Echt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Frollo het volgende:
Hoe wou je het dan doen, zónder boter of zo?
Pindakaas plakt toch vanzelf al, onzin om daar boter op te smeren.quote:
Pindakaas met chocopasta dan?quote:
Geef toe, het is best knap om eerst de pindakaas te smeren en dan de boter er onder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef PankPinther het volgende:
Lijkt me inderdaad handiger om eerst de boter te smeren en dan de pindakaas pas.
zie mijn eerste post...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Pindakaas plakt toch vanzelf al, onzin om daar boter op te smeren.
Alle users die het niet met me eens staan staan bij deze op mijn ignore lijst, jouw denkwijze heeft vanaf nu geen enkele waarde meer voor mij.
Ik poets mijn tanden na het ontbijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef jagga het volgende:
[..]
zie mijn eerste post...
jij zit dus seconden langer te herkauwen op elke hap, waardoor jij nog meer dan iemand die wel boter smeert (lekker smeuig en glijdt makkelijker weg) uit je muil stinkt naar pindakaas als een chimp met een pinda-fetisj
![]()
je bent mijn held!
Deze boy snapt het matties.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pindakaas zónder boter mét hagelslag (puur!!!!!!!!!!)
Word.quote:
Smeren jullie altijd 4 kilo per boterham ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik zie het nieuwe topic al komen: Agiath gestikt in zijn boterham met pindakaas zonder boter.
Jij eet voortaan gezellig in je auto?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Homdeck het volgende:
Stelletje ransapen met jullie pindakaasJullie zijn de reden dat ik een auto heb gekocht!
wtf?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Homdeck het volgende:
Stelletje ransapen met jullie pindakaasJullie zijn de reden dat ik een auto heb gekocht!
ik doe der zelfs nog eenbroodje onderquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Seneca het volgende:
Ik smeer altijd pindakaas bovenop mijn boter. Hoe jij het voor elkaar krijgt om eerst pindakaas te smeren en dan nog boter daaronder is mij een raadsel.
moeilijk he verbanden leggen? De pindakaas heeft je hersens aangetast, al kan ik me vorrstellen dat je sowieso een hersenbeschadiging moet hebben als je pindakaas op je boterhammetje smeert.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
wtf?
Het bewijs dat er iets mankeert aan mensen die geen boter oner hun pindakaas gesmeerd hebben. Uitroeien dat soort untermenschen.:r
Haten is verlatenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moeilijk he verbanden leggen? De pindakaas heeft je hersens aangetast, al kan ik me vorrstellen dat je sowieso een hersenbeschadiging moet hebben als je pindakaas op je boterhammetje smeert.
Ik heb ook niks tegen boter.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen boter.
Maar het mag gewoon niet onder pindakaas
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef RSie het volgende:
Boter bevat goed en essentiele vetten.
Daarom Boter + Pindakaas
ik lik alijd ff aan de onderkant van me bammetjequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef jeroen25 het volgende:
Hoe blijft die suiker dan onder dat broodje hangen?
Jawel, maar niet noodzakelijkerwijs op 1 boterham.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef RSie het volgende:
Boter bevat goed en essentiele vetten.
Daarom Boter + Pindakaas
Nee is goed joh, mag ik dat C1000 topic nog even aanhalen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Agiath het volgende:
Alle users die het niet met me eens staan staan bij deze op mijn ignore lijst, jouw denkwijze heeft vanaf nu geen enkele waarde meer voor mij.
Noriquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Agiath het volgende:
Zelfs zeewier heeft voor mij meer waarde dan dit soort 'mensen'.
Het is ook handiger om pindakaas over de boter te smeren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Agiath het volgende:
Klacht: Onmensen die boter onder hun pindakaas doen, dan ben je echt heel fout bezig in je leven.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef Asgard het volgende:
Haha, TS is dom.
Dat je echt niet kan begrijpen dat ik gewoon bedoel dat je eerst boter op je brood smeert en dan pas de pindakaas.quote:
Nee, ik doelde meer op het feit dat je boter smeerders als inferieur beschouwt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat je echt niet kan begrijpen dat ik gewoon bedoel dat je eerst boter op je brood smeert en dan pas de pindakaas.
Ik schrijf dit alleen iets sneller op, misschien zelfs in spreektaal, maar iedere klapmongool weet wat ik bedoel.
Behalve jij dus
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op het feit dat je boter smeerders als inferieur beschouwt.
quote:En daarnaast vind ik het gewoon leuk om je de grond in te trappen.
Het eerste argument telt zwaarder mee. Dezelfde factor als mijn superieuriteit in ratio met jouw stationaire hersenactiviteit. Een oneindige limiet dus.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef PankPinther het volgende:
Lijkt me inderdaad handiger om eerst de boter te smeren en dan de pindakaas pas.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:28 schreef mvt het volgende:
boter
pindakaas
boter
brood
De ideale combinatie
BWORPS!!quote:
De stukjes noot maken het juist viscozer en minder smeuïg IMO.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:45 schreef Jape het volgende:
mét stukjes noot) maakt het nog lekkerder en smeuïger
Je qoute me verkeerd. Dat van de stukjes noot slaat verder niet op de smeuïgheid, meer een persoonlijke voorkeur qua pindakaaskeuze.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De stukjes noot maken het juist viscozer en minder smeuïg IMO.
Voor na het blowen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:41 schreef TryX het volgende:
Boter + Pindakaas + Hagelslag FTW
Zelfs dan is het nog vies!quote:
of ervoorquote:
Waar wacht je op?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef PabloLopez het volgende:
Tijd voor een poll om die boter+pindakaas bashers een lesje te leren!
Als je pindakaas zonder boter doet, trekt de pindakaas in het brood, en gaat het smeuige karakter verloren. Vooral op school of aan de arbeid doet je boterham droog aan zonder zo'n vetafstotend laagje. En dat blief ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Pindakaas plakt toch vanzelf al, onzin om daar boter op te smeren.
Sterf ofzo, boter+pindakaas+suiker is de shit!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Agiath het volgende:
Alhoewel, 'mensen' wil ik ze eigenlijk niet noemen. Dit soort type's staan echt in de kelder van de sociale piramide. Zelfs zeewier heeft voor mij meer waarde dan dit soort 'mensen'.
Klacht: Onmensen die boter onder hun pindakaas doen, dan ben je echt heel fout bezig in je leven.
Kijk dat zijn de combinaties.quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mensen die een snee brood, boterham noemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:30 schreef PP. het volgende:
Nou stel je voor, boter smeren op een boterham... de dwazen.
Jij bent net zo goor als die mensen die overal een liter mayo overheen gietenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:38 schreef erodome het volgende:
Bij alles met brood gebruik ik boter, zelfs onder mijn hamburger zit boter, op mijn tosti's zit boter en ook asl ik dan eens een keertje pindakaas eet zit er ook boter op(en suiker, of chocohagel).
Dan wel lekkere boter, dan vind ik dan wel weer belangerijk, niet zomaar boter om de boter, maar boter die ik lekker vind, lekkere grasboter, bona, roomboter, lekker hoor
Dan draai je de boterham toch gewoon om?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen boter.
Maar het mag gewoon niet onder pindakaas
Ga dan maar weg..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:00 schreef Agiath het volgende:
Het valt me tegen, de gemiddelde fokker is blijkbaar een onmens.
Ik haat jullie allemaal
Mensen die een msn smiley proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:56 schreef Enslaved het volgende:
Pindakaas met boter
Pindakaas met jam, pasta, hagelslag etc. (L)
Speculaaspasta:r:r
Ik gebruik geen liters, gewoon een beschaafd dun laagje boterquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Jij bent net zo goor als die mensen die overal een liter mayo overheen gieten
Dat is nou precies wat ik vanochtend gegeten heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:17 schreef NiTiN het volgende:
wat een kansloos topic. Boter onder pindakaas is goed. Witbroodje, echte boter, pindakaas.
Dat is die bazenzooi
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef hoerezooi het volgende:
elke boterham () hoort met boter besmeerd te worden
wit brood + roomboter =quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef fathank het volgende:
Sowieso altijd boter. Het liefst gezouten roomboter. Anders neem ik ook met Bona genoegen. Maar geen halvarine rotzooi ofzo, die meuk is niet te pruimen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef kortsluiting87 het volgende:
Op een geroosterde boterham. Eet er nu een, met sambal.
Kutkick.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef hoerezooi het volgende:
elke boterham () hoort met boter besmeerd te worden
"Mensen" die denken dat boter alleen een soort lijm is om je beleg mee vast te plakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:05 schreef leetzors het volgende:
Terechte klacht.
Ik snap het ook nooit, eerst dikke laag boter en dan pindakaas STEL JE VOOR HET VALT ERAFF!!!!!!!!!!!!!11!!
High worden van boter snuivenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
"Mensen" die denken dat boter alleen een soort lijm is om je beleg mee vast te plakken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Sombreros het volgende:
De juiste combinatie is inderdaad:
- Calvé Pindakaas
- Venz Hagelslag Puur
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Homdeck het volgende:
sowieso, mensen die pindakaas eten![]()
leverpastei ftw!
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Sombreros het volgende:
- Calvé Pindakaas
- Venz Hagelslag Puur
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef HzHertz het volgende:
Trouwens zowiezo boterham is al amper te verterenbehalve als er iets zoals knakworst op zit
Calvé Pindakaasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Sombreros het volgende:
Dit is zoon terechte klacht he... wat ik eigenlijk nog erger vind zijn mensen die ook boter op het brood doen met vleeswaren.
- Calvé Pindakaas
- Venz Hagelslag Puur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |