zaterdag.. ik ging in de "stad" een Playstation 3 kopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Whahah..
Nee ik zag wel rx-7 staan bij callcenter..
What the fuck moest je zaterdag in Zoetermeer haha
cheers mate!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga wat arbeid verrichten
Topic staat er, veel plezier en tot later
Werkse Sgele...ook ik probeer vandaag wat te doen...misschien dat de tijd dan sneller gaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Ik werk/woon in zoetermeer jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef renedis het volgende:
[..]
zaterdag.. ik ging in de "stad" een Playstation 3 kopen
maar jij werkt in zoetermeer? zoeken ze daar nog mensen?
in de ict uiteraardquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik werk/woon in zoetermeer ja
Wat voor werk zoek je:P?
de halve kaart in de fik gestoken. met brandende dingen rondrijden/vliegen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:04 schreef GilaMonyet het volgende:
Huppa nieuwe!
Maar WL wat heb je allemaal al gedaan @ FC2?
goedemorgen, ik zag je al online komen op msnquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen
zooo ik ben ook een keer aangekomen op mijn stage na 20 min in de file te hebben gestaan met de bus
Goodmorningquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen
zooo ik ben ook een keer aangekomen op mijn stage na 20 min in de file te hebben gestaan met de bus
Pfft..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef renedis het volgende:
[..]
in de ict uiteraard
wat is er beschikbaar enzo
zoetermeer is namelijk lekker dichtbij voor mij. ik woon namelijk in waddinxveen.
ja , aan het werkquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Mogguh runxquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
[..]
goedemorgen, ik zag je al online komen op msn
files vandaag waren erg ja!
hmm okee.. ik ben stiekem een beetje op zoek naar een andere baan. (wel een externe opdracht)quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfft..
Goeie vraag zou ik als ik thuis ben ff de kranten in moeten duiken..
Misschien dat je wat vind via internet.. zou nu niet echt weten
goedemorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
[..]
goedemorgen, ik zag je al online komen op msn
files vandaag waren erg ja!
quote:
lucky bastard.. dan zou ik standaard te laat komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgenja klopt ik je zag het goed op msn
ja maar die bus gaat niet eens over de snelweg ofso maar het was fakking druk echt wtf maar ja care bear op mijn stage maakt ze toch niet uit hoe laat ik kom
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hijs wel aardig, zoals ik altijd zeg
maar hij is zooooo serieus
Edit: Dus antwoord op jou vraag: NEE
uhmm ik maak nergens misbruik van , maar ik kom regelmatig te laat , ik moet eigenlijk om 8.30 beginnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef renedis het volgende:
[..]
lucky bastard.. dan zou ik standaard te laat komen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hijs wel aardig, zoals ik altijd zeg
maar hij is zooooo serieus
Edit: Dus antwoord op jou vraag: NEE
Ow gewoon in nederland gebleven..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen , Gekkeaap was het leuk op vakantie ? war ben je geweest ?
goedemorgen Debbie ,WL, Crazy-P , en andere mensen die ik niet gegroet heb![]()
hahaa, half 9 is een mooie tijd om wakker te wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmm ik maak nergens misbruik van , maar ik kom regelmatig te laat , ik moet eigenlijk om 8.30 beginnen
welke werk , die met die tiener meisjes ? of dat andere werkquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ow gewoon in nederland gebleven..
Maar lekker genoten van vrijheid enzo
Enne beetje zitten peinsen over me werk enzo heb zin in wat anders...
Dus daar had ik mooi de tijd voor om over na te denken
naja ik ben dan wel om 16.30 vrijquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa, half 9 is een mooie tijd om wakker te worden
Goeiemorgnequote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen , Gekkeaap was het leuk op vakantie ? war ben je geweest ?
goedemorgen Debbie ,WL, Crazy-P , en andere mensen die ik niet gegroet heb![]()
Ik ben ook om 16.30 vrijquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik ben dan wel om 16.30 vrij, ook al kom ik te laat
alleen dan moet ik op madskillz wachten
Haha..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
welke werk , die met die tiener meisjes ? of dat andere werk
Gast, het is geen GTAquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de halve kaart in de fik gestoken. met brandende dingen rondrijden/vliegen.
ik ben een beetje met de missies bezig nu. heb nu de politieagent vermoord.
nou het is wel zoiets hoor.quote:
iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij mis ik een heleboel mensen vandaag??? Of nie?
Hehe ja.. mooie missie is dat hequote:
Ik ga hem toch maar eens downloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe ja.. mooie missie is dat he
Welke keuze heb je gemaakt meteen die politie agent of eerst die broer bang gemaakt?
Maar hoe zit het met dat Malaria aspect?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het is wel zoiets hoor.![]()
Carnage Galore![]()
![]()
oh sorry had ik niet gezienquote:
de 2e, eerst die broer bang gemaakt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe ja.. mooie missie is dat he
Welke keuze heb je gemaakt meteen die politie agent of eerst die broer bang gemaakt?
Je krijgt pillen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met dat Malaria aspect?
als je op H drukt, neem je een pil in. is dan weer overquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met dat Malaria aspect?
Werk? was dat ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo, fiets staat bij de fietsenmaker, koffie staat op het bureau, bijna tijd om aan het werk te gaan
quote:
ja ze raken wel op. je komt dan weer bij de priester uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat wel grappig is is dat je pillen ervoor moet krijgen via quests.. (klinkt erger dat het is)
Want als je het een maal heb kan niet meer op (volgens mij heb ik in ieder geval dan en ik speel op normal)
Haha ja ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh sorry had ik niet gezien
[..]
de 2e, eerst die broer bang gemaakt.meestal neem ik de 2e optie trouwens , dus met die buddy
Ooowquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je op H drukt, neem je een pil in. is dan weer overzit nog niet zonder pillen
![]()
ik heb 2 doosjes gehad al
als je zeg maar out gaat vd malaria , wordt je bij een priester wakker, die ze geeft, of je verder helpt om eraan te komen
Ach ja ik heb 2 quests gedaan.. en heb nu nog genoeg pillen dan..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze raken wel op. je komt dan weer bij de priester uit
farcry 2 hebben jullie het tog over ? vond hem beetje tegen vallen maarja , er zitten wel aantal leuke details in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja ik ook
Maar soms zijn die missies van die buddies moeilijker maarja wel leuk verlengt de gameplay
mogge gekke aapquote:
Morning!quote:
Zekerz...was je vrijdagavond nog in de stad?quote:
Waarom vond je em tegenvallen.. en wat vind je dan wel goeie FPS?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:33 schreef Runx het volgende:
[..]
farcry 2 hebben jullie het tog over ? vond hem beetje tegen vallen maarja , er zitten wel aantal leuke details in.
Hey Debsquote:
nee ik ging bowlen met paar vrienden , was wel mooi hoe meer ik ging drinken hoe beter ik ging gooienquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zekerz...was je vrijdagavond nog in de stad?
Volgens mij keek je gewoon naar de verkeerde baan en denk je dat je goed gooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ging bowlen met paar vrienden , was wel mooi hoe meer ik ging drinken hoe beter ik ging gooien
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etcquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom vond je em tegenvallen.. en wat vind je dan wel goeie FPS?
ja of dat ik door het alcohol de baan beter zagquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Volgens mij keek je gewoon naar de verkeerde baan en denk je dat je goed gooit
De GFX vond ik juist mooi...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etc
Whaha.. de alcoholquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of dat ik door het alcohol de baan beter zagis het , DE alcohol , of HET alcohol ?
heb je mijn screenshots gezien ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etc
en ja ik heb hem op ultra gespeeld met dx 10 voor de pc freaks hiero
Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vind dit namelijk een van de beste Singleplayer shooters die ik heb gespeeld..
Haha ja en dat dan half afrika in de fik vliegt hahah geniaal bedacht met die wind enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je mijn screenshots gezien ?
echt een geweldig spel hoor. bijv als je een convoy opblaast met granaten
ja iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja en dat dan half afrika in de fik vliegt hahah geniaal bedacht met die wind enzo
ja van openworld begrijp ik wel maar ik had meer voertuigen verwacht ,quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De GFX vond ik juist mooi...
Tja dat je moet reizen was bekend (openworld shooter maar je kan ook de bus nemen hoor)
De auto's tja die zijn vaag inderdaad maar dat kan je zo fixen of je pakt de auto van andere maloot die dacht je te killen!
Met physics bedoel je dan hoeveel kogels ze nodig hebben of hoe ze dood vallen enzo?!
En zoals ik al eerder vroeg wat vind je wel leuke FPS?
Ik vind dit namelijk een van de beste Singleplayer shooters die ik heb gespeeld..
"Met slechte mensen altijd goed toch, jeweetz"quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Dudessss waar is Moozzie..die mot ik ff spreken
check je PM ffquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
"Met slechte mensen altijd goed toch, jeweetz"
Fable 2 lijkt me echt een vet spel.. ik vond toen de normale Fable al vet..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja.. speel nu dus fable 2 hehe
Ga later wel verder met Farcry 2 en dan weer negert pownen
fabel ik wil ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja.. speel nu dus fable 2 hehe
Ga later wel verder met Farcry 2 en dan weer negert pownen
Zou hij nu niet meer durven te komen??quote:
Ja? Vroeg me nog af of ik de demo moest downloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW gamers.. ik heb BIA HH gespeeld... echt vette game!!!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
fabel ik wil ookik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ?
hij lijkt me erg vet ik ook dat die op ps3 /of pc ooit uitkomteerste deel heb ik met echt goed vermaakt
True true.. maarja het gaat hier om FPS en geen echte roaming game..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja van openworld begrijp ik wel maar ik had meer voertuigen verwacht ,
ja de vijanden moet je 20 kogels afvuren en ze staan nog steeds op en ze vallen echt gaar neer .
de auto's bedoel ik de schade model .
de gfx sprak mij weer niet zo aan , niet alles kan kapot blabla ,het mooie vond ik wel dat vuur dat verspreide .
goede fps vond ik boishock , GoldenEye 007 (N64)...
deze is ook geen slechte fps , maar ik had er meer van verwacht . that's all
ja iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW gamers.. ik heb BIA HH gespeeld... echt vette game!!!
ik heb een casio horlogequote:Op maandag 27 oktober 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb ook fabel
maar volgens mij is dat niet 2 ofzo.
Fable 2 is vet!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
Fable 2 lijkt me echt een vet spel.. ik vond toen de normale Fable al vet..
hoe is de AI in Fable 2?
done!quote:
Niet in onze timezone helaasquote:
Jah co-op valt wel tegen moet ik zeggen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
fabel ik wil ookik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ?
hij lijkt me erg vet ik ook dat die op ps3 /of pc ooit uitkomteerste deel heb ik met echt goed vermaakt
Welke autoquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gaat lekker vandaag..lekker veel drukte..en dat met een gekneusde rib.
btw Runx, dennis had die auto in principe al aan de handelaar verkocht, maar die ging hij nu opbellen en dan zal hij mij terug bellen.
relax ik hoop voor je dat je hem kan krijgen zou echt te relax zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gaat lekker vandaag..lekker veel drukte..en dat met een gekneusde rib.
btw Runx, dennis had die auto in principe al aan de handelaar verkocht, maar die ging hij nu opbellen en dan zal hij mij terug bellen.
Niet gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd
headshots zijn vet![]()
verder je Team is wel erg dom. blijven bij bommen gewoon staan enzo haha
als je youtube kan bekijken:quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True true.. maarja het gaat hier om FPS en geen echte roaming game..
Als je denk ik meer auto's er bij hadden gedaan had dat ten koste gegaan van de map enzo..
Geen schade model stoor ik me ook niet echt aan moet ik zeggen maarja iedereen is anders
Je moet meer op hun hoofden richten jij... meeste negerts hebben body armor aan..
Ik dacht eerst ook van wtf half magazijn op hem en nog steeds staat die.. toen ging ik maar headshots schieten en zijn ze snel dood
Ik vind de AI van dit spel wel heel goed ik heb echt best vaakl dat wordt beschoten en heb geen idee van waar..
Dat dus mijn enige optie is rennen en hiden(komt ook door de open world)
Andere fps hebben van die lvls met muren en weet je gewoon waar die enemies zitten..
Dus dat vond ik wel vet dat je af en toe echt denkt van WTF waar en dan maar op het lopen zet
headdies zijn idd cool...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd
headshots zijn vet![]()
verder je Team is wel erg dom. blijven bij bommen gewoon staan enzo haha
ja en dat het in nederland plaats vindtquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
headdies zijn idd cool...
ik vond de ai van me team beter dan bij bia 1
ook vet dat het verhaal vanafdaar verder gaat!
Haha handglider is vet inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je youtube kan bekijken:
nuecken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Hoi, hier nog iemand die zich verveelt. Jullie kennen mij misschien wel beter dan je zou denken.
Zo ben jij even gheil op de maandagochtendquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Hoi, hier nog iemand die zich verveelt. Jullie kennen mij misschien wel beter dan je zou denken.
nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Haiquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
hey moozzie!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
GMTAquote:
ja man dikk goudjeweettog en BAAS Stickers op gekquote:
Moet je je inbox wel aanzettenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef ikbenzogeil het volgende:
NeeEn let niet op mijn username
Als je het wilt weten dan pm je maar
indeed dat vind ik ook stoer!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en dat het in nederland plaats vindt![]()
erg vette game
Haha "Ik rem voor BAAS"quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man dikk goudjeweettog en BAAS Stickers op geknee eigenlijk niet
oja en wat in geen enkele auto mag ontbreken is een waterpijp houderquote:
the Lost chaptersquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een casio horloge, maar fabel 1 bedoel je ? the lost chapters of gewoon fabel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
oja en wat in geen enkele auto mag ontbreken is een waterpijp houder
JAAAAAquote:
Smokez?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
SGELE ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
GedaanEn nee, ik ben ook geen Olep.
was het ook..in fable 2 is het verhaal ook weer heel kort..dus gay...en co-op valt tegen..quote:
geen grap.. een waterpijp zou goed passen in mijn auto..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
oja en wat in geen enkele auto mag ontbreken is een waterpijp houder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
ja is een leuk spel , toen ik hem uit had gespeeld , las ik die verhalen van dat die maker van alles beloofd had en heel veel niet er in had gestopt blablab , maar ik vond hem zeer vermakelijkquote:
Dat weet ikquote:
Hehe, je moet er ook niet door heen rushen hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
was het ook..in fable 2 is het verhaal ook weer heel kort..dus gay...en co-op valt tegen..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:07 schreef renedis het volgende:
[..]
geen grap.. een waterpijp zou goed passen in mijn auto..
de rx-7 achterin is erg klein maar een waterpijp kan er perfect staan, klem zetten met de bijrijders stoel en dan de "slang naar voren"nais wanneer kom je een keer langs danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.myth busters
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
pssst je kan neuqen in die gamequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar ik deed
omdat ik verders eigenlijk geen gewone fable ofzo ken
Maar ik vind em zeker cool
Ik hou ook van gamen..je zou het niet zeggen
godver, nu wil ik het gelijk spelenquote:
Hehe Je hebt Fable.. en Fable: TLC is eigenlijk gewoon fable met iets langere verhaal lijn..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar ik deed
omdat ik verders eigenlijk geen gewone fable ofzo ken
Maar ik vind em zeker cool
Ik hou ook van gamen..je zou het niet zeggen
Is Fable 2 ook een beetje leuk dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, je moet er ook niet door heen rushen haha
Ik doe gewoon alle Quests en alle baantjes enzo 5 stars voor geld
Ik zoek alle sleutels open alle demon doors enzo (beetje legendary weapons hunten enzo)
ja ik weet het ramtinquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
Weten jullie waar het tijd voor is ?
Dan heeft het meteen je aandachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver, nu wil ik het gelijk spelen
Nou Stel je dan maar even voorquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef RandyJoshua het volgende:
Nou ik dacht ik meld me ook maar ff aan op dit stukje speciale aangemaakte Topic
hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan heeft het meteen je aandacht![]()
RunX ziet ze vliegen!quote:
waar woon je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
[..]
nais wanneer kom je een keer langs danmyth busters
Ja Fable 2 is zelfde als fable alleen beter en uitgebreiderquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is Fable 2 ook een beetje leuk dan?
ja! dat kan alleen op de pc zelfsquote:
Enschedequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef renedis het volgende:
[..]
RunX ziet ze vliegen!
[..]
waar woon je?
Mogguh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef Moozzie het volgende:
@ikbenzogeil
Jij wilt zeker geen koekie?
Fable1 was een flop dudequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja Fable 2 is zelfde als fable alleen beter en uitgebreider
quote:
Hey runxquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede
Goedemorgen moozzzieeeeeeeeeee
tja ik had al die dingen niet eens gelezen en zag het ergens staan dus ik dacht downloaden en ik vond hem geweldig , ik verwachte ook helemaal niks van het spel omdat ik niet gelezen had wat ze beloofd hadden .quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fable1 was een flop dude
Ze kwamen amper beloftes na, je kon swichen van goed naar slecht (en andersom) in een uurtje en je had geen open wereld niks.
Fable2 ziet er wel goed uit. Maar ga um niet vergelijken met deel 1 please
En God of War ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahat was maar een geintje hoor.
laatste spel was gta met de hot coffee mod
Fable 1 was zeker geen flop..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fable1 was een flop dude
Ze kwamen amper beloftes na, je kon swichen van goed naar slecht (en andersom) in een uurtje en je had geen open wereld niks.
Fable2 ziet er wel goed uit. Maar ga um niet vergelijken met deel 1 please
Goeiemorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen gekke aap
Hoe was je vakantie?
quote:
enschede is fucking ver weg voor mij..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede
Goedemorgen moozzzieeeeeeeeeee
Oke maar ik zat erop te wachten en kon daarna niet wachten om het te un-installerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Fable 1 was zeker geen flop..
Wel een tegenvaller als je de hype volgde (wat ik niet heb gedaan)
Vriend van mij had het gaf et toen aan mij en toen heb ik gespeeld..
Wist dus niks van het spel en vond/vind het dus geniaal..
Ik volg sowieso nooit de hype of iets..
Ik kijk ook nooit elke nieuwe trailer enzo want dan valt de game alleen maar tegen omdat je er meer van verwacht
Bwahaha inderdationquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef Runx het volgende:
[..]met die pixel tieten idd
oke dit gaat de foute kant op
ik wil pic van crazyessie zien
![]()
heftug maar niet in een positieve zinquote:
valt wel mee , jou rx7 haalt de 200 toch wel , dus geen probleemquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
enschede is fucking ver weg voor mij..
Afstand : 184.4 km
Reisduur : 01:45
beetje te veel van het goede?
Balen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heftug maar niet in een positieve zin![]()
but ill live
Tjah..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke maar ik zat erop te wachten en kon daarna niet wachten om het te un-installeren
Met fotoquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heeft iemand belang bij een Fiat Seicento ?
goede auto..nooit wat mee gehad..altijd netjes dealer onderhouden
80xxx km, lichtmetalen abarth velgen, greene openluchtfilter, sportieve uitlaat, winterbanden op zwarte stalen velgen, 54 pk, 1.1 liter. Mooi zuinig autotje..
voor meer informatie.. PM maar .
wat ? meen je dat nou ? hoe doe je dat ?quote:
heb je een xbox360 dan ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie gaan weer erg snel...ik was even roken.
Maar dan ga ik fable 2 ook maar eens aanschaffen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
[..]
whahahahahahaha: [ afbeelding ] http://ajweb.nl/smiley/runx_neukt.gif
LOL... dat is mijne niet, mijne is zwartquote:
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ? meen je dat nou ? hoe doe je dat ?
Ik was er heel erg op afge-dingust (even het woord kwijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah..
Ik weet niet of je de fable 2 hype hebt gevolgt..
of eigenlijk elke hype maar ze beloven altijd meer dan dat er is..
Is gewoon een feit eigenlijk (jammer genoeg)
Zelfs als het de hype niet na komt is Fable 1 een goed spel..
En het vervolg daarop is nog beter.. ik kan natuurlijk niet oordelen voor jou maarja ik zeg probeer het!
200 haalt ie wel jaaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
valt wel mee , jou rx7 haalt de 200 toch wel , dus geen probleemtja je moet er wat over hebben , het komt je niet zo maar aanwaaien
ach wat fysieke schadequote:
Zit in deel 1 en 2quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ? meen je dat nou ? hoe doe je dat ?
ja iedereen heeft ps3 hieroquote:
omdat er daar op geen fabel is waar je kan neuqenquote:
Ja zelfde maker.. volgens hem is dit de fable die die wilde maken (wat ik heb gehoord)quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik was er heel erg op afge-dingust (even het woord kwijt)
Fable 2 heb ik express niet gevolgd (zelfde maker he) misschien ga ik um nu wel leuk vinden
Omdat ik de Xbox360 heb gekochtquote:
dat zie je niet eens..en sta je naast je bed, komt er heel even ander (volgens mij zwart) scherm in beeld en dan is het klaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef Runx het volgende:
[..]
omdat er daar op geen fabel is waar je kan neuqen![]()
Lol heb je klappies gehadquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach wat fysieke schadeeen gekrenkt ego.
en het blijkt dat ik maar weer ff moet gaan trainen
valt toch mee jullie Nederlanders zijn rijk dus niet zoerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef renedis het volgende:
[..]
200 haalt ie wel jaadat is het probleem ook niet, de tijd ook niet..
maar als ik regelmatig die 200 of meer wil aantikken dan tikt de benzine meter de E van Empty aan.
ik moet Euro98 tanken en dat is dus de duurste benzine die we in NL hebbenik kan op een volle tank (80 liter) ongeveer 300 km rijden en als ik ECHT zuining rij zo rond de 500 km.
aangezien ik meestal nog al wat zit te spelen met die auto is het vrijwel altijd 300 km
Lol lekker danquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja iedereen heeft ps3 hiero
btw moozzie, ik heb geen idee wat de stress meter voor impact heeft
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ik de Xbox360 heb gekochtdie heb ik al bijna 2 jaar ofzo..toen was de PS3 er nog niet eens
maar je hoort het welquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zie je niet eens..en sta je naast je bed, komt er heel even ander (volgens mij zwart) scherm in beeld en dan is het klaar
Pfffquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ik de Xbox360 heb gekochtdie heb ik al bijna 2 jaar ofzo..toen was de PS3 er nog niet eens
Neej, Chavez is ziek. Ging die kutnicht bij HR nog moeilijk doen ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:24 schreef DrMarten het volgende:
He, is Logi er niet vandaag?
*fap* *fap*quote:
kerel lees jij wel wat je moet doen ? of kijk je wel eens naar de controlesquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol lekker daneen onbekend snufje
echtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je kan er ook een SOA oplopen dus ik zou wel protected sex doen!
Goeie morgen Da_p00pb0xquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, Chavez is ziek. Ging die kutnicht bij HR nog moeilijk doen ook![]()
Oh en hoi Moozzie!
Strak plan.. of maak van je hond een treasure hunter die vind dan condooms voor je in de grondquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:32 schreef Runx het volgende:
[..]
echtfak man dan ga ik me wel even laten controleren
Ik volg elk gesprekquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel lees jij wel wat je moet doen ? of kijk je wel eens naar de controleskerel vragen hoe die moet reloaden
Owja.. koop em trouwens bij de MediaMarkt en niet FreeRecordShop want bij de MM is die 55euquote:
Thnx voor de Tipquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja.. koop em trouwens bij de MediaMarkt en niet FreeRecordShop want bij de MM is die 55eu(hier in zoetermeer dan
)
quote:
aha ik weet het niet maar las het bij madskillsquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik volg elk gesprek
Maar dat reloaden is ook raar. meestal kan je saven en laden
Maar je moet eerst sluiten (back to main) en dan kan je pas laden
OK, ik was hem zwart aan het fotosoepen maar bij nader inzien was die toch niet zo lauwquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LOL... dat is mijne niet, mijne is zwart
What the fuckquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... mocrootjes in zwolle city... nadat ik met het vrouwtje terugkwam van de bios...
je kent ze wel grote bek enzo... dus ik grote bek terug.. komen ze met zn 3en op me af enzo... beetje schelden .. beetje duwen... dus een zon gast loopt naar mn vriendin... en toen heb ik hem zo hard op zn bek geslagen dat hij bleef liggen... dus nummer 2 beukt me op mn wang... ik geef hem een trap in zn ballen... en daarna sloeg die 3de me met een stuk hout ofzo op mn plaat..... en toen ging ik ff neer.... duizelig enzo... maar niet KO, dus ik stond weer op. mocro 1 en 2 waren afgedropen ...daar schrok hij van en toen rende hij weg....
daarna ben ik ook maar gegaan... dus nu heb ik een bult op mijn achterhoofd.
fucking wankers
Bekent verhaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... mocrootjes in zwolle city... nadat ik met het vrouwtje terugkwam van de bios...
je kent ze wel grote bek enzo... dus ik grote bek terug.. komen ze met zn 3en op me af enzo... beetje schelden .. beetje duwen... dus een zon gast loopt naar mn vriendin... en toen heb ik hem zo hard op zn bek geslagen dat hij bleef liggen... dus nummer 2 beukt me op mn wang... ik geef hem een trap in zn ballen... en daarna sloeg die 3de me met een stuk hout ofzo op mn plaat..... en toen ging ik ff neer.... duizelig enzo... maar niet KO, dus ik stond weer op. mocro 1 en 2 waren afgedropen ...daar schrok hij van en toen rende hij weg....
fucking wankers
ik heb allebei de delenquote:
geluk gehad dat je niet neergestoken bent ofzo , serieus , die lui zijn echt gek .quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
en ruikt hij nog lekker ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
valt toch mee jullie Nederlanders zijn rijk dus niet zoerengooi er een keer zonnebloem olie erin dan doet die het ook wel
altijd lachen met die gastenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
het gaat wel weg als je sigaret rookt, maar daar gaat je leven weer van omlaagquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol lekker daneen onbekend snufje
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd lachen met die gasten![]()
gelukkig ben je niet neergestoken
Ah lieverd heb je hoofdpijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus ik werk vandaag op paracetamol
Die doet altijd moeilijk. Volgende keer maar vragen of ie zelf op wil passen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, Chavez is ziek. Ging die kutnicht bij HR nog moeilijk doen ook![]()
Oh en hoi Moozzie!
Ouchquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
Zeker!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb allebei de delensuper spel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
Maar dat doen ze normaal nooit hoor. Mocro's doen normaal geen vlieg kwaad enzo
nee idd zijn hele aardige gezellige mensen , tot dat je ze 2 sec aan kijktquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
Goed spulquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus ik werk vandaag op paracetamol
Lol wtfquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het gaat wel weg als je sigaret rookt, maar daar gaat je leven weer van omlaag
Whehe, dat is wel te ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen Da_p00pb0x
Ik denk dat we onze wedstrijd nog iets langer moeten uitstellen
Ik ben helemaal afgemaakt door me broertje![]()
Ben benieuwd hoe deel 3 gaat wordenquote:
Gouda2?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
Mooi same herequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deel 3 gaat worden
idd , god of war , was een van de beter ps2 games gfx zag er ook zeer goed uit voor die tijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
Ik hoop dat ik binnenkort een keer ziek ben en dat 'ie dan moeilijk gaat doen. Dan krijgt 'ie een flinke portie abuse naar z'n kopquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die doet altijd moeilijk. Volgende keer maar vragen of ie zelf op wil passen.
Whahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik binnenkort een keer ziek ben en dat 'ie dan moeilijk gaat doen. Dan krijgt 'ie een flinke portie abuse naar z'n kop
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
idd , god of war , was een van de beter ps2 games gfx zag er ook zeer goed uit voor die tijdheb er flink wat tijd in gestopt
misschien dat je dan sneller ontdekt wordt ofzo..ik weet het ook niet..ik heb spel uitgespeelt en ligt nu in de kastquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf![]()
![]()
Het heeft wel degelijk invloed op iets, maar wat
Welk spel MGS ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien dat je dan sneller ontdekt wordt ofzo..ik weet het ook niet..ik heb spel uitgespeelt en ligt nu in de kast
klopt zag er ook vet uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Valt wel mee
Hij is maar een jaartje jonger en speelt altijd dat soort games
Dus ik laat hem tegen jou spelen terwijl je denkt dat je tegen mij speelt
ja hij gaat zeker komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?
dan kan het er nog wel mooi uitzienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2
putt- putt red de dierentuin , wie durftquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1ik heb zelfs de eerste op de super nintento...maar ben niet zo goed
![]()
wie durft?:P
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
verbrand rubberquote:
Ik heb alleen voetbal op de SNES gespeeld, maar dat was toch even wat andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1ik heb zelfs de eerste op de super nintento...maar ben niet zo goed
![]()
wie durft?:P
Ouwe lulquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vroegah had ik ze alle 3 gehad!
ben gewoon oud en stram!
misschien heb jij ze verkeerd begrepen , misschien wouden ze gezellig met je een kopje thee drinken ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vroegah had ik ze alle 3 gehad!
ben gewoon oud en stram!
Filmpje ervan gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?
p00pquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef renedis het volgende:
wou iemand deze hier niet kopen?
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3848&cl=US,EN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |