Nee, maar dat heeft er waarschijnlijk vooral mee te maken da'k niet wist dat je dan ook een program doet.quote:
Ah! Naja, dus ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft er waarschijnlijk vooral mee te maken da'k niet wist dat je dan ook een program doet.
Als je je toch verveeld kun je het wel naluisteren als Rabbering op is ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Naja, dus ook. Van 8 tot neger.
Is stukken garppiger dan op de dinsdag. Slechter ook, maar wel humor.
Fijne keuzequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef on_air het volgende:
Ah! Die is voor volgende week maandag, de America uitzending.
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]
Lekker man! waar ga je naar toe?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef D.Rose het volgende:
..en dan vakantie
voor degene die denken dat ik aftel tot het weekend
Ik zeg: prima!quote:De Vlaamse zanger Novastar gaat een nummer schrijven voor '3FM Serious Request'. De bedoeling is dat het nummer als single wordt uitgebracht en dat de opbrengst naar het Rode Kruis gaat ten behoeve van de vluchtelingenhulp.
* Jaloers is *quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een weekje Rome geworden.
Heb er zin an
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een weekje Rome geworden.
Heb er zin an
Het weer is een stuk beter, maar geen t-shirt weer ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* Jaloers is *![]()
Vast lekker weer daar en Roma is sowieso. Veel plezier!
Vaker luisteren dan, ik hoorde 'm deze maand nogquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef Sersjee het volgende:Brood & Vrienten
![]()
Die heb ik al in geen jaren gehoord op de radio...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het ff kan
Een week lang pizza eten
Ben je er al achteraan gegaan? 5 dagen te laat is niet natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:mn salaris is al 5 dagen te laat
![]()
ik word nu wel erg arm
Ben erg benieuwd naar de foto's / verslagen van je tripquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het weer is een stuk beter, maar geen t-shirt weer ofzo.
Met dat plezier komt het wel goed
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je er al achteraan gegaan? 5 dagen te laat is niet natuurlijk
kredietcrisis he...quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben niet de enige...niemand heeft het nog, maar mn vaste lasten zijn wel al afgeschreven, en ik moet morgen een nieuwe bus-abbo kopen..vraag me af van wat
Ow, wist niet dat dat er kwamquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de foto's / verslagen van je trip
uuhhm lastige situatiequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben niet de enige...niemand heeft het nog, maar mn vaste lasten zijn wel al afgeschreven, en ik moet morgen een nieuwe bus-abbo kopen..vraag me af van wat
mail naar t hoofdkantoor gestuurd, meteen 1tje terug dat er administratief iets niet goed was gegaan en dat ik het vandaag, uiterlijk morgen heb. Ik heb er maar 1 terug gestuurd of ze dan niet iedereen een mail kunnen sturen met die mededelingquote:
Zou wel handig zijn inderdaad als ze het ook voor de rest regelen. In elk geval mooi dat het nu is gefixed al is het wat later dan anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef muisje-eliza het volgende:
mail naar t hoofdkantoor gestuurd, meteen 1tje terug dat er administratief iets niet goed was gegaan en dat ik het vandaag, uiterlijk morgen heb. Ik heb er maar 1 terug gestuurd of ze dan niet iedereen een mail kunnen sturen met die mededeling
Baby get Higherquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:de buren zijn met een snoeischaar op benzine een flutheggetje aan het zagen/knippen
echt een teringherrie en t stinkt ook nog al die benzinelucht
Wettelijke verhoging en wettelijke rentequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mail naar t hoofdkantoor gestuurd, meteen 1tje terug dat er administratief iets niet goed was gegaan en dat ik het vandaag, uiterlijk morgen heb. Ik heb er maar 1 terug gestuurd of ze dan niet iedereen een mail kunnen sturen met die mededeling
Las het net via Twitter. Klinkt erg interessant!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
The Killers in maart naar Amsterdam
Al bekend hier?![]()
Hoeft over 2 maanden misschien helemaal niet meer, dan heb je daar geen baan meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:02 schreef Broekie het volgende:
Ik ga echt nooit meer op vakantie!
'k ben nog steeds niet bij met alle mail etc
sta je daar met je telefoon op onbewoond eiland zonder steunmastquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Sersjee het volgende:
Hopeloos verouderd... Bericht in een fles, belachelijk!
Hoe kom je aan een fles op een onbewoond eiland? Lijkt me niet dat er een supermarkt o.i.d. zit...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sta je daar met je telefoon op onbewoond eiland zonder steunmast
zie eerder een fles aanspoelen , dan een doorweekte gsmquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een fles op een onbewoond eiland? Lijkt me niet dat er een supermarkt o.i.d. zit...
Spelbrekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeft over 2 maanden misschien helemaal niet meer, dan heb je daar geen baan meer.
of is dat al veranderd.
Trage ambtenarenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Spelbreker![]()
Nope, nog steeds geen zekerheid. Ligt nog steeds op bureau van de directie, die moet nog tekenen (alle afdelingen daartussen hebben dat inmiddels gedaan).
Niet iemand anders 't voor je laten doen tijdens je vakantie? (secretaresse?)quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:02 schreef Broekie het volgende:
Ik ga echt nooit meer op vakantie!
'k ben nog steeds niet bij met alle mail etc
Da's nog het ergste, 't is voornamelijk privémail.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet iemand anders 't voor je laten doen tijdens je vakantie? (secretaresse?)
en ik ook nog smsjes sturen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's nog het ergste, 't is voornamelijk privémail.
Bedrijfsmail viel nog wel mee.
Oh, maar die heb ik ook meteen gelezen. Ook met mail heb ik selectief bepaalde mail al meteen gelezen hoor, maar een hoop ook gewoon opzij gezet. Kennelijk een hoop meer dan ik dacht...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ik ook nog smsjes sturen enzo
Yo !quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Hey!
ff gedag zeggen hier op een iets rustiger moment van de dag (EINDELIJK!)
Ik heb staanplaatsen voor Metallica in de AhoyVoor de normale 64 euro
Ik ben BLIJ![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Hey!
ff gedag zeggen hier op een iets rustiger moment van de dag (EINDELIJK!)
Ik heb staanplaatsen voor Metallica in de AhoyVoor de normale 64 euro
Ik ben BLIJ![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik ook meteen gelezen. Ook met mail heb ik selectief bepaalde mail al meteen gelezen hoor, maar een hoop ook gewoon opzij gezet. Kennelijk een hoop meer dan ik dacht...
Overigens, nu jij hier post ga ik er van uit dat je vrij bent vandaag?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij zorgt 3FM ervoor dat The Killers naar Nederland komen. Althans, op Mojo.nl staat het 3FM-logo erbij.
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1506
Oeh dat zou wel heel tof zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij zorgt 3FM ervoor dat The Killers naar Nederland komen. Althans, op Mojo.nl staat het 3FM-logo erbij.
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1506
Welcome back!quote:
quote:12.mrt.2009 20:00
Heineken Music Hall Amsterdam
Welcome backquote:
Op de site van The Killers staat dat ze 12 maart naar Amsterdam komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh dat zou wel heel tof zijn![]()
![]()
Is dat al bevestigd dan? op de site van The Killers bijvoorbeeld? dan moet ik zaterdag kaartjes halen voor zowel Oasis als The Killers
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de site van The Killers staat dat ze 12 maart naar Amsterdam komen![]()
![]()
10 uur valt best mee met opstaan. En 40 euro is niet duur voor The Killersquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
had het gevonden
. Mijn god dat wordt duur en vroeg opstaan zaterdag
![]()
Moet dus echt eerder opstaan. En dus niet alleen die 40 voor The Killers maar ook iets van 38 voor Oasisquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
10 uur valt best mee met opstaan. En 40 euro is niet duur voor The Killers
Dankquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Halloooooooooooooo Marichaaaaaaaaaaaaaaaaa Welkommmmmmmmmmmm Terugggggggggg! (Ofzo(ooooo))..
[ link | afbeelding ]
Heb ik niet, dus dat gaat wat lastig helaas...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Iemand al zn xbox aangezet om Domien in te maken met Halo?
Ik las op Twitter dat Arno het techniek-mannetje van Domien aan het spelen is vanavond, vandaar dat hij dus nu aanwezig is in de studio.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt Arno hier? Of is dat ivm gameweek?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal van plan om Killers-kaarten te gaan halen? Dat kan nog een FOK!3FM-meet worden namelijk.
Ik spaar m'n energie en stem liever voor AC/DC, da's de dag erna.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal van plan om Killers-kaarten te gaan halen? Dat kan dan misschien een FOK!3FM-meet worden.
Ik sta zaterdag met mn vlaggetje vooraan bij de computer om mn kaartje te bestellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal van plan om Killers-kaarten te gaan halen? Dat kan dan misschien een FOK!3FM-meet worden.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb 'm nog nooit op z'n nieuwe tijdstip gehoord, vanwege de simpele reden dat ik dan altijd slaap.quote:
Ik bedoel in de HMH op 12 maart...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Als binnenkort de kaartverkoop bij de bekende voorverkoopadressen verdwijnt, kun je met z'n allen om een computer gaan zitten.
fijn wachten op de overbelaste systemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Als binnenkort de kaartverkoop bij de bekende voorverkoopadressen verdwijnt, kun je met z'n allen om een computer gaan zitten.
wat waren jullie onaardigquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
we waren net bij van Leest in Hilversum om Matrix trioligy op blu-ray te halen zegt die jongen " ik heb nog een mooie aanbiedig van een dvd en die kost normaal 19.90 en nu maar 9.90" We keken elkaar aan en ik zei:"doh alleen maar blu-ray heh". Arme jongen keek een beetje alsof ie in zn gezicht was geslagen
en ik voor Metallicaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik spaar m'n energie en stem liever voor AC/DC, da's de dag erna.
Gaat vanaf 1 januari helemaal goed komen, dan gaan ze over op een DUITS systeem en ik heb begrepen van kennissen dat dat helemaal de shit is. Kan je tenminste ook aangeven waar je precies wilt zittenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fijn wachten op de overbelaste systemen
Tegen die tijd hoop ik m'n stem weer terug te hebbenquote:
Ik meestal ook maar heb al een paar keer het laatste uur gehoord en daar was echt weinig mis mee. Jammer dat daarna Beelen met zijn talkshow zit want de overgang is weer veel te groot. Van veel muziek naar 4 platen in het uur en veel geklets.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit op z'n nieuwe tijdstip gehoord, vanwege de simpele reden dat ik dan altijd slaap.
hier meestal alleen de laaste 3 kwartier van domienquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar heb al een paar keer het laatste uur gehoord en daar was echt weinig mis mee. Jammer dat daarna Beelen met zijn talkshow zit want de overgang is weer veel te groot. Van veel muziek naar 4 platen in het uur en veel geklets.
Godzijdank draait Giel dan wel bij die 4 platen nog 3 platen waar zijn eigen naam in ge-edit zit... anders zou je denken dat je naar iemand anders zit te luisterenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar heb al een paar keer het laatste uur gehoord en daar was echt weinig mis mee. Jammer dat daarna Beelen met zijn talkshow zit want de overgang is weer veel te groot. Van veel muziek naar 4 platen in het uur en veel geklets.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godzijdank draait Giel dan wel bij die 4 platen nog 3 platen waar zijn eigen naam in ge-edit zit... anders zou je denken dat je naar iemand anders zit te luisteren
Oh zo waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godzijdank draait Giel dan wel bij die 4 platen nog 3 platen waar zijn eigen naam in ge-edit zit... anders zou je denken dat je naar iemand anders zit te luisteren
Dat is nog altijd meer dan Sirolfquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier meestal alleen de laaste 3 kwartier van domien
Die jongen zit gewoon op een belachelijk tijdstip...quote:
Misschien kunnen we een actie beginnen om Giel zijn zelfbevlekking naar de nacht te laten verhuizenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die jongen zit gewoon op een belachelijk tijdstip...
Als dat even zou kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een actie beginnen om Giel zijn zelfbevlekking naar de nacht te laten verhuizen
gewoon omruilenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een actie beginnen om Giel zijn zelfbevlekking naar de nacht te laten verhuizen
Ik heb 1x mn MetMichielinBadeend meegenomen in bad en je kunt nu bijna niet meer zien dat het een MetMichielinBadeend is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zometeen lekker weken in een heet bad....
Radiootje aan...maar geen badeend
goed dat je het zegt! die moet dus in een glazen kastjequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 1x mn MetMichielinBadeend meegenomen in bad en je kunt nu bijna niet meer zien dat het een MetMichielinBadeend is.
wat een luxe een bad , moet er gewoon nog 6 maanden op wachtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zometeen lekker weken in een heet bad....
Radiootje aan...maar geen badeend
Die tekst slijt idd nogal snel...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 1x mn MetMichielinBadeend meegenomen in bad en je kunt nu bijna niet meer zien dat het een MetMichielinBadeend is.
Gezellig met z'n allen een DDoS-aanval veroorzaken...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:Killers
Zeg nou niet op de radio dat zaterdag de voorverkoop begint, ik wil zonder moeite op de site kunnen komen
Vind ik ook.. Laat Giel en Domien maar van tijdslot switchen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die jongen zit gewoon op een belachelijk tijdstip...
De nieuwe senseo van douwe egbert pure coffee , schijnt erg goed te zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga even een bakkie pleur zetten, nog meer liefhebbers?
En nee, geen Senseo. Senseo e.d. is troep
En de week daarop. Daar is ie goed genoeg voor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Michiel, probeer er dan volgende week de Megahit van te maken!
Alsjeblieft!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Laat Giel en Domien maar van tijdslot switchen.
hebie ook theequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zet maar een kruisje in dit topic
Lekkere Nespresso dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Same here!quote:
ja kom ik bij AH mini donuts tegen! Leuke toepasselijke tractatie voor bij de thee vanmiddag, vond ik! En een paar over voor nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de webcam zie ik dat je er zelfs een donut bij krijgt, wat een luxe!
Xquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel donuts als in de states kom je hier niet tegen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja kom ik bij AH mini donuts tegen! Leuke toepasselijke tractatie voor bij de thee vanmiddag, vond ik! En een paar over voor nu
[X] Geschiktquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt zo lekker zwaar op de maagquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
*bak koffie voor z'n neus heeft waar een lepeltje rechtop in zou blijven staan*
Podverdimme, wat lekker.
valt wel mee hoor! Heb er niet een gegeten in de USA....Echt niet! Bedenk ik me nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel donuts als in de states kom je hier niet tegen.
Nou, dan moet je dus maar weer terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor! Heb er niet een gegeten in de USA....Echt niet! Bedenk ik me nu
en zeker ook niet starbucks bezochtquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor! Heb er niet een gegeten in de USA....Echt niet! Bedenk ik me nu
Ja hallo! Dat kan natuurlijk niet, hè?!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker wel! Ik wil terug naar NY, Boston en de westkust! Ik heb zo weinig gezien.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus maar weer terug
is ook krapjes in zo'n korte tijd zo'n afstand afleggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker wel! Ik wil terug naar NY, Boston en de westkust! Ik heb zo weinig gezien.....
Weinig is altijd nog meer dan ik gezien heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker wel! Ik wil terug naar NY, Boston en de westkust! Ik heb zo weinig gezien.....
Tuurlijk wel! Minstend 1 keer per dagquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en zeker ook niet starbucks bezocht
[ afbeelding ]
Mocha Frapuccinoquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Minstend 1 keer per dag(mis nu al de venti hazelnut cafe latte en mocha frappuccino)
Gelukkig maar te minste nog iets overgehouden aan je tripjequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Minstend 1 keer per dag(mis nu al de venti hazelnut cafe latte en mocha frappuccino)
Jij protesteert dus tegen het aantal songs wat je in mag zenden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Beetje raar, die protestsonglijst. Volgens de tekst mag je er max. 5 kiezen, maar ik heb er 10...
ook dat is een protest tegen de protestlijstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Beetje raar, die protestsonglijst. Volgens de tekst mag je er max. 5 kiezen, maar ik heb er 10...
hoe werkt dat last.fm preciesquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Violet hill.![]()
Hans en m_a_w, ik mis jullie nog op last.fm. Zijn jullie daar aangemeld, of niet?
Eh, ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij protesteert dus tegen het aantal songs wat je in mag zenden?
Euh.. Ik ben nog druk bezig om 't uit te vogelen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe werkt dat last.fm precies
nou wat dacht je van een unieke ervaring!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig maar te minste nog iets overgehouden aan je tripje
Het lukt me ook niet om het lijstje terug te brengen naar 5...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Account maken, scrobbler downloaden en installeren en muziek luisteren via je favoriete mediaspeler (WMP, Winamp, iTunes...)quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Euh.. Ik ben nog druk bezig om 't uit te vogelen.
Roel, waar ben je?!
Mwah, an sich zou me dat wel lukken, maar waarom zou je als je er ook 10 in kan sturen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het lukt me ook niet om het lijstje terug te brengen naar 5...
Tot daar ben ik al. Nu nog ff die andere functies onder de knie kijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Account maken, scrobbler downloaden en installeren en muziek luisteren via je favoriete mediaspeler (WMP, Winamp, iTunes...)
Nope, heb ik niet (ga ik ook niet doen).quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Violet hill.![]()
Hans en m_a_w, ik mis jullie nog op last.fm. Zijn jullie daar aangemeld, of niet?
Zal je ff opzoeken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
lastfm account is geworden morpheusatwork
Gewoon lekker mee gaan spelen, het is nl. verdomd leuk spulquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tot daar ben ik al. Nu nog ff die andere functies onder de knie kijgen.
Ok.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet (ga ik ook niet doen).
Dat ga ik ook zeker doen!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee gaan spelen, het is nl. verdomd leuk spul
Met je muzieksmaak zit het iig wel goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen!!![]()
Volgens mij werkt 't ook erg verslavend..
Redelijk ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen!!![]()
Volgens mij werkt 't ook erg verslavend..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met je muzieksmaak zit het iig wel goed
Ben een tijd lang Super geweest met Michiel. Sinds ik dat niet meer ben, ben ik wel Super met Domienquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben nog maar net begonnen, en heb 't nog lang niet compleet. En toch al SUPER..
Michiel is een van m'n neighbours, maar da's best logisch eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben een tijd lang Super geweest met Michiel. Sinds ik dat niet meer ben, ben ik wel Super met Domien
* Marc63 gaat ff Tom Jones stemmen...
Dat kan natuulijk ook.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Mocht Tom niet door de singlestrijd komen, dan gooi ik 'em in de request.
Bye bye!!quote:
Je p0rn wordt niet gescrobbled, dus maak nou maar gewoon aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet (ga ik ook niet doen).
Braafquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Mijn Protestliederen Top5 (in alfabetische volgorde):
Bruce Springsteen - Born in the USA
John Lennon - Imagine
John Mayer - Waiting On The World To Change
Manic Street Preachers - If You Tolerate This
Marvin Gaye - What's going on
En voor het geval dat Sersjee me van het aardoppervlak wil verbannen: Sam Cooke zou nr. 6 zijn geweest. Wilde als fan toch nog ff John Mayer erbij zetten. Plus, dan heb ik tenminste nog iets recents.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je p0rn wordt niet gescrobbled, dus maak nou maar gewoon aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |