Gezellig met z'n allen een DDoS-aanval veroorzaken...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:Killers
Zeg nou niet op de radio dat zaterdag de voorverkoop begint, ik wil zonder moeite op de site kunnen komen
Vind ik ook.. Laat Giel en Domien maar van tijdslot switchen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die jongen zit gewoon op een belachelijk tijdstip...
De nieuwe senseo van douwe egbert pure coffee , schijnt erg goed te zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga even een bakkie pleur zetten, nog meer liefhebbers?
En nee, geen Senseo. Senseo e.d. is troep
En de week daarop. Daar is ie goed genoeg voor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Michiel, probeer er dan volgende week de Megahit van te maken!
Alsjeblieft!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Laat Giel en Domien maar van tijdslot switchen.
hebie ook theequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zet maar een kruisje in dit topic
Lekkere Nespresso dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Same here!quote:
ja kom ik bij AH mini donuts tegen! Leuke toepasselijke tractatie voor bij de thee vanmiddag, vond ik! En een paar over voor nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de webcam zie ik dat je er zelfs een donut bij krijgt, wat een luxe!
Xquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel donuts als in de states kom je hier niet tegen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja kom ik bij AH mini donuts tegen! Leuke toepasselijke tractatie voor bij de thee vanmiddag, vond ik! En een paar over voor nu
[X] Geschiktquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt zo lekker zwaar op de maagquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
*bak koffie voor z'n neus heeft waar een lepeltje rechtop in zou blijven staan*
Podverdimme, wat lekker.
valt wel mee hoor! Heb er niet een gegeten in de USA....Echt niet! Bedenk ik me nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel donuts als in de states kom je hier niet tegen.
Nou, dan moet je dus maar weer terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor! Heb er niet een gegeten in de USA....Echt niet! Bedenk ik me nu
en zeker ook niet starbucks bezochtquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor! Heb er niet een gegeten in de USA....Echt niet! Bedenk ik me nu
Ja hallo! Dat kan natuurlijk niet, hè?!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker wel! Ik wil terug naar NY, Boston en de westkust! Ik heb zo weinig gezien.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus maar weer terug
is ook krapjes in zo'n korte tijd zo'n afstand afleggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker wel! Ik wil terug naar NY, Boston en de westkust! Ik heb zo weinig gezien.....
Weinig is altijd nog meer dan ik gezien heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker wel! Ik wil terug naar NY, Boston en de westkust! Ik heb zo weinig gezien.....
Tuurlijk wel! Minstend 1 keer per dagquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en zeker ook niet starbucks bezocht
[ afbeelding ]
Mocha Frapuccinoquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Minstend 1 keer per dag(mis nu al de venti hazelnut cafe latte en mocha frappuccino)
Gelukkig maar te minste nog iets overgehouden aan je tripjequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Minstend 1 keer per dag(mis nu al de venti hazelnut cafe latte en mocha frappuccino)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |