Oh, maar die heb ik ook meteen gelezen. Ook met mail heb ik selectief bepaalde mail al meteen gelezen hoor, maar een hoop ook gewoon opzij gezet. Kennelijk een hoop meer dan ik dacht...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ik ook nog smsjes sturen enzo
Yo !quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Hey!
ff gedag zeggen hier op een iets rustiger moment van de dag (EINDELIJK!)
Ik heb staanplaatsen voor Metallica in de AhoyVoor de normale 64 euro
Ik ben BLIJ![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Hey!
ff gedag zeggen hier op een iets rustiger moment van de dag (EINDELIJK!)
Ik heb staanplaatsen voor Metallica in de AhoyVoor de normale 64 euro
Ik ben BLIJ![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik ook meteen gelezen. Ook met mail heb ik selectief bepaalde mail al meteen gelezen hoor, maar een hoop ook gewoon opzij gezet. Kennelijk een hoop meer dan ik dacht...
Overigens, nu jij hier post ga ik er van uit dat je vrij bent vandaag?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij zorgt 3FM ervoor dat The Killers naar Nederland komen. Althans, op Mojo.nl staat het 3FM-logo erbij.
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1506
Oeh dat zou wel heel tof zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij zorgt 3FM ervoor dat The Killers naar Nederland komen. Althans, op Mojo.nl staat het 3FM-logo erbij.
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1506
Welcome back!quote:
quote:12.mrt.2009 20:00
Heineken Music Hall Amsterdam
Welcome backquote:
Op de site van The Killers staat dat ze 12 maart naar Amsterdam komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh dat zou wel heel tof zijn![]()
![]()
Is dat al bevestigd dan? op de site van The Killers bijvoorbeeld? dan moet ik zaterdag kaartjes halen voor zowel Oasis als The Killers
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de site van The Killers staat dat ze 12 maart naar Amsterdam komen![]()
![]()
10 uur valt best mee met opstaan. En 40 euro is niet duur voor The Killersquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
had het gevonden
. Mijn god dat wordt duur en vroeg opstaan zaterdag
![]()
Moet dus echt eerder opstaan. En dus niet alleen die 40 voor The Killers maar ook iets van 38 voor Oasisquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
10 uur valt best mee met opstaan. En 40 euro is niet duur voor The Killers
Dankquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Halloooooooooooooo Marichaaaaaaaaaaaaaaaaa Welkommmmmmmmmmmm Terugggggggggg! (Ofzo(ooooo))..
[ link | afbeelding ]
Heb ik niet, dus dat gaat wat lastig helaas...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Iemand al zn xbox aangezet om Domien in te maken met Halo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |