ik heb een casio horlogequote:Op maandag 27 oktober 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb ook fabel
maar volgens mij is dat niet 2 ofzo.
Fable 2 is vet!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
Fable 2 lijkt me echt een vet spel.. ik vond toen de normale Fable al vet..
hoe is de AI in Fable 2?
done!quote:
Niet in onze timezone helaasquote:
Jah co-op valt wel tegen moet ik zeggen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
fabel ik wil ookik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ?
hij lijkt me erg vet ik ook dat die op ps3 /of pc ooit uitkomteerste deel heb ik met echt goed vermaakt
Welke autoquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gaat lekker vandaag..lekker veel drukte..en dat met een gekneusde rib.
btw Runx, dennis had die auto in principe al aan de handelaar verkocht, maar die ging hij nu opbellen en dan zal hij mij terug bellen.
relax ik hoop voor je dat je hem kan krijgen zou echt te relax zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gaat lekker vandaag..lekker veel drukte..en dat met een gekneusde rib.
btw Runx, dennis had die auto in principe al aan de handelaar verkocht, maar die ging hij nu opbellen en dan zal hij mij terug bellen.
Niet gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd
headshots zijn vet![]()
verder je Team is wel erg dom. blijven bij bommen gewoon staan enzo haha
als je youtube kan bekijken:quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True true.. maarja het gaat hier om FPS en geen echte roaming game..
Als je denk ik meer auto's er bij hadden gedaan had dat ten koste gegaan van de map enzo..
Geen schade model stoor ik me ook niet echt aan moet ik zeggen maarja iedereen is anders
Je moet meer op hun hoofden richten jij... meeste negerts hebben body armor aan..
Ik dacht eerst ook van wtf half magazijn op hem en nog steeds staat die.. toen ging ik maar headshots schieten en zijn ze snel dood
Ik vind de AI van dit spel wel heel goed ik heb echt best vaakl dat wordt beschoten en heb geen idee van waar..
Dat dus mijn enige optie is rennen en hiden(komt ook door de open world)
Andere fps hebben van die lvls met muren en weet je gewoon waar die enemies zitten..
Dus dat vond ik wel vet dat je af en toe echt denkt van WTF waar en dan maar op het lopen zet
headdies zijn idd cool...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd
headshots zijn vet![]()
verder je Team is wel erg dom. blijven bij bommen gewoon staan enzo haha
ja en dat het in nederland plaats vindtquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
headdies zijn idd cool...
ik vond de ai van me team beter dan bij bia 1
ook vet dat het verhaal vanafdaar verder gaat!
Haha handglider is vet inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je youtube kan bekijken:
nuecken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Hoi, hier nog iemand die zich verveelt. Jullie kennen mij misschien wel beter dan je zou denken.
Zo ben jij even gheil op de maandagochtendquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Hoi, hier nog iemand die zich verveelt. Jullie kennen mij misschien wel beter dan je zou denken.
nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Haiquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
hey moozzie!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ikbenzogeil het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |