Ik las op Twitter dat Arno het techniek-mannetje van Domien aan het spelen is vanavond, vandaar dat hij dus nu aanwezig is in de studio.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt Arno hier? Of is dat ivm gameweek?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal van plan om Killers-kaarten te gaan halen? Dat kan nog een FOK!3FM-meet worden namelijk.
Ik spaar m'n energie en stem liever voor AC/DC, da's de dag erna.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal van plan om Killers-kaarten te gaan halen? Dat kan dan misschien een FOK!3FM-meet worden.
Ik sta zaterdag met mn vlaggetje vooraan bij de computer om mn kaartje te bestellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal van plan om Killers-kaarten te gaan halen? Dat kan dan misschien een FOK!3FM-meet worden.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb 'm nog nooit op z'n nieuwe tijdstip gehoord, vanwege de simpele reden dat ik dan altijd slaap.quote:
Ik bedoel in de HMH op 12 maart...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Als binnenkort de kaartverkoop bij de bekende voorverkoopadressen verdwijnt, kun je met z'n allen om een computer gaan zitten.
fijn wachten op de overbelaste systemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Als binnenkort de kaartverkoop bij de bekende voorverkoopadressen verdwijnt, kun je met z'n allen om een computer gaan zitten.
wat waren jullie onaardigquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
we waren net bij van Leest in Hilversum om Matrix trioligy op blu-ray te halen zegt die jongen " ik heb nog een mooie aanbiedig van een dvd en die kost normaal 19.90 en nu maar 9.90" We keken elkaar aan en ik zei:"doh alleen maar blu-ray heh". Arme jongen keek een beetje alsof ie in zn gezicht was geslagen
en ik voor Metallicaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik spaar m'n energie en stem liever voor AC/DC, da's de dag erna.
Gaat vanaf 1 januari helemaal goed komen, dan gaan ze over op een DUITS systeem en ik heb begrepen van kennissen dat dat helemaal de shit is. Kan je tenminste ook aangeven waar je precies wilt zittenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fijn wachten op de overbelaste systemen
Tegen die tijd hoop ik m'n stem weer terug te hebbenquote:
Ik meestal ook maar heb al een paar keer het laatste uur gehoord en daar was echt weinig mis mee. Jammer dat daarna Beelen met zijn talkshow zit want de overgang is weer veel te groot. Van veel muziek naar 4 platen in het uur en veel geklets.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit op z'n nieuwe tijdstip gehoord, vanwege de simpele reden dat ik dan altijd slaap.
hier meestal alleen de laaste 3 kwartier van domienquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar heb al een paar keer het laatste uur gehoord en daar was echt weinig mis mee. Jammer dat daarna Beelen met zijn talkshow zit want de overgang is weer veel te groot. Van veel muziek naar 4 platen in het uur en veel geklets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |