Nee, maar dat heeft er waarschijnlijk vooral mee te maken da'k niet wist dat je dan ook een program doet.quote:
Ah! Naja, dus ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft er waarschijnlijk vooral mee te maken da'k niet wist dat je dan ook een program doet.
Als je je toch verveeld kun je het wel naluisteren als Rabbering op is ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Naja, dus ook. Van 8 tot neger.
Is stukken garppiger dan op de dinsdag. Slechter ook, maar wel humor.
Fijne keuzequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef on_air het volgende:
Ah! Die is voor volgende week maandag, de America uitzending.
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]
Lekker man! waar ga je naar toe?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef D.Rose het volgende:
..en dan vakantie
voor degene die denken dat ik aftel tot het weekend
Ik zeg: prima!quote:De Vlaamse zanger Novastar gaat een nummer schrijven voor '3FM Serious Request'. De bedoeling is dat het nummer als single wordt uitgebracht en dat de opbrengst naar het Rode Kruis gaat ten behoeve van de vluchtelingenhulp.
* Jaloers is *quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een weekje Rome geworden.
Heb er zin an
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een weekje Rome geworden.
Heb er zin an
Het weer is een stuk beter, maar geen t-shirt weer ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* Jaloers is *![]()
Vast lekker weer daar en Roma is sowieso. Veel plezier!
Vaker luisteren dan, ik hoorde 'm deze maand nogquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef Sersjee het volgende:Brood & Vrienten
![]()
Die heb ik al in geen jaren gehoord op de radio...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het ff kan
Een week lang pizza eten
Ben je er al achteraan gegaan? 5 dagen te laat is niet natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:mn salaris is al 5 dagen te laat
![]()
ik word nu wel erg arm
Ben erg benieuwd naar de foto's / verslagen van je tripquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het weer is een stuk beter, maar geen t-shirt weer ofzo.
Met dat plezier komt het wel goed
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je er al achteraan gegaan? 5 dagen te laat is niet natuurlijk
kredietcrisis he...quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben niet de enige...niemand heeft het nog, maar mn vaste lasten zijn wel al afgeschreven, en ik moet morgen een nieuwe bus-abbo kopen..vraag me af van wat
Ow, wist niet dat dat er kwamquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de foto's / verslagen van je trip
uuhhm lastige situatiequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben niet de enige...niemand heeft het nog, maar mn vaste lasten zijn wel al afgeschreven, en ik moet morgen een nieuwe bus-abbo kopen..vraag me af van wat
mail naar t hoofdkantoor gestuurd, meteen 1tje terug dat er administratief iets niet goed was gegaan en dat ik het vandaag, uiterlijk morgen heb. Ik heb er maar 1 terug gestuurd of ze dan niet iedereen een mail kunnen sturen met die mededelingquote:
Zou wel handig zijn inderdaad als ze het ook voor de rest regelen. In elk geval mooi dat het nu is gefixed al is het wat later dan anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef muisje-eliza het volgende:
mail naar t hoofdkantoor gestuurd, meteen 1tje terug dat er administratief iets niet goed was gegaan en dat ik het vandaag, uiterlijk morgen heb. Ik heb er maar 1 terug gestuurd of ze dan niet iedereen een mail kunnen sturen met die mededeling
Baby get Higherquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:de buren zijn met een snoeischaar op benzine een flutheggetje aan het zagen/knippen
echt een teringherrie en t stinkt ook nog al die benzinelucht
Wettelijke verhoging en wettelijke rentequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mail naar t hoofdkantoor gestuurd, meteen 1tje terug dat er administratief iets niet goed was gegaan en dat ik het vandaag, uiterlijk morgen heb. Ik heb er maar 1 terug gestuurd of ze dan niet iedereen een mail kunnen sturen met die mededeling
Las het net via Twitter. Klinkt erg interessant!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
The Killers in maart naar Amsterdam
Al bekend hier?![]()
Hoeft over 2 maanden misschien helemaal niet meer, dan heb je daar geen baan meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:02 schreef Broekie het volgende:
Ik ga echt nooit meer op vakantie!
'k ben nog steeds niet bij met alle mail etc
sta je daar met je telefoon op onbewoond eiland zonder steunmastquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Sersjee het volgende:
Hopeloos verouderd... Bericht in een fles, belachelijk!
Hoe kom je aan een fles op een onbewoond eiland? Lijkt me niet dat er een supermarkt o.i.d. zit...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sta je daar met je telefoon op onbewoond eiland zonder steunmast
zie eerder een fles aanspoelen , dan een doorweekte gsmquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een fles op een onbewoond eiland? Lijkt me niet dat er een supermarkt o.i.d. zit...
Spelbrekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeft over 2 maanden misschien helemaal niet meer, dan heb je daar geen baan meer.
of is dat al veranderd.
Trage ambtenarenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Spelbreker![]()
Nope, nog steeds geen zekerheid. Ligt nog steeds op bureau van de directie, die moet nog tekenen (alle afdelingen daartussen hebben dat inmiddels gedaan).
Niet iemand anders 't voor je laten doen tijdens je vakantie? (secretaresse?)quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:02 schreef Broekie het volgende:
Ik ga echt nooit meer op vakantie!
'k ben nog steeds niet bij met alle mail etc
Da's nog het ergste, 't is voornamelijk privémail.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet iemand anders 't voor je laten doen tijdens je vakantie? (secretaresse?)
en ik ook nog smsjes sturen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's nog het ergste, 't is voornamelijk privémail.
Bedrijfsmail viel nog wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |