Jij protesteert dus tegen het aantal songs wat je in mag zenden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Beetje raar, die protestsonglijst. Volgens de tekst mag je er max. 5 kiezen, maar ik heb er 10...
ook dat is een protest tegen de protestlijstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Beetje raar, die protestsonglijst. Volgens de tekst mag je er max. 5 kiezen, maar ik heb er 10...
hoe werkt dat last.fm preciesquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Violet hill.![]()
Hans en m_a_w, ik mis jullie nog op last.fm. Zijn jullie daar aangemeld, of niet?
Eh, ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij protesteert dus tegen het aantal songs wat je in mag zenden?
Euh.. Ik ben nog druk bezig om 't uit te vogelen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe werkt dat last.fm precies
nou wat dacht je van een unieke ervaring!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig maar te minste nog iets overgehouden aan je tripje
Het lukt me ook niet om het lijstje terug te brengen naar 5...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Account maken, scrobbler downloaden en installeren en muziek luisteren via je favoriete mediaspeler (WMP, Winamp, iTunes...)quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Euh.. Ik ben nog druk bezig om 't uit te vogelen.
Roel, waar ben je?!
Mwah, an sich zou me dat wel lukken, maar waarom zou je als je er ook 10 in kan sturen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het lukt me ook niet om het lijstje terug te brengen naar 5...
Tot daar ben ik al. Nu nog ff die andere functies onder de knie kijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Account maken, scrobbler downloaden en installeren en muziek luisteren via je favoriete mediaspeler (WMP, Winamp, iTunes...)
Nope, heb ik niet (ga ik ook niet doen).quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Violet hill.![]()
Hans en m_a_w, ik mis jullie nog op last.fm. Zijn jullie daar aangemeld, of niet?
Zal je ff opzoeken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
lastfm account is geworden morpheusatwork
Gewoon lekker mee gaan spelen, het is nl. verdomd leuk spulquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tot daar ben ik al. Nu nog ff die andere functies onder de knie kijgen.
Ok.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet (ga ik ook niet doen).
Dat ga ik ook zeker doen!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee gaan spelen, het is nl. verdomd leuk spul
Met je muzieksmaak zit het iig wel goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen!!![]()
Volgens mij werkt 't ook erg verslavend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |