Dat vroeg ik me ook al af ja.. Ik heb het idee dat mensen iets te snel conclusies trekken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:22 schreef Ticootje het volgende:
Mag ik vragen waarom Simmu zo wordt afgezeken? Heb ik iets gemist?
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef Lois het volgende:
Zie je dat nu pas Rocka? Of bedoel je dat er niet naar geluisterd wordt? want dat laatste klopt idd
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef OooLizaooO het volgende:
Toch even een banaal postje: mijn man en ik zijn vandaag 1 jaar getrouwd.
quote:we zijn lekker naar een hotelletje geweest en Ben is gaan logeren bij mijn ouders. Hij is lekker voorbeeldig geweest.
Dat vind ik fijn (nouja niet voor jou natuurlijk) om te horen. En we hebben een werkster die eens in de twee weken komt, maar die komt de laatste tijd vaker niet dan wel. Dus dat zou ook wel eens voor extra stress kunnen zorgen. Maar "went" het? Of is het gewoon echt doorbikkelen totdat Lilah zelf wat zelfstandiger is, zoals hierboven ook al gezegd werd?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef sjak het volgende:
Ik herken het wel heel erg hoor Kim. Het is het allemaal net niet... Ik werk hard maar kan in drie dagen niet doen wat mijn collega in 4 dagen doet. Dus helemaal volwaardig kan ik niet meedraaien. Ze zien me wel als volwaardig , dat is het probleem niet. Maar het voelt gewoon anders. "Vroeger" kon ik gewoon even blijven als ik wat extra moest doen, nu moet ik snel snel naar huis. Kinderen halen, eten en de kinderen naar bed. Die uurtjes die ik dan heb zijn best wel gezellig hoor, maar ook wel erg druk. Congressen zijn ook altijd moeilijk te regelen. En inderdaad thuis komt dan weer het huishouden. Wij hebben nu 1 kleine oplossing namelijk een huishoudsterDat scheelt al een stuk. Ik geloof dat de rest van de oplossingen ook wel komen maar ik vind dit echt wel tropenjaren hoor!
Liza, 1 jaar getrouwdGefeliciteerd!
Kortom, er is geen probleem je moet alleen even klagen over het feit dat er blijkbaar een misverstand was met zijn werkgever waardoor hij nu met een kut gevoel aan het werk gaat OF met een kut gevoel thuis blijft omdat hij altijd iemand teleur moet stellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef marit1978 het volgende:
Ik heb gelukkig wel het vertrouwen dat het allemaal wel losloopt hier, het voelt zo anders dan na ilse! Geen groot drama dus als hij inderdaad aan het werk gaat.
hij vond.... wat anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef Nijna het volgende: ik vind
Tja, want hij heeft er natuurlijk geen gevoel bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef marit1978 het volgende:
Swets, zo is het inderdaad ja
en aangezien ik net voor de 2e keer moeder ben geworden en bij de 1e absoluut geen fijne ervaring heb gehad, ga ik me over mijn gevoel en reaktie nu, nu niet schuldig voelen.
Ik weet alleen hoe klote dit NU voelt, morgen zien we wel weer verder.
hihi, ik zal hem de link doorsturenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
dat kan hij kwijt in 'hoe gaat het nu met de vaders'.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
dat kan hij kwijt in 'hoe gaat het nu met de vaders'.
Wat een tering opmerkingquote:
Och, bij mij op mijn werk worden dingen ook voornamelijk mondeling geregeld. Daar ontstaan wel eens misverstanden.... niet?quote:bij net wat doortastener handelen n.a.v. afspraken was het 'moeten teleurstellen' helemaal niet nodig geweest... wel ?
Dat ligt eraan hoe strak die procedure geregeld is. En hee! Wellicht had ie wat anders aan zijn hoofd toen dit geregeld werd. Zoals een hoog zwangere vrouw.quote:Was een verlof-aanvraag namelijk niet goedgekeurd, is het duidelijke zaak he ?
Welke strijd?? Je geeft zelf aan dat het helemaal geen ramp is.quote:Dat is heel wat anders dan er maar vanuit gaan dat het wel gaat zoals idee was... en nu dus inderdaad in tweestrijd zitten. Moet ik die strijd dan maar aangaan?
Ja misschien dat je dan merkt dat je je vriend voor jan lul een nacht lang een tering gevoel gegeven hebt.quote:Nou, nu dus mooi maar even niet.
En nogmaals, morgen weer een dag he?
Yep, das het huwelijk.... Een principe kwestie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef marlieske het volgende:
Maritbegrijp het wel hoor het gaat namelijk over het principe niet eens zo zeer over of hij wel/niet thuis is.
Ah ja. Dus hij mag jou niet rot laten voelen, maar hij MOET zich rot voelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef marit1978 het volgende:
goh, je ziet het echt totaal op een andere manier
ik hoop inderdaad dat hij zich hier even rot bij voelt ja
Is het wellicht ook maar 2 tellen bij je opgekomen dat hij de situatie heeft aangekeken en op basis daarvan een keuze heeft gemaakt of sterker nog, alleen een keuze heeft VOORgesteld?quote:en waarom? omdat ik me nogal niet-serieus-genomen voel in mijn angst. Ik was in de veronderstelling dat we een goede manier gevonden hadden om het handelbaar te maken. Wat blijkt nu ineens, juist in de periode dat die houvast zo belangrijk is? Dat het niet zo geregeld is als ik dacht.
quote:Kan je je echt niet voorstellen hoe ik me daar nu even bij voel ?! Los van de vraag of die emoties reeël zijn of niet? Blijkbaar niet... nu maar hopen dat V. dat zich wel beetje kan voorstellen.
ja..wie weetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Marit, dat zou hier ook zo maar kunnen gebeuren. Mannen... Misschien valt het je man allemaal mee en denkt hij dat hij zijn tijd beter kan gebruiken voor als er echt nood aan de man is ipv nu op dit moment?
Absoluut. Maar op een forum "weet" je alleen wat je leest hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef simmu het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat het je koud op je dak valt als je iets afgesproken hebt en dat dat dan heel anders gaat hoor. en hoe iemand dan hier reageert hoeft nog niet te zijn hoe het irl afgehandeld wordt
Hoe erg ik je ook snap vind ik dit toch een nare opmerking, sorryquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Liza proficiat![]()
En verder succes met fik heir je vent compleet af.. wees goddomme blij dat je em nog hebt dan over zulke futiliteiten lopen zeiken
Hier idem dito. Inmiddels weet ik ook zelf wanneer ik in zo'n bui ben en lukt het me steeds vaker om m'n mond te houden tot ik wel fatsoenlijk kan reageren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Fuente het volgende:
Ik herken veel van Marit haar reactie in mezelf. Ik ben het eigenlijk volledig eens met Swets, maar weet dat ik het zelf ook veel te vaak doe, 'zeiken' om iets wat bijna nergens over gaat, gewoon om het zeiken of omdat ik me rot voel, terwijl m'n vent zijn best doet om alles 'goed' te doen. Zo'n scheeflopende afspraak kan hier net zo'n reactie geven als de reactie die Marit geeft.
Gelukkig weten manlief en ik dat beiden en dat helpt met relativeren. Ik doe mijn best om wat losser te zijn en manlief doet gewoon zijn ding zoals altijdZo gaat het goed gelukkig!
Ondank de sombere voorspellingen over vandaag van de huisarts gaat het eigenlijk beter dan gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, hoe is het nu met je arm?
Mja, het zijn een paar blaren (je kan precies de spatten zien) maar de grote is idd wel groter dan een 2 euromunt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef Lois het volgende:
Freecell bij een blaar groter dan een 2 euromunt kun je beter even de huisarts bellen, dat weet je he? Bij kinderen is dat overigens een 10 eurocent muntje.
Sterkte want het zal verrekt veel pijn doen.
hmmm, ok, logisch inderdaad. Ik zal even bellen dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef p_iglet het volgende:
freecel bij sommige blaren is wel behandeling nodig (speciale zalven/gazen/doorprikken wat dan ook), omdat als de huid loslaat, waar bij een blaar de kans groot op is. Dan is een "gat" van een 2 euromunt niet zo snel dicht, met een groot risico tot infecties.
Gewoon ff de huisartsenpost bellen voor advies dus.
Apparently notquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, hou je jezelf wel een beetje heel?
morgen en overmorgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Veel geluk in jullie nieuwe stek dan Simmu, wanneer kom je weer online?
Het is wel wat gevoelig jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Freecel, beter dat het dit bericht was toch, het had erger gekund, denk dat het zo al pijnlijk genoeg is!
Hoop voor je dat het snel weer hersteld...!
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is wel wat gevoelig jaBen ook benieuwd hoelang het duurt voordat de huis er af gaat, want dat gaat heus wel gebeuren
Het is alleen wat lullig, want wij hebben geen auto, dus ik moest mensen bellen om me er heen te karren. Nuja, ik heb ze hier net maar een glaasje wijn gevoerd
Neh, paracetamol was de tip. Opsmeren raden ze niet aan bij brandwonden en het was grotendeels gewoon tweedegraads, dus dan heeft het ook niet zoveel zin om er wat op te smeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En toen moesten ze weer terug met drank op! of niet?![]()
heb je nog wat zalf oid erop gekregen om de pijn te verminderen?
Webkim wat doe jij hier nog dan! Hup, je bed in! slaapze
Ja, dat welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het verder met je, naast alle pech, freecell? Beetje gelukkig?
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef simmu het volgende:
ja, crosstopic nodig hier eigenlijk *snif*. selene en ik zijn nu allebei ingeent. mijn arm doet zeer en haar beentjes. we zijn hier heel kleinzerig: boehoe, doet zeer! zij heeft de betere deal, want ze slaapt en drinkt gulzig, net als vorige keer terwijl ik aan mijn nagels al bellend aan het plafond hang of we alles wel (al dan niet goed boeit me niet eens!) geregeld hebben en een snifje zenuwachtig begin te worden. het beste nieuws had ik nog bewaard omdat het zo opschepperig klonk, maar ik wil het gewoon even op mijn scherm zien: als het allemaal niet bevalt mag sangdrax terug (in uiteraard een hogere schaal) naar de vorige (universiteit), dus als het echt vreselijk wordt kunnen we terug, aangezienh ik ook al die tijd mijn haagnet wonen inschrijving in stand gehouden heb(motto daarvan was: "there's no such thing as paranoia if everybody really is out to get you!").
dr verhuizing richting drenthe (?) met tussenstop ergens in een vakantiewoning geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het over
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal 3 x gelezen maar waar gaaaaaat het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |