Ik ga hem toch maar eens downloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe ja.. mooie missie is dat he
Welke keuze heb je gemaakt meteen die politie agent of eerst die broer bang gemaakt?
Maar hoe zit het met dat Malaria aspect?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het is wel zoiets hoor.![]()
Carnage Galore![]()
![]()
oh sorry had ik niet gezienquote:
de 2e, eerst die broer bang gemaakt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe ja.. mooie missie is dat he
Welke keuze heb je gemaakt meteen die politie agent of eerst die broer bang gemaakt?
Je krijgt pillen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met dat Malaria aspect?
als je op H drukt, neem je een pil in. is dan weer overquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met dat Malaria aspect?
Werk? was dat ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo, fiets staat bij de fietsenmaker, koffie staat op het bureau, bijna tijd om aan het werk te gaan
quote:
ja ze raken wel op. je komt dan weer bij de priester uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat wel grappig is is dat je pillen ervoor moet krijgen via quests.. (klinkt erger dat het is)
Want als je het een maal heb kan niet meer op (volgens mij heb ik in ieder geval dan en ik speel op normal)
Haha ja ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh sorry had ik niet gezien
[..]
de 2e, eerst die broer bang gemaakt.meestal neem ik de 2e optie trouwens , dus met die buddy
Ooowquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je op H drukt, neem je een pil in. is dan weer overzit nog niet zonder pillen
![]()
ik heb 2 doosjes gehad al
als je zeg maar out gaat vd malaria , wordt je bij een priester wakker, die ze geeft, of je verder helpt om eraan te komen
Ach ja ik heb 2 quests gedaan.. en heb nu nog genoeg pillen dan..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze raken wel op. je komt dan weer bij de priester uit
farcry 2 hebben jullie het tog over ? vond hem beetje tegen vallen maarja , er zitten wel aantal leuke details in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja ik ook
Maar soms zijn die missies van die buddies moeilijker maarja wel leuk verlengt de gameplay
mogge gekke aapquote:
Morning!quote:
Zekerz...was je vrijdagavond nog in de stad?quote:
Waarom vond je em tegenvallen.. en wat vind je dan wel goeie FPS?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:33 schreef Runx het volgende:
[..]
farcry 2 hebben jullie het tog over ? vond hem beetje tegen vallen maarja , er zitten wel aantal leuke details in.
Hey Debsquote:
nee ik ging bowlen met paar vrienden , was wel mooi hoe meer ik ging drinken hoe beter ik ging gooienquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zekerz...was je vrijdagavond nog in de stad?
Volgens mij keek je gewoon naar de verkeerde baan en denk je dat je goed gooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ging bowlen met paar vrienden , was wel mooi hoe meer ik ging drinken hoe beter ik ging gooien
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etcquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom vond je em tegenvallen.. en wat vind je dan wel goeie FPS?
ja of dat ik door het alcohol de baan beter zagquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Volgens mij keek je gewoon naar de verkeerde baan en denk je dat je goed gooit
De GFX vond ik juist mooi...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etc
Whaha.. de alcoholquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of dat ik door het alcohol de baan beter zagis het , DE alcohol , of HET alcohol ?
heb je mijn screenshots gezien ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etc
en ja ik heb hem op ultra gespeeld met dx 10 voor de pc freaks hiero
Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vind dit namelijk een van de beste Singleplayer shooters die ik heb gespeeld..
Haha ja en dat dan half afrika in de fik vliegt hahah geniaal bedacht met die wind enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je mijn screenshots gezien ?
echt een geweldig spel hoor. bijv als je een convoy opblaast met granaten
ja iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja en dat dan half afrika in de fik vliegt hahah geniaal bedacht met die wind enzo
ja van openworld begrijp ik wel maar ik had meer voertuigen verwacht ,quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De GFX vond ik juist mooi...
Tja dat je moet reizen was bekend (openworld shooter maar je kan ook de bus nemen hoor)
De auto's tja die zijn vaag inderdaad maar dat kan je zo fixen of je pakt de auto van andere maloot die dacht je te killen!
Met physics bedoel je dan hoeveel kogels ze nodig hebben of hoe ze dood vallen enzo?!
En zoals ik al eerder vroeg wat vind je wel leuke FPS?
Ik vind dit namelijk een van de beste Singleplayer shooters die ik heb gespeeld..
"Met slechte mensen altijd goed toch, jeweetz"quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Dudessss waar is Moozzie..die mot ik ff spreken
check je PM ffquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
"Met slechte mensen altijd goed toch, jeweetz"
Fable 2 lijkt me echt een vet spel.. ik vond toen de normale Fable al vet..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja.. speel nu dus fable 2 hehe
Ga later wel verder met Farcry 2 en dan weer negert pownen
fabel ik wil ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja.. speel nu dus fable 2 hehe
Ga later wel verder met Farcry 2 en dan weer negert pownen
Zou hij nu niet meer durven te komen??quote:
Ja? Vroeg me nog af of ik de demo moest downloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW gamers.. ik heb BIA HH gespeeld... echt vette game!!!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
fabel ik wil ookik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ?
hij lijkt me erg vet ik ook dat die op ps3 /of pc ooit uitkomteerste deel heb ik met echt goed vermaakt
True true.. maarja het gaat hier om FPS en geen echte roaming game..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja van openworld begrijp ik wel maar ik had meer voertuigen verwacht ,
ja de vijanden moet je 20 kogels afvuren en ze staan nog steeds op en ze vallen echt gaar neer .
de auto's bedoel ik de schade model .
de gfx sprak mij weer niet zo aan , niet alles kan kapot blabla ,het mooie vond ik wel dat vuur dat verspreide .
goede fps vond ik boishock , GoldenEye 007 (N64)...
deze is ook geen slechte fps , maar ik had er meer van verwacht . that's all
ja iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW gamers.. ik heb BIA HH gespeeld... echt vette game!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |