Nee, maar dat heeft er waarschijnlijk vooral mee te maken da'k niet wist dat je dan ook een program doet.quote:
Ah! Naja, dus ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft er waarschijnlijk vooral mee te maken da'k niet wist dat je dan ook een program doet.
Als je je toch verveeld kun je het wel naluisteren als Rabbering op is ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Naja, dus ook. Van 8 tot neger.
Is stukken garppiger dan op de dinsdag. Slechter ook, maar wel humor.
Fijne keuzequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef on_air het volgende:
Ah! Die is voor volgende week maandag, de America uitzending.
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[Rudy-modus]Wat een track![/Rudy-modus]
Lekker man! waar ga je naar toe?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef D.Rose het volgende:
..en dan vakantie
voor degene die denken dat ik aftel tot het weekend
Ik zeg: prima!quote:De Vlaamse zanger Novastar gaat een nummer schrijven voor '3FM Serious Request'. De bedoeling is dat het nummer als single wordt uitgebracht en dat de opbrengst naar het Rode Kruis gaat ten behoeve van de vluchtelingenhulp.
* Jaloers is *quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een weekje Rome geworden.
Heb er zin an
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een weekje Rome geworden.
Heb er zin an
Het weer is een stuk beter, maar geen t-shirt weer ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* Jaloers is *![]()
Vast lekker weer daar en Roma is sowieso. Veel plezier!
Vaker luisteren dan, ik hoorde 'm deze maand nogquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef Sersjee het volgende:Brood & Vrienten
![]()
Die heb ik al in geen jaren gehoord op de radio...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het ff kan
Een week lang pizza eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |