abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62782576
Marit, ik herken het ook wel hoor, ik kan ook weleens helemaal uit mijn vel springen om niets, en dan later denken: oh ja, dat was ook niet zo aardig.....
Maar ik denk dat jouw probleem meer ligt in het feit dat je bang bent dat het toch weer misgaat, en dat je er dan ineens alleen voor staat met 2 meiden.

En wat dat papa's en dochters gebeuren....ik denk dat de mama's toch wel vaak als een soort van haviken op hun kind zitten, en dat de papa's dan te weinig ruimte krijgen.
Zo was het hier in ieder geval wel.
Nu dat Meike's papa wat meer aandacht aan Meike kan en mag besteden is hun band ook veel sterker geworden, en geniet ik er zo van om te zien hoe ze samen bezig zijn.

BlaBla, succes met de sollicitatie, en super dat het allemaal zo lekker gaat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62783317
Bla, wat fijn dat je je zo goed voelt En veel succes volgende week bij je sollicitatiegesprek!

Karin, Sara is juist echt een papa's kindje. Ze is ook wel gek op mij, maar nog gekker op papa. Ik vind het niet erg verder, vind het ook wel heel mooi om te zien.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:33:02 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62784223
Bla en Troel veel succes met de sollicitaties!
Bla, ik snap het niet helemaal, maar het klinkt goed, das het belangrijkst

Jojo, ik weet niet wat te zeggen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62785236
Troel en blabla succes met de sollicitaties!
pi_62802222
Zo, ik ben heel fris, want Leander heeft schokkend lang geslapen.

Eén minpuntje: ik heb gisteren mijn elleboog gekneusd (gestoten tegen de kast) en dat deed toch wel erg veel pijn. Even naar de HA geweest; Bloeduitstorting in het gewricht die de zenuw platdrukt. Het ergste moet binnen een paar dagen overgaan als de ergste zwelling weg is, maar nu doen sommige bewegingen bizar veel pijn en voelen mijn pink en ringvinger raar/doof aan.
Resultaat: ik kan Leander maar met één arm tillen en dergelijke. Zo onhandig! Gelukkig is TARA vanmiddag en vanavond thuis!
pi_62802426
Feecell, auw .
Fake it till you make it...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:49:31 #107
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62803820
Wat fijn dat je je zo goed voelt Bla

Freecell, dat klinkt pijnlijk En ook onhandig inderdaad. Mazzel dat Tara er een groot deel van de dag kan zijn.

Hier was gisterenmiddag en avond niet veel beter dan ik me 's ochtends al voelde. Isis dronk voor geen meter en rond vijven werd ik ook nog gebeld dat Finn op het kdv was gevallen en naar de huisartsenpost moet om gehecht te worden. Omdat ie wat dizzy was en doodmoe, was m'n schoonmoeder gekomen om hem met de auto op te pikken en thuis te brengen (O+ was met de fiets). Die wilde ook wel graag eens de fles geven en deed vervolgens heel triomfantelijk toen Isis hem bij haar wel helemaal opdronk. Ik kon d'r echt wel schieten en ben ook niet heel aardig geweest. Gelukkig was ik niet de enige die het geen leuke opmerking vond, ze kreeg ook al commentaar van m'n zwager (ja, het was zoete inval, die zouden ook toevallig gisteren langskomen). Ik weet dat ze het goed bedoelt, maar ik kon het echt niet hebben (ze wist ook al dat het een rotdag was geweest) en ze lijkt niet te begrijpen dat we af en toe ook even ongegeneerd in de put willen zitten in deze situatie. Daar komen we ook wel weer uit, maar op sommige momenten moet ze gewoon even d'r mond houden.
Maar verder ben ik heel blij met d'r hoor

Verder vandaag de crematie van m'n opa Hoewel ik blij ben voor hem (hij wilde al tijden niet meer en z'n lichaam was op), toch een verdrietige dag.
pi_62803988
Oeh freecell dat klinkt erg pijnlijk. Gelukkig sta je er vandaag niet alleen voor. Beterschap!

Pfff Jojo kan me voorstellen dat zo'n opmerking op dat moment gewoon echt even verkeerd kan vallen hoor. En het is heel logisch dat je soms ook gewoon even niet blij bent. Waarom zou dat niet mogen?

Ik kan er zelf heel slecht tegen als Linde bij ons gillend op de grond ligt omdat ze iets niet mag en mijn moeder dan zegt: Nou bij ons doet ze dat nooit hoor Net zoals dat ze bij mijn ouders nooit aan de tv zit, niks van tafel pakt, altijd doorslaapt en natuurlijk altijd keurig haar bord leeg eet Voordeel is wel dat ik nooit zo op hoef te letten als we bij mijn ouders zijn want mijn voorbeeldige dochter doet daar toch nooooooit iets dat niet mag
pi_62804074
Bla en troel, succes met jullie solicitaties!

Freecell, dat klinkt pijnlijk. Fijn dat tara vanmiddag thuis is. 2 handjes zijn zo handig

Jojo, Wat een lastige start zo.. Hopelijk krijgt isis het flesje drinken snel goed door, en wordt het wat rustiger voor jullie!
En veel sterkte vandaag
pi_62804173
Freecell, au! Wel fijn dat je zo lekker geslapen hebt

Jojo, gewoon een dikke
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62804264
Ai Jojo wat een akelige dag was dat.
Hoe is het nu met Finn?
Want die heeft vast een beste smak gemaakt dan, als het gehecht moest worden.
Wat ontzettend rot dat Isis nog niet goed drinkt. Als ze dat nou maar doorhad, dan was de rest ook wat makkelijker. Sterkte met de hele situatie
pi_62805591
thnx dames

Jojo, sterkte vandaag met deze verdrietige dag
En ik kan me heel goed voorstellen dat het alles behalve fijn is als iemand zo triomfantelijk gaat lopen doen als t drinken bij haar toevallig wel goed gaat....soms denken mensen niet helemaal goed na over wat ze met hun gedrag doen voor iemand ander's gevoel
beterschap voor Finn!

Freecel ..auw! hoop t t snel minder pijn doet
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:14:03 #113
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62805805
Jojo een dikke knuffel voor jullie allevier...

Hier gaat het even wat minder goed met mijzelf. Vrijdagavond ben ik opgenomen met een waarschijnlijke gedachte blindedarmonsteking maar het bleek zaterdagavond een sterk vergrote rechtereierstokontsteking te zijn.

Mijn rechtereierstok is 2 keer zo groot als de linker en zorgt/de voor een mesjespijn rechtsonderin mijn buik dus ja de 1e gedachte was mijn blinde darm maar toch niet en eer we dus via de ehbo op de gyn. afdeling lagen waar alleen maar dames lagen te bevallen en het dus echt overbevolkt was duurde het tot zaterdagavond eer ik een echo kreeg die dus zag wat er mis was. Alleen had ik al vanaf vrijdagavond niets mogen eten en drinken en daarna dus 20.00 de andere avond kreeg ik eindelijk wat.

Wat ik wel vervelend vond dat ik dus nog moest verhuizen van ziekenhuis en daarna dus naar de afd. gyn gebracht werd en terecht kwam op de verloskamer waar Kaith geboren is omdat er geen bedden meer waren. Terwijl ik zoiets had van gelukkig hoef ik daar nooit meer naar binnen en van de zoveel kamers kwam ik dus daar te liggen. Als het zou veranderen moest ik weer bellen en ben met een ab kuur en een afspraak voor volgende week dinsdag en een controle-afspraak voor de 25e zondag naar huis gestuurd en sinds gisteren zijn echt de sluizen opengegaan terwijl ik net voor het eerst ongesteld was geweest dus weer aan het bellen geweest en als de pijn niet erger word dan wachten we het nog even af maar ik voel het gewoon lopen en het is een kraamverband per 2 uur ongeveer dus ik twijfel heel erg of ik niet eerder zou gaan bellen vandaag dan dat ik het even laat wachten.

Sorry voor deze inval...

Maar lig nu lekker in mijn bedje met de laptop en de kindjes zijn bij oma dus dat is wel fijn voor nu even. Ga nu weer even bijlezen want dat is een beetje bij ingeschoten de laatste dagen.
pi_62806996
pff Mibos, wat een weekend. Je zult je ook wel duf voelen als je zoveel bloed verliest?
Als je echt twijfelt zou ik toch gewoon even bellen. Liever een keer teveel, dan een keer telaat
iig heel veel beterschap toegewenst!
pi_62808019
Jojo .

Mibos, heftig . Bij twijfel toch maar eerder bellen hoor. Knap maar gauw weer op.
Fake it till you make it...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:56:11 #116
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62808510
Jojo

MIbos, doe het rustig aan. Fijn dat je kindjes even opgevangen worden zodat jij kan liggen. En inderdaad bij twijfel bellen.

Hier gaat het op zich best goed. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing en merk ook dat nu we de kerst aan het inrichten zijn - ja, nu al - ik steeds meer plezier krijg in het hele winkel gebeuren. Heb hulp van een vriend en dat scheelt ook al aanzienlijk. Dat is denk ik zelf ook een struikelblok voor me. Ik heb mensen om me heen om gemotiveerd te blijven. Nu wist ik dat al langer, maar het echte besef is ook wel prettig. En ik moet van mezelf meer lijstjes gaan maken en d'r ook echt mee werken. Soms staan er dingen op die ik niet leuk vind, maar ook die moeten gebeuren en als je ze dan gedaan hebt, dan ben ik ook weer blij dat het ook echt gedaan is.

Morgen naar de tandarts. Eindelijk dat gat in mijn kies dicht. Die zeurende pijn weg, zal ook wel schelen. En dan weer lekker aan de slag. Alle ballen staan al, nu de verlichting nog en dan nog wat verdere aankleding... en plek zoeken voor dingen waar eigenlijk geen plek voor is...dat is nog altijd de grootste uitdaging in dit pand.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:00:29 #117
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62808625
Chaca, hoe is het met je hoofd? Fijn te lezen dat het werken in de winkel je nu beter afgaat.

Jojo, ik word een beetje verdrietig van je posts. Dat het je moeite kost je te hechten aan isis. Hou je jezelf goed in de gaten? Sterkte bij de begrafenis. Het is ook wel veel allemaal wat jullie voorje kiezen krijgen zeg.

Mibo, het zit jou niet mee met je lijf he? Veel beterschap gewenst. En ik ben het met Nijna eens, als je het vloeien niet vertrouwt (en 'de sluizen open' klinkt in mijn oren niet echt vertrouwenwekkend...) gewoon nog eens bellen! Jóuw lijf!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62809406
JoJo neem de tijd voor je zelf, als je je nog beroerder gaat voelen van mensen die het ondanks dat ze het goed bedoelen allerlei opmerkingen maken waardoor jij je alleen maar ellendiger voelt doe dan lekker de deur op slot en de telefoon uit. Laat iemand even op je zoon passen en ga eens samen met je dochter (als je een bad hebt bijv) even lekker in bad. Probeer met massage olie haar lichaam lekker in te smeren en van dit soort kleine momentjes te genieten. Even niet bezig hoeven zijn met alleen maar die flesvoeding er in krijgen maar gewoon even van de andere kleine dingen genieten. Ga met der op de bank hangen en leg haar op je borst, even samen rusten. Ik vind het heel erg voor je dat je niet kan genieten omdat je zo druk maakt om alles wat er bij komt kijken

Deze moeder voelt zich net een jojo. Niet zoals JoJo hoor maar letterlijk een jojo. Ene moment geniet ik echt van mijn studie, mijn kinderen, mijn vent en alles gaat goed en andere moment heb ik zo te doen met vrienden die het moeilijk hebben en voel ik me rot. Loop me suf te denken hoe ik het dan voor hen ook beter kan maken. Goede vriendin heeft met 6 weken een miskraam gehad en ik was de enige (en der vriend) die wist dat ze zwanger was en nou dus de enige die het verdriet deelt. Een vriend van mij, zijn ex is er met hun kind van net een jaar vandoor gegaan naar Afrika. Dat waar we bang voor waren is ook echt gebeurd en nou moet hij dus wachten tot ze contact opneemt of ze in NL is en anders aangifte gaan doen van ontvoering. Hij zag de relatie niet meer zitten en dan heb je zo een labiele ex die er met kind vandoor gaat. Daar naast heb ik dan wel weer ontzettend veel voldoening van mijn fotograferen, ik geniet er echt van en helemaal als iets lukt. Nathan is een engeltje en zo ontzettend lief, Morgaine is een kleine lieve bijdehandte tante die de hele dag zingt, springt en tekent.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42:06 #119
219033 Mibos2
pi_62809827
Thanks allemaal en ben inderdaad net maar even in de telefoon gekropen en nu moet ik morgen al terugkomen ipv dinsdagmiddag a.s. Dan willen ze me even houden om te kijken hoe het verloop is dus dan mag ik als het meezit zaterdagmorgen weer terug naar huis en ik denk dat dat ook beter is want ik ben echt zo gaar als boter zeg maar. Als ik ga staan sta ik te draaien dus dat is best lastig. Maar het was nu doordat ik ben gaan vloeien wel duidelijk dat het niet mijn blinde darm is want dat krijg je daar niet door en ik heb ook nog steeds geen koorts of misselijkheid wat daar wel bij hoort.

Jojo wat Faja zegt daar heeft ze een punt... Knuf voor jou!

Chaca wat fijn dat je het allemaal weer positief inziet.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42:47 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62809850
Jojo, ik weet even niets meer te zeggen dan Het is (af en toe) ook gewoon heel rot natuurlijk.

freecell, hoe is het nu met je arm?

Mibos, wat kl*te zeg... al weer iets mis met je lijf...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:00:00 #121
219033 Mibos2
pi_62810390
BE dit is het laatste voorlopig heb ik nu gezegd. PUNT UIT EN NIET LUISTERT VANDAAG NAAR ANDERE OPTIE'S...

Met de EDS gaat het overigens heel goed. Ik doe sinds een week Tai Chi Tao ipv Tai Chi omdat de Tao versie een zachtere vorm is. Samen met mijn zusje is het dus een soort van spiertherapie voor ons en mijn zusje is nu doorverwezen naar een revalidatiecentrum voor een pijnvrijere versie van de EDS te creeren en dat ze hopelijk wat langer dan 100m zou kunnen lopen. Of haar zover op de been krijgen dat ze met een meetrapfiets weer zelf wat mobieler wordt. Ze kan wel fietsen maar kan niet zelf haar fiets pakken en als ze al fietst dan kan ze een week niets. Ik heb gelukkig niet de pijnversie van EDS. Ik heb juist die met een megahoge pijngrens vandaar dat mijn lief helemaal verbaasd was vorige week vrijdag dat ik uit mezelf zei van ik ga de HAP maar bellen want er gaat iets niet goed in mijn onderbuik. Meestal moeten ze me meeslepen namelijk...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:14:58 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62810826
Eigenlijk is dat best heel eng dan. Als je zo laat pas actie onderneemt. Maar ja, daar kan je natuurlijk zelf ook niet veel aan doen.
Bah... het moet idd maar gewoon even afgelopen zijn hoor!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:26:44 #123
219033 Mibos2
pi_62811181
Het is erg lastig om bv iets te kunnen inschatten ook als dokters zijnde. Ikzelf heb door de EDS mijn voet regelmatig gebroken en dat merk ik meestal pas als ik naar beneden kijken of dat ik hem zie zwellen en paars worden maar ik heb het ook al een keer of drie gehad dat ik dan verstap/uitglij/val en dat ik dan even schud en nog naar binnen ga en niet eens met pijn maar dat ik dan merk van het ziet er wel raar uit dus ga maar even naar de EHBO.

Mijn knieschijf schoot op een gegeven moment zo'n dertig keer per dag uit de kom dus hebben ze mijn kruisbanden omgelegd langs mijn schijf zodat die door de mijn kruis banden op zijn plek worden gehouden en dat schijnt dus heel veel pijn te doen ook na de operatie en ik heb geen pijnstiller of paracetamol nodig gehad en ik was dezelfde avond thuis maar ik kan dus ook niet aangeven in niveau's zeg maar en dat was na de ks heel lastig want ze konden dezelfde dag mijn wond aanraken en alles en toen kwamen ze vragen in een schaal van 1 tot 10 hoeveel pijn heb je en boven de vier was morfine en ik zei eigenlijk heel voorzichtig van 1 of 2 maar dan meer omdat ik het lastig vond voelen met het pleisterplakaat over mijn wond heen. Ik voel dat het niet zoals normaal voelt maar ik voel niet de bijbehorende snijdende pijn of de breukenpijn. Als ik in mijn vinger snij dan voel ik dat heel even een fractie van een seconde en dan vaak is het meteen weg of ik zie ineens ergens een druppeltje bloed en dan denk ik waarvan komt dat vandaan en dan blijk ik het zelf te zijn. Niet handig maar mijn omgeving weet het en het is altijd al zo geweest.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:49:55 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62815488
Jeetje Mibos, wat lijkt me dat lastig. Nu weet je het gelukkig en je omgeving ook, maar toch. En rot van je zus, hopelijk kan die binnenkort lekker rondfietsen. Hier in de buurt fiets ook een mevrouw op een speciale meetrapfiets. Ze zegt zelf dat ze zonder dat ding aan huis gekluisterd zou zitten en ze verdomd het om op een scootmobiel niets ten nadele van mensen die jong zijn en zo'n ding nodig hebben te zitten. Dat ding is volgens haar voor 'oude' mensen en zij is met haar 75 jaar echt nog niet oud. Zo'n lief mens .

voor Jojo nog eens extra, want het blijft een gevecht met jezelf als je alleen maar aan het zorgen bent en niet kunt genieten van je kleintje. De tips die genoemd zijn, vind ik super. En moet zeggen dat die bekend klinken van toen ik zo liep te tobben met Maud.

voor Faja. Kan het me voorstellen dat je zo heen en weer geslingerd wordt. Gelukkig heb je een warme thuissituatie waar je in terug kunt vallen. Maar het is even niets niks wat er in je vriendenkring op doet. Heel veel sterkte met het steunen van al die goede vrienden.

Mijn hoofd gaat redelijk goed, Moonah. Ben er achter dat het niet alleen zorgen koppijn is, maar ook echt hormonaal. Kan er de pilstrip op gelijkzetten wanneer een migraine-aanval krijg op dat vlak. Nu 2 maanden op rij en hij zit er nu weer aan te komen. Vanavond met medicijnen naar bed en volgende week naar de HA om te overleggen. Hij had er al voor gewaarschuwd, maar het was het proberen waard.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:07:28 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62815907
Jojo, Mibos en Faja voor jullie
Hopelijk worden jullie situaties snel stabiel!
En ook een voor chacama.
Als de pil geen optie is, door migraine, wat kan je dan doen?

Ik vroeg me eigenlijk af hoe het met Maneki ging, lichamelijk. Ik kan me een foto herinneren met een verkrampte hand, en er was nog meer gaande, medisch gezien. (ik weet niet perecies meer wat ) is alles weer een beetje bijgetrokken?
En BE, ben je nog naar de HA geweest voor je bekkenbodem, of wil je er liever niet over uitweiden op internet?
pi_62816787
Voor alle mama's die het nu moeilijk hebben een dikke
Mama van Isa en Ties
pi_62817974
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:

freecell, hoe is het nu met je arm?
Ondank de sombere voorspellingen over vandaag van de huisarts gaat het eigenlijk beter dan gisteren

Alleen nu kreeg ik net bij het koken een hele plens kokend vet over mijn pols/onderarm (was kip aan het braden en keerde hem verkeerd om).
Genoeg gekoeld, maar het begint nu wel blaar te trekken. En blaartrekken is bij mij een beetje lastig aangezien ik nogal wat hele oude littekenvorming heb. Dus het trekt nogal aan de littekens.
Gaat lekker hier

Jojo: ik zou je serieus zo graag even een knuffeltje willen geven!
  Jubileum moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 18:54:43 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62818208
Mibos... het is inderdaad weleens genoeg zo. Heeel veel sterkte!

Freecell bij een blaar groter dan een 2 euromunt kun je beter even de huisarts bellen, dat weet je he? Bij kinderen is dat overigens een 10 eurocent muntje.
Sterkte want het zal verrekt veel pijn doen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62818782
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef Lois het volgende:

Freecell bij een blaar groter dan een 2 euromunt kun je beter even de huisarts bellen, dat weet je he? Bij kinderen is dat overigens een 10 eurocent muntje.
Sterkte want het zal verrekt veel pijn doen.
Mja, het zijn een paar blaren (je kan precies de spatten zien) maar de grote is idd wel groter dan een 2 euromunt.
Maar de huisats zegt dan toch ook niet meer dan 'is kut, maar gaat wel weer over' ? Ik bedoel, er is niet zoveel aan te doen toch?
pi_62818969
freecel bij sommige blaren is wel behandeling nodig (speciale zalven/gazen/doorprikken wat dan ook), omdat als de huid loslaat, waar bij een blaar de kans groot op is. Dan is een "gat" van een 2 euromunt niet zo snel dicht, met een groot risico tot infecties.
Gewoon ff de huisartsenpost bellen voor advies dus.
pi_62819102
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef p_iglet het volgende:
freecel bij sommige blaren is wel behandeling nodig (speciale zalven/gazen/doorprikken wat dan ook), omdat als de huid loslaat, waar bij een blaar de kans groot op is. Dan is een "gat" van een 2 euromunt niet zo snel dicht, met een groot risico tot infecties.
Gewoon ff de huisartsenpost bellen voor advies dus.
hmmm, ok, logisch inderdaad. Ik zal even bellen dus.
Dank jullie voor de tip!
pi_62819782
Ik heb gebeld en heb zoveel mogelijk proberen te relativeren, maar ze willen me toch even zien...
Dus Gaat lekker! Zo zie je nooit een arts en zo elke dag
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:53:44 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62819887
Davinia, heb er nog niks mee gedaan. Ben daar soms net even te laks in.
Het lijkt op het moment wel aardig mee te vallen ook.
Maar eigenlijk...

Freecell, hou je jezelf wel een beetje heel?
pi_62822103
Jeetje Freecel, jij bent ook niet echt handig bezig he
Hopelijk valt het mee, sterkte!
pi_62822561
voor ierdeen die ze wil ***knufs***

we vertrekken zondagochtend eerst voor 2 weken naar een hutje op de hei (bijna letterlijk ) en in de tweede week krijgen we de sleutels van de nieuwe woning. ik denk dt we alles wel geregeld hebben (verhuisberichten, g/w/l, bieb, bank, dat soort dingen) wat nu te regelen valt. we hebben het een beetje druk. vanaf zondag is jullie aller geliefde simmu internetloos
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62822841
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Brighteyes het volgende:

Freecell, hou je jezelf wel een beetje heel?
Apparently not

Maar ik ben weer thuis. Zolang het niet stuk gaat lief voor zijn, als het wel stukgaat moet ik terugkomen.
En ik zou er sowieso wel een littekentje aan overhouden, nuja, die kan er nog wel bij

Al de tweede keer in 2 dagen dat een HA tegen me zegt: 'het doet pijn, best kut, maar ik kan er niks aan doen'.

Ik ga nooit meer naar een HA als er ook maar het risico in zit dat hij dat gaat zeggen
pi_62822845
Veel geluk in jullie nieuwe stek dan Simmu, wanneer kom je weer online?

En Freecel, beter dat het dit bericht was toch, het had erger gekund, denk dat het zo al pijnlijk genoeg is!
Hoop voor je dat het snel weer hersteld...!
pi_62822906
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Veel geluk in jullie nieuwe stek dan Simmu, wanneer kom je weer online?
morgen en overmorgen

maar verder weten we niet
pi_62823036
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

En Freecel, beter dat het dit bericht was toch, het had erger gekund, denk dat het zo al pijnlijk genoeg is!
Hoop voor je dat het snel weer hersteld...!
Het is wel wat gevoelig ja Ben ook benieuwd hoelang het duurt voordat de huis er af gaat, want dat gaat heus wel gebeuren

Het is alleen wat lullig, want wij hebben geen auto, dus ik moest mensen bellen om me er heen te karren. Nuja, ik heb ze hier net maar een glaasje wijn gevoerd
pi_62823229
Nounou, er wordt hier weer heel wat afgekust en geknuffeld.
Fijn dat jullie hier een beetje je ei kwijt kunnen...
Jojo, ik ben een beetje spuit 11, maar het is okee he, als je af en toe even in de put zit. 't Is me allemaal ook nogal wat om te behappen..!
Simmu, succes met verhuizen en je internetloosheid.
Mibos, jeeminee, wat een bizar verhaal van die extreem hoge pijngrens enzo... Ziekenhuisopnames zijn nooit leuk: hopelijk zaterdag ontslag dan.

Hoe het hier gaat? Moe. Heul moe. heeft twee onmogelijk drukke maanden en is dan meestal pas na middernacht thuis. Ik wil hem ook wel zien & spreken dus ik blijf voor hem op, om dan weer om 8 uur beneden te staan met Thomas. En nu is hij voor z'n werk naar het buitenland dus doe ik het even helemaal allenig. Ik ga zo maar naar bed, even inhalen.

En ik moet nooooodig het Shieet weer oppakken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62823326
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is wel wat gevoelig ja Ben ook benieuwd hoelang het duurt voordat de huis er af gaat, want dat gaat heus wel gebeuren

Het is alleen wat lullig, want wij hebben geen auto, dus ik moest mensen bellen om me er heen te karren. Nuja, ik heb ze hier net maar een glaasje wijn gevoerd
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?
heb je nog wat zalf oid erop gekregen om de pijn te verminderen?

Webkim wat doe jij hier nog dan! Hup, je bed in! slaapze
pi_62823388
Webkim welterusten
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?
heb je nog wat zalf oid erop gekregen om de pijn te verminderen?

Webkim wat doe jij hier nog dan! Hup, je bed in! slaapze
Neh, paracetamol was de tip. Opsmeren raden ze niet aan bij brandwonden en het was grotendeels gewoon tweedegraads, dus dan heeft het ook niet zoveel zin om er wat op te smeren.
En hij heeft gedronken, zij alleen vruchtensap en zij reed terug
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:19:39 #143
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62823790
Hoe is het verder met je, naast alle pech, freecell? Beetje gelukkig?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62829660
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het verder met je, naast alle pech, freecell? Beetje gelukkig?
Ja, dat wel
Leandertje doet het heerlijk, TARA heeft het nog wel druk, maar heeft nu 4 colleges per week minder en dat scheelt aanzienlijk en zelf heb ik al een tijdje weer het gevoel dat ik genoeg slaap krijg (ik krijg trouwens niet veel meer slaap, blijkbaar went het ) en dat ik wat minder hormonaal word. Al een tijdje geen nachtelijke opvliegers meer gehad enzo

Dus buiten wat pech her en der gaat het eigenlijk prima!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:49:55 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62833823
Goed om te lezen dat het ondanks de lichamelijk elende wel goed gaat met je Freecell.

Webkim, lekker geslapen? Mijn lief slaapt altijd slechter als ik en de kids er niet zijn. En ik elke keer maar denken, mooi dat kan hij even lekker bijtanken. Laatste keer was ik vier nachten weg, heeft ie bijna elk uur de klok gezien, omdat ie het gemurmel van Maud zo miste.

Simmu succes met de verhuizing.... en het offline zijn.

Hier gaat het nu weer lekker. Gisteren om 7 uur (met de kids mee) naar bed gegaan. Diep in een slaapzak onder mijn dekbed gekropen en nog liggen rillen. Paracetamol deed goed zijn werk en heb het nieuws van half 8 gemist. Om 11 uur even wakker en daarna geslapen tot Maud de eerste keer om 12 uur wakker en de tweede keer om 5 uur wakker werd om vervolgens om 6 uur weer wakker te worden en daarna geroepen te worden door Fleur omdat die weer wakker werd van het geroep van Maud. Tijd voor rust in ons huis. Hoe? dat weet ik nog niet. Maud zit gruwelijk met zichzelf in de knoop (zal wel een sprong zijn) en Fleur heeft geen zin meer in school. "ik wil bij jou zijn mama, en leuke dingen doen...." Maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn.... Misschien dat ik ze een tot aan de kerstvakantie thuis houdt op woensdag. Dat is mijn vrije dag (maandag ook, maar dan wil ik gewoon dat ze naar school gaat) en dat ik afspreek met d'r dat ze daarna weer hele weken naar school gaat....twijfel, twijfel, twijfel.
pi_62844779
ja, crosstopic nodig hier eigenlijk *snif*. selene en ik zijn nu allebei ingeent. mijn arm doet zeer en haar beentjes. we zijn hier heel kleinzerig: boehoe, doet zeer! zij heeft de betere deal, want ze slaapt en drinkt gulzig, net als vorige keer terwijl ik aan mijn nagels al bellend aan het plafond hang of we alles wel (al dan niet goed boeit me niet eens!) geregeld hebben en een snifje zenuwachtig begin te worden. het beste nieuws had ik nog bewaard omdat het zo opschepperig klonk, maar ik wil het gewoon even op mijn scherm zien: als het allemaal niet bevalt mag sangdrax terug (in uiteraard een hogere schaal) naar de vorige (universiteit), dus als het echt vreselijk wordt kunnen we terug, aangezienh ik ook al die tijd mijn haagnet wonen inschrijving in stand gehouden heb (motto daarvan was: "there's no such thing as paranoia if everybody really is out to get you!").
pi_62846246
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef simmu het volgende:
ja, crosstopic nodig hier eigenlijk *snif*. selene en ik zijn nu allebei ingeent. mijn arm doet zeer en haar beentjes. we zijn hier heel kleinzerig: boehoe, doet zeer! zij heeft de betere deal, want ze slaapt en drinkt gulzig, net als vorige keer terwijl ik aan mijn nagels al bellend aan het plafond hang of we alles wel (al dan niet goed boeit me niet eens!) geregeld hebben en een snifje zenuwachtig begin te worden. het beste nieuws had ik nog bewaard omdat het zo opschepperig klonk, maar ik wil het gewoon even op mijn scherm zien: als het allemaal niet bevalt mag sangdrax terug (in uiteraard een hogere schaal) naar de vorige (universiteit), dus als het echt vreselijk wordt kunnen we terug, aangezienh ik ook al die tijd mijn haagnet wonen inschrijving in stand gehouden heb (motto daarvan was: "there's no such thing as paranoia if everybody really is out to get you!").
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het over
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:34:27 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62846348
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

dr verhuizing richting drenthe (?) met tussenstop ergens in een vakantiewoning geloof ik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62846371
oh
pi_62846400
quote:

[..]

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:43:06 #151
190853 RockabeIIa
pi_62846619
quote:

[..]

Dat was precies wat ik dacht. Hormonaal stukje ofzo?

freecell, mooi te horen Ik dacht serieus dat je een beetje zwartgallig aan het worden was met vaak alleen maar berichten op negatieve toon (no offense!)
pi_62846723
quote:

[..]

- Ze zijn beide ingeënt
- Er moet vanalles geregeld worden voor iets
- Sandrax kan eventueel terug voor werk naar de plaats waar ze nu wonen
- Das handig
pi_62846810
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:

freecell, mooi te horen Ik dacht serieus dat je een beetje zwartgallig aan het worden was met vaak alleen maar berichten op negatieve toon (no offense!)
oei!
Nee! Ik ben heel gelukkig! Het gaat eigenlijk heel erg lekker allemaal! Ik ben gewent aan 1x per nacht voeden, Leander is over het algemeen heel vrolijk als hij wakker is, drinkt goed en alles gaat gewoon goed.
Alleen dat vergeet ik wel eens te melden

Ik ben nog net zo'n blije stuiter als altijd Hooguit met wat wallen extra
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:23:43 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62847717
Simmu, ook ik moest het even extra lezen, maar tussen de regels door geloof ik wel dat ik het begijp. Dus je hebt in elk geval nog 'we kunnen nog terug, als het niet bevalt' als vangnet. Dat is wel prettig lijkt me. Vanuit de stad naar het platteland kan even wennen zijn, maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk gewend ben zo ongeveer na 10 jaar er te wonen. Zou niet meer weg willen.

Freecell. lekker blijven stuiteren....

Tandarts ging goed. Ben echt een watje geloof ik.. het was slechts 'tanderosie' en geen echt gaatje. Nou, het voelde anders wel zo. Hij heeft het wel geboord en gevuld, dus nu voel ik in elk geval geen gaatje meer. Verder ook goed. Alleen zo koud. Wordt tijd voor de gaskachels in de zaak. Mijn thermo-ondergoed levert niet voldoende thermo-kracht. kouhoud, lekker onder de wol straks.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:47:59 #155
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62851606
Vanochtend heb ik de intake gehad bij Psy-Q. Behoorlijk vermoeiend omdat ik veel heb moeten nadenken over hoe ik dingen doe en hoe ik reageer op bepaalde situaties.
De uitslag komt over twee weken maar ADD is vrijwel zeker mét autistische trekjes. Het voelt erg fijn om te merken dat de dingen waar ik mee vast loop in mijn leven niet puur aan mijn karakter liggen maar een duidelijk aanwijsbare oorzaak hebben.
De behandeling zal bestaan uit medicatie, vanwege de zwangerschap en straks borstvoeden wordt dat een anti-depressiva (helpt ook bij ADD), coaching, groepstherapie -kennis over ADD en vaardigheidstraining.

Ik hoop dat ik voor de bevalling nog kan beginnen zodat ik wat helderder/rustiger ben als onsje komt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62856283
Veel sukses Jelief met alles wat er komen gaat!
Ik hoop ook dat je er nog veel uit kunt slepen voor de bevalling! Het is een redelijk rustige therapie neem ik aan? (De therapie die ik gevolgd heb - maar dat was behoorlijk diepgaand, oa voor traumaverwerking - werden zwangere meiden naar huis gestuurd).
Ik heb heel veel aan therapie gehad, om zo ook beter m'n 'werk' te kunnen doen als mama Ben er nog zo dankbaar voor dat ik me er destijds toch aan toe heb gegeven; want ik heb nu alles wat m'n hartje begeert en kan elk dag oprecht zeggen dat ik gelukkig ben En natuurlijk is niet alles zonneschijn; maar voor het grootste deel wel gewoon genieten .
Dus zet hem op; en sleep er alles uit wat je eruit kunt slepen!

Ik heb gisteren een lekkere dag gehad; lekker in huis tutten; met ambertje tutten etc.
En ga nu geloof ik beginnen met de geboortekaarten in te plakken; heb ze net van de kaartenhouder gehaald; hopen dat ik het red met 1 plakboek (ze worden dus netjes allemaal bewaard voor ambertje ).
Is er weer ruimte voor de kerstkaarten die zometeen weer gaan komen
En dan vanmiddag even de stad in met z'n drietjes (heerlijk weer op pad met de draagdoek; en dat doe ik graag ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62857852
Dankje Llewella, het is geen diepgravende therapie idd. Meer het leren omgaan met, zeg maar.
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:27:25 #158
190853 RockabeIIa
pi_62857983
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:00 schreef Llewella het volgende:
En ga nu geloof ik beginnen met de geboortekaarten in te plakken
Ik geloof dat ik er ook es mee moet beginnen
pi_62858112
Die van Emma zitten allemaal los in een doos met andere 'bewaarspulletjes' scheelteen boelplakwerk
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:40:29 #160
190853 RockabeIIa
pi_62858183
Goed idee Maar ik ben al begonnen in een groot fotoboek. Zijn 1e haartjes (donkerrood) zitten er ook in geplakt.
Ik kan alleen niet zo goed verder want er zit zo'n onwijs lieve en waardevolle kaart tussen van mijn peettante die vorig jaar is overleden...
pi_62858295
Ow dat is echt zo'n emomoment. Is de kaart mooi genoeg om (tijdelijk) in te lijsten? Misschien dat hij dan tzt wel ingeplakt kan worden maar nu nog ff niet.
pi_62859664
Jelief, je gaat de goede richting uit begrijp ik? Het is denk ik fijn als je straks weet wat de beste behandeling is. Heel veel succes ermee

Rocka

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 01-11-2008 13:35:12 ]
pi_62859817
Snoop, de erkenning is al heel wat en dat het op den duur beter gaat maakt mij nu al een stuk blijer. Het is niet meer uitzichtloos zeg maar.
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:35:44 #164
190853 RockabeIIa
pi_62860007
Het is me wel erg duidelijk zo. Ik ben echt een beetje van het 'Niet zeuren, wegsteken in je rugzak en doorlopen', geloof ik
Ieder zijn eigen manier. Ik zal me er binnenkort eens een keer overheen zetten en doorpakken met dat boek. 't Kind is morgen al weer 2!
pi_62860070
beter lezen... (ik dus)
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:23:03 #166
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62863232
Brent morgen alweer 2 wat gaat het snel he!
Lotte is vrijdag jarig, zaterdag vieren we haar feestje. Ze weet al een tijdje dat ze een teletubbies taart krijgt, vandaag hebben we een leuk setje nieuwe kleren van bampidano op de beurs gekocht. Kom maar op. (nu nog alle boodschappen enzo doen, de cadeautjes zijn gelukkig al gekocht)
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:28:02 #167
190853 RockabeIIa
pi_62867060
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef ik80 het volgende:
Brent morgen alweer 2 wat gaat het snel he!
Lotte is vrijdag jarig, zaterdag vieren we haar feestje. Ze weet al een tijdje dat ze een teletubbies taart krijgt, vandaag hebben we een leuk setje nieuwe kleren van bampidano op de beurs gekocht. Kom maar op. (nu nog alle boodschappen enzo doen, de cadeautjes zijn gelukkig al gekocht)
Het schoot net door mijn hoofd dat ik 2 jaar terug al bijna 3 dagen lag te bevallen...
Omg, ik ben vandaag een dramaqueen

Ik zal je overmorgen tips geven over de do's & don'ts van feestjes van 2-jarigen
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:54:59 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62867725
Jij mag best ook eens dramaqueenen hoor!
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:20:22 #169
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62868325
tips, ja graag!

Het gaat druk worden dat is 1 ding wat ik weet, cadeautje komen wel goed, hoop mensen hebben een mail gestuurd met haar wensen, dus kon/kan ik het een beetje sturen...
pi_62868523
Denk aan de jarige Lotte en niet aan het bezoek. Het is haar feestje zeg maar.
Ik ben met Emma haar verjaardag ook weer te veel met het bezoek bezig geweest waardoor ik voor mijn gevoel dingen heb gemist die Emma heeft gedaan (nou ben ik ook wel haast panisch om iets te missen)
  zondag 2 november 2008 @ 14:28:20 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62882094
Jelief, fijn dat er een diagnose is, en dat er een weg vooruit is voor je

LLe, (doe het maar zo, om je van de andere LL te onderscheiden ), je klinkt altijd erg lief. Mijn moeder was ook manisch-depressief, gelukkig niet psychotisch, maar het lijkt me erg ingewikkeld om een levende moeder te hebben waar het contact zo ingewikkeld mee is. Je klinkt iig altijd erg lief voor je amber en krachtig. Dat wilde ik ff zeggen

RB, voor jou. succes met het inplakken, en het herbeleven, voor de tweede keer alweer! Is het nu heel anders dan vorig jaar? Heftger, minder heftig? Of even heftig, maar vooral anders?
  zondag 2 november 2008 @ 21:01:54 #172
190853 RockabeIIa
pi_62892362
Davinia, veel minder heftig. De scherpe randen zijn er absoluut vanaf.
Heerlijk genoten vandaag, zowel van mijn kind als van de visite. Slechts een paar keer terug gedacht aan de bevalling maar het was lang niet zo intens en heftig als vorig jaar.
  zondag 2 november 2008 @ 21:12:07 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62892674
Fijn Rocka!
  maandag 3 november 2008 @ 09:00:17 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62900594
ik heb een 6,3 voor mijn tentamen!!

(Heb er geen ene voor gedaan, dus ben er wel blij mee En ik kan dus nog steeds goed inschatten hoe ik het gemaakt hb. ik dacht dat ik er 29 goed had, met een minimum van 26 goed, dus dat klopte wel ongeveer. waarschijnlijk had ik er 28 goed )

Vanavond weer werkgroep
Weer een avond Eli missen.... Volgende week ben ik al de hele week weg...
  maandag 3 november 2008 @ 10:11:35 #175
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62901738
Rocka, wat lekker.

Davina goed van je tentamen. Moeilijk hoor dat je Eli zo veel met missen. Geef hem maar wat extra knuffels als je hem weer ziet.

Hier gaat het goed. Wel een beetje zorgen om F. die vrijdag door zijn rug is gegaan en een ontstoken teen heeft, maar het lijkt met hem ook de goede kant op te gaan. Hier zitten we in een lekker ritme. Fleur is woensdag vrij ivm dankdag en dat vind ze wel lekker.

Gisteren wel even een moeilijk momentje gehad in de kerk. Het was allerzielen en ik mocht de lezingen doen in de kerk, maar had er even niet bij stil gestaan dat in de voorbedes ook alle overledenen van het afgelopen jaar genoemd werden. Ik kende er wel niemand van persoonlijk, maar doordat ik alle namen aan het noemen was, kwam die van mama ook bij mij bovendrijven. Al weer 6 jaar.... het blijft onwerkelijk en als de dag van gisteren voor me. Vandaag werkt het weer ook niet echt mee, maar ik heb gelukkig wel een vrolijk peutertje dreumesje hier rondlopen.
pi_62902971
Oew Chaca, dat is ook wel een naar baantje, dat voorlezen!

Zit je in het Zuiden? Hier (groningen) wordt allerzielen niet echt gevierd geloof ik?
  maandag 3 november 2008 @ 11:35:41 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_62903638
freecell, Allerzielen is Rooms

Bij ons in de kerk wordt wel de laatste zondag van het kerkelijk jaar gevierd, maar dat heeft niet zo'n naampje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62903749
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Troel het volgende:
freecell, Allerzielen is Rooms

Bij ons in de kerk wordt wel de laatste zondag van het kerkelijk jaar gevierd, maar dat heeft niet zo'n naampje
Ik weet dat allerzielen rooms is Alleen ik heb er nog geen RKK bekenden over gehoord hier in het Noorden, vandaar.

Bij ons is de oudejaarsdienst (op oudejaarsavond om een uur of 8) afgeschaft, er kwamen heel weinig mensen (we hebben een superjonge gemeente, dus de meesten zitten óf met kinderen thuis, of bij hun ouders oid) ik vind het echt jammer

Hier trouwens een verkouden freecell die heel vrolijk en happy is
* freecell koprolt
  maandag 3 november 2008 @ 12:01:52 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62904224
Chaca snap je gevoel

Verders ook alle anderen een dikke knuffel
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 3 november 2008 @ 12:02:40 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_62904238
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet dat allerzielen rooms is Alleen ik heb er nog geen RKK bekenden over gehoord hier in het Noorden, vandaar.

Bij ons is de oudejaarsdienst (op oudejaarsavond om een uur of 8) afgeschaft, er kwamen heel weinig mensen (we hebben een superjonge gemeente, dus de meesten zitten óf met kinderen thuis, of bij hun ouders oid) ik vind het echt jammer

Hier trouwens een verkouden freecell die heel vrolijk en happy is
* freecell koprolt
Ik heb ooit wel eens op oudejaarsavond in de kerk gezeten en dat de voorganger me echt aankeek van "wat doe jij hier" aangezien ik de enige van onder de 45 was ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62904277
Wij hebben nog wel ouderjaarsdienst. Ook op kerstavond trouwens.

Ik denk dat 1 van ons op kerstavond gaat en de ander de ouderjaarsavond.
pi_62904379
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb ooit wel eens op oudejaarsavond in de kerk gezeten en dat de voorganger me echt aankeek van "wat doe jij hier" aangezien ik de enige van onder de 45 was ofzo
Whaha

Wij hebben een baby-mee en gisteren heeft TARA mijn band geplakt en de baby-mee er op gezet.
Vandaag getest op weg naar de tandarts. Leander dik pak aan en fietsen maar
Leander vond het heerlijk, lachte, maakte geluid en viel toen in slaap. Ik vind het een geniale oplossing voor ons vervoersprobleem, maar doodeng
pi_62904442
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:04 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben nog wel ouderjaarsdienst. Ook op kerstavond trouwens.

Ik denk dat 1 van ons op kerstavond gaat en de ander de ouderjaarsavond.
Kerst avond hebben wij inderdaad ook, das altijd echt een feestje
Sowieso is onze kerk altijd een feestje eigenlijk Leander vindt de muziek ook helemaal tof, slaapt bijna nergens zo lekker als in de kerk tijdens het zingen
En dat terwijl ik het soms bijna te veel lawaai vind.
  maandag 3 november 2008 @ 12:14:25 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_62904487
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Whaha

Wij hebben een baby-mee en gisteren heeft TARA mijn band geplakt en de baby-mee er op gezet.
Vandaag getest op weg naar de tandarts. Leander dik pak aan en fietsen maar
Leander vond het heerlijk, lachte, maakte geluid en viel toen in slaap. Ik vind het een geniale oplossing voor ons vervoersprobleem, maar doodeng
Heerlijk he? Je moet het ook alleen maar doen op je eigen fiets en niet kijken naar zo'n ding op andermans fiets Dat hobbelt veel te veel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62904541
Toen ik met Jen voorop in het stoeltje ging fietsen vond ik het ook doodeng. Jen vond het fantastisch!
pi_62904637
Je bent zo kwetsbaar!
E het hobbelen valt op zich mee, ding is erg goed geveerd Maar dan nog hobbelt het genoeg om Leander in slaap te hobbelen en das best knap
  † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 13:25:48 #187
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62906187
Chaca, eigenlijk zou je op zo'n moment de naam van je moeder vast ook willen uitspreken...

Ik krijg lesjes in 'welke zintuigen zijn onmisbaar (bij het opvoeden)'.
Twee weken geleden les 1 - reuk en smaak. Helemaal weg waren ze. Geen poepluiers meer kunnen ruiken, niet meer kunnen onderscheiden wat koemelk was en wat babyvoeding, niet kunnen ontdekken of een flesje oud of nog redelijk vers was, niet kunnen proeven of ruiken wat je kookt. Niet meer die lekkere nestgeur en die geur van pasgewasssen haartjes. Een ramp, maar na een paar dagen kwam alles weer in orde.

Toen kwam echter les 2 - horen. Dubbelzijdige oorontsteking. Niet meer het alarm van mayhem Maja oppikken, Lucie antwoord geven op dingen die ze helemaal niet vraagt of helemaal geen antwoord geven, bel en telefoon niet horen, niet goed met het hoofd kunnen buigen om Maja uit box/wipper/van het speelkleed te plukken, schrikken van iemand die je opeens vastgrijpt.
Het komt vast snel goed, vanaf vandaag poging drie tot medicatie en driemaal is nou eenmaal scheepsrecht. Maar laat die les 3 eigenlijk maar zitten, volgens mij heb je alle zintuigen die er bestaan dubbelhard nodig als ouder!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 3 november 2008 @ 13:29:15 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62906271
Macka
pi_62906633
Macka, wat voor lessen bedoel je precies? Ga je proberen al deze dingen weer 'werkend' te krijgen of hoe moet ik dat zien? Het lijkt me echt heel naar als je je ineens realiseert dat je die dingen mist.
  maandag 3 november 2008 @ 13:44:48 #190
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62906680
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef snoopy het volgende:
Macka, wat voor lessen bedoel je precies? Ga je proberen al deze dingen weer 'werkend' te krijgen of hoe moet ik dat zien? Het lijkt me echt heel naar als je je ineens realiseert dat je die dingen mist.
Volgens mij bedoelt ze dat ze goed ziek is geweest .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62906685
voor zover ik het begrijp waren die zintuigen tijdelijk uitgeschakeld, snoopy. hopelijk zit ik er niet naast, macka. klinkt wel heftig, inderdaad! beterschap voor je oren, en hopelijk blijft het hierbij!
pi_62906900

Ik snap het nu

Sorry Macka, van harte beterschap. Arme jij. Alhoewel een poepluier niet kunnen ruiken wel een prettig iets is. Elk nadeel hep ze voordeel
pi_62907364
Oew Macka balen!
Mijn moeder kan helemaal niet (nooit/niks) ruiken en vond dat idd heel lastig met de kinderen. En nog steeds met zichzelf, ze is altijd bang dat ze stinkt oid en het zelf niet ruikt.
pi_62907769
Beterschap Macka!!

Hier gaat het hartstikke goed. Na het gesprek met de wvk aan de slag gegaan om Meike alleen te laten spelen. En dat gaat hartstikke goed. Ik heb een eierwekker aangeschaft, om een tijd te kunnen instellen. Maar die ben ik helemaal niet nodig! Als ik een tijdschrift pak, en aan Meike vertel dat mama even gaat lezen, dan pikt ze dat gewoon! Had ik nooit verwacht! Ze speelt eigenlijk hartstikke lekker als ik een dvd-tje kijk, of iets ga lezen!
Het koken blijft alleen lastig. Op een of andere manier vindt ze dat niet oke. Ik kijk het nog een poosje aan (tijdens het koken loopt ze te miepen en aan mijn been te klemmen) en probeer om haar dan toch aan het spelen te krijgen, maar als het een drama blijft dan grijp ik tijdens het koken maar terug op de dvd speler! ( was trouwens volgens de wvk ook helemaal niet verkeerd)

Ben zo blij dat het zo goed gaat!

[ Bericht 48% gewijzigd door XXXKarinXXX op 03-11-2008 14:33:06 ]
  maandag 3 november 2008 @ 14:38:24 #195
219033 Mibos2
pi_62908002
Karin is laten meehelpen geen optie? Dat werkt hier prima en je hebt geen dreinende peuter om je heen. Kinderstoel bij het aanrecht en een pannetje erbij en dan jij stukjes aardappel aan Meike geven om in de pan te doen bijvoorbeeld? Of de sla laten husselen met schone handjes dan wel te verstaan hihihi... Soms zit Kaith ook op het aanrechtblad omdat we muffins aan het maken zijn of koekjes aan het bakken zijn.

Moet trouwens zeggen dat me die boxstoel wel handig lijkt voor in de keuken. Die van dat SBS6 programma.
pi_62908022
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Hier gaat het hartstikke goed. Na het gesprek met de wvk aan de slag gegaan om Meike alleen te laten spelen. En dat gaat hartstikke goed. Ik heb een eierwekker aangeschaft, om een tijd te kunnen instellen. Maar die ben ik helemaal niet nodig! Als ik een tijdschrift pak, en aan Meike vertel dat mama even gaat lezen, dan pikt ze dat gewoon! Had ik nooit verwacht! Ze speelt eigenlijk hartstikke lekker als ik een dvd-tje kijk, of iets ga lezen!
Het koken blijft alleen lastig. Op een of andere manier vindt ze dat niet oke. Ik kijk het nog een poosje aan (tijdens het koken loopt ze te miepen en aan mijn been te klemmen) en probeer om haar dan toch aan het spelen te krijgen, maar als het een drama blijft dan grijp ik tijdens het koken maar terug op de dvd speler! ( was trouwens volgens de wvk ook helemaal niet verkeerd)

Ben zo blij dat het zo goed gaat!
Kun je Meike niet laten helpen met koken? Dan is ze toch alleen maar ook weer niet. Ik zet Mikael altijd op het aanrecht met zijn voeten in de wasbak en dan mag ie de aardappels afspoelen en dan in de pan doen. Of hij maakt wortels schoon enzo!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_62908085
Waar het kan mag ze meehelpen. Dus ik schil de aardappelen en Meike gooit ze in de pan met water enz. Maar op het moment dat ik de boel moet opzetten, vlees moet draaien, aardappels en groente afgieten enz, dan is het niet zo gezellig zeg maar. Maar ik ben al heel blij hoor met hoe het nu gaat, dan kleine stukje wat nog niet goed gaat overleven we ook wel weer!
pi_62908116
karin, fijn dat 't al zoveel beter gaat! en tsja, ze zal toch moeten leren dat ze soms gewoon even iets NIET mag, daar kun jij haar nu bij helpen door er heel duidelijk in te zijn. dat is denk ik echt het enige.
  maandag 3 november 2008 @ 14:50:12 #199
219033 Mibos2
pi_62908249
Karin misschien nog een klein tipje voor als jij aan het afgieten/draaien/stampen en dergelijke ben. Althans dat doe ik hier. Kaith alvast de onderzetters naar de eetkamertafel laten brengen en daarna haar eigen warmhoudbordje en dan haar bestekje en de opscheplepels en dan loopt ze gewoon te keuvelen al alles proberen op zijn plek te leggen en daarna neem ik het eten mee en mijn lief onze borden en bestek. Maar nogmaals dat werkt hier maar hoeft bij Meike niet zo te zijn natuurlijk maar wel supergoed van haar dat ze het los zijn van jou zo goed oppakt.
  maandag 3 november 2008 @ 19:33:07 #200
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62915723
Stomme ik... net een hele lap tekst getypt over kerst, waar ik woon en mama.... nou, ja het kwam er op neer dat we in een Protestanse gemeente wonen, dat we met kerst en nieuw een beperkt aantal diensten hebben in onze eigen kerk, maar wel in andere steden terrecht kunnen. Maar ook dat ik dan meestal in Eindhoven zit en dan of naar de kerk waar mijn zus zingt ga, of naar mijn oude parochie-kerk waar mama altijd zong en waar we afscheid genomen hebben van haar.

karin, goed om te lezen dat het zo lekker gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')