doet zeer en haar beentjes. we zijn hier heel kleinzerig: boehoe, doet zeer! zij heeft de betere deal, want ze slaapt en drinkt gulzig, net als vorige keer terwijl ik aan mijn nagels al bellend aan het plafond hang of we alles wel (al dan niet goed boeit me niet eens!) geregeld hebben en een snifje zenuwachtig begin te worden. het beste nieuws had ik nog bewaard omdat het zo opschepperig klonk, maar ik wil het gewoon even op mijn scherm zien: als het allemaal niet bevalt mag sangdrax terug (in uiteraard een hogere schaal) naar de vorige (universiteit), dus als het echt vreselijk wordt kunnen we terug, aangezienh ik ook al die tijd mijn haagnet wonen inschrijving in stand gehouden heb(motto daarvan was: "there's no such thing as paranoia if everybody really is out to get you!").
dr verhuizing richting drenthe (?) met tussenstop ergens in een vakantiewoning geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het over
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht. Hormonaal stukje ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
- Ze zijn beide ingeëntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, mooi te horenIk dacht serieus dat je een beetje zwartgallig aan het worden was met vaak alleen maar berichten op negatieve toon (no offense!)
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:00 schreef Llewella het volgende:
En ga nu geloof ik beginnen met de geboortekaarten in te plakken
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef ik80 het volgende:
Brent morgen alweer 2 wat gaat het snel he!
Lotte is vrijdag jarig, zaterdag vieren we haar feestje. Ze weet al een tijdje dat ze een teletubbies taart krijgt, vandaag hebben we een leuk setje nieuwe kleren van bampidano op de beurs gekocht. Kom maar op. (nu nog alle boodschappen enzo doen, de cadeautjes zijn gelukkig al gekocht)
Ik weet dat allerzielen rooms isquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Troel het volgende:
freecell, Allerzielen is Rooms
Bij ons in de kerk wordt wel de laatste zondag van het kerkelijk jaar gevierd, maar dat heeft niet zo'n naampje
Ik heb ooit wel eens op oudejaarsavond in de kerk gezeten en dat de voorganger me echt aankeek van "wat doe jij hier" aangezien ik de enige van onder de 45 was ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet dat allerzielen rooms isAlleen ik heb er nog geen RKK bekenden over gehoord hier in het Noorden, vandaar.
Bij ons is de oudejaarsdienst (op oudejaarsavond om een uur of 8) afgeschaft, er kwamen heel weinig mensen (we hebben een superjonge gemeente, dus de meesten zitten óf met kinderen thuis, of bij hun ouders oid) ik vind het echt jammer
Hier trouwens een verkouden freecell die heel vrolijk en happy is
* freecell koprolt
Whahaquote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens op oudejaarsavond in de kerk gezeten en dat de voorganger me echt aankeek van "wat doe jij hier" aangezien ik de enige van onder de 45 was ofzo
Kerst avond hebben wij inderdaad ook, das altijd echt een feestjequote:Op maandag 3 november 2008 12:04 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben nog wel ouderjaarsdienst. Ook op kerstavond trouwens.
Ik denk dat 1 van ons op kerstavond gaat en de ander de ouderjaarsavond.
Heerlijk he? Je moet het ook alleen maar doen op je eigen fiets en niet kijken naar zo'n ding op andermans fietsquote:Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha![]()
Wij hebben een baby-mee en gisteren heeft TARA mijn band geplakten de baby-mee er op gezet.
Vandaag getest op weg naar de tandarts. Leander dik pak aan en fietsen maar
Leander vond het heerlijk, lachte, maakte geluid en viel toen in slaap. Ik vind het een geniale oplossing voor ons vervoersprobleem, maar doodeng
Volgens mij bedoelt ze dat ze goed ziek is geweestquote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef snoopy het volgende:
Macka, wat voor lessen bedoel je precies? Ga je proberen al deze dingen weer 'werkend' te krijgen of hoe moet ik dat zien? Het lijkt me echt heel naar als je je ineens realiseert dat je die dingen mist.
Kun je Meike niet laten helpen met koken? Dan is ze toch alleen maar ook weer niet. Ik zet Mikael altijd op het aanrecht met zijn voeten in de wasbak en dan mag ie de aardappels afspoelen en dan in de pan doen. Of hij maakt wortels schoon enzo!!quote:Op maandag 3 november 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat het hartstikke goed. Na het gesprek met de wvk aan de slag gegaan om Meike alleen te laten spelen. En dat gaat hartstikke goed. Ik heb een eierwekker aangeschaft, om een tijd te kunnen instellen. Maar die ben ik helemaal niet nodig! Als ik een tijdschrift pak, en aan Meike vertel dat mama even gaat lezen, dan pikt ze dat gewoon! Had ik nooit verwacht! Ze speelt eigenlijk hartstikke lekker als ik een dvd-tje kijk, of iets ga lezen!
Het koken blijft alleen lastig. Op een of andere manier vindt ze dat niet oke. Ik kijk het nog een poosje aan (tijdens het koken loopt ze te miepen en aan mijn been te klemmen) en probeer om haar dan toch aan het spelen te krijgen, maar als het een drama blijft dan grijp ik tijdens het koken maar terug op de dvd speler! ( was trouwens volgens de wvk ook helemaal niet verkeerd)
Ben zo blij dat het zo goed gaat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |