Echt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Frollo het volgende:
Hoe wou je het dan doen, zónder boter of zo?
Pindakaas plakt toch vanzelf al, onzin om daar boter op te smeren.quote:
Pindakaas met chocopasta dan?quote:
Geef toe, het is best knap om eerst de pindakaas te smeren en dan de boter er onder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef PankPinther het volgende:
Lijkt me inderdaad handiger om eerst de boter te smeren en dan de pindakaas pas.
zie mijn eerste post...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Pindakaas plakt toch vanzelf al, onzin om daar boter op te smeren.
Alle users die het niet met me eens staan staan bij deze op mijn ignore lijst, jouw denkwijze heeft vanaf nu geen enkele waarde meer voor mij.
Ik poets mijn tanden na het ontbijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef jagga het volgende:
[..]
zie mijn eerste post...
jij zit dus seconden langer te herkauwen op elke hap, waardoor jij nog meer dan iemand die wel boter smeert (lekker smeuig en glijdt makkelijker weg) uit je muil stinkt naar pindakaas als een chimp met een pinda-fetisj
![]()
je bent mijn held!
Deze boy snapt het matties.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pindakaas zónder boter mét hagelslag (puur!!!!!!!!!!)
Word.quote:
Smeren jullie altijd 4 kilo per boterham ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik zie het nieuwe topic al komen: Agiath gestikt in zijn boterham met pindakaas zonder boter.
Jij eet voortaan gezellig in je auto?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Homdeck het volgende:
Stelletje ransapen met jullie pindakaasJullie zijn de reden dat ik een auto heb gekocht!
wtf?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Homdeck het volgende:
Stelletje ransapen met jullie pindakaasJullie zijn de reden dat ik een auto heb gekocht!
ik doe der zelfs nog eenbroodje onderquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Seneca het volgende:
Ik smeer altijd pindakaas bovenop mijn boter. Hoe jij het voor elkaar krijgt om eerst pindakaas te smeren en dan nog boter daaronder is mij een raadsel.
moeilijk he verbanden leggen? De pindakaas heeft je hersens aangetast, al kan ik me vorrstellen dat je sowieso een hersenbeschadiging moet hebben als je pindakaas op je boterhammetje smeert.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
wtf?
Het bewijs dat er iets mankeert aan mensen die geen boter oner hun pindakaas gesmeerd hebben. Uitroeien dat soort untermenschen.:r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |