voor Liza en man!!
Van harte, al een jaar!

(Wij zijn al bijna 4 jaar getrouwd. Gaat hard. Ieks, kword oud

)
Grmbl...
Even stoom afblazen hoor. Ben al 6 jaar bezig met deeltijdstudie Psychologie, en het komt me echt zwaar mn strot uit. Moet nog 3 vakken en B-these, dus op zich bijna klaar, maar ik wil max 1 vak per periode doen, want ik heb nog een heel lief kind thuis die ik wil zien, en ik werk 4 dagen per week.
Net weer werkgroep gehad... Het niveau!

Leiderschap....
Tsja, het is een proces....
Het gaat over een groep...
Je hebt een leider die dingen bepaalt voor die groep....
En op zich moeten de mensen ook wel luisteren naar de leider...
In een commerciële wereld, als je je werk niet goed doet, tsja dan word je niet betaald en kan je ontslagen worden.

Hallo! Kom eens onder die steen vandaan!

Ik moet zeggen, er ging een wereld voor me open toen ik hoorde dat je een groep nodig had voor leiderschap!
En dan maar theorieën napraten, stel je een kritische vraag, gaat hij wazig kijken en zegt "tsja, dat is nu eenmaal de theorie..."
En die jongen promoveert, dus he?

Universitair docent...
Diepe, diepe zucht.
Ben ik hiervoor een avond weg van mijn kind, en eet ik een uberslechte studentenmaaltijd die ik in mijn 5 jaar Delft (alweer eventjes geleden..) nog niet heb gehad? Heb nog steeds een ranzige smaak in mijn mond

En dan wil ik een boek bestellen (andere optie is 300 blz kopiëren, nee ik heb nl niets anders te doen met mijn leven...), ben ik het wachtwoord van bol.com vergeten, en krijg ik geen nw ww, terwijl ik wel hun nieuwsbrief in mn inbox heb zitten. Urg.
Ik geef het op, ik ga naar huis en bestel wel vanaf PR's account.
Maar zodra ik thuis ben eerst ff bij Eli boven zijn ledikantje hangen en kijken hoe lief hij ligt te slapen