Godzijdank draait Giel dan wel bij die 4 platen nog 3 platen waar zijn eigen naam in ge-edit zit... anders zou je denken dat je naar iemand anders zit te luisterenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar heb al een paar keer het laatste uur gehoord en daar was echt weinig mis mee. Jammer dat daarna Beelen met zijn talkshow zit want de overgang is weer veel te groot. Van veel muziek naar 4 platen in het uur en veel geklets.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godzijdank draait Giel dan wel bij die 4 platen nog 3 platen waar zijn eigen naam in ge-edit zit... anders zou je denken dat je naar iemand anders zit te luisteren
Oh zo waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godzijdank draait Giel dan wel bij die 4 platen nog 3 platen waar zijn eigen naam in ge-edit zit... anders zou je denken dat je naar iemand anders zit te luisteren
Dat is nog altijd meer dan Sirolfquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier meestal alleen de laaste 3 kwartier van domien
Die jongen zit gewoon op een belachelijk tijdstip...quote:
Misschien kunnen we een actie beginnen om Giel zijn zelfbevlekking naar de nacht te laten verhuizenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die jongen zit gewoon op een belachelijk tijdstip...
Als dat even zou kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een actie beginnen om Giel zijn zelfbevlekking naar de nacht te laten verhuizen
gewoon omruilenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een actie beginnen om Giel zijn zelfbevlekking naar de nacht te laten verhuizen
Ik heb 1x mn MetMichielinBadeend meegenomen in bad en je kunt nu bijna niet meer zien dat het een MetMichielinBadeend is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zometeen lekker weken in een heet bad....
Radiootje aan...maar geen badeend
goed dat je het zegt! die moet dus in een glazen kastjequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 1x mn MetMichielinBadeend meegenomen in bad en je kunt nu bijna niet meer zien dat het een MetMichielinBadeend is.
wat een luxe een bad , moet er gewoon nog 6 maanden op wachtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zometeen lekker weken in een heet bad....
Radiootje aan...maar geen badeend
Die tekst slijt idd nogal snel...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 1x mn MetMichielinBadeend meegenomen in bad en je kunt nu bijna niet meer zien dat het een MetMichielinBadeend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |