ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etcquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom vond je em tegenvallen.. en wat vind je dan wel goeie FPS?

ja of dat ik door het alcohol de baan beter zagquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Volgens mij keek je gewoon naar de verkeerde baan en denk je dat je goed gooit
 is het , DE alcohol , of HET alcohol ?
 is het , DE alcohol , of HET alcohol ?  

De GFX vond ik juist mooi...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etc
 !
! ?
? 

Whaha.. de alcoholquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of dat ik door het alcohol de baan beter zagis het , DE alcohol , of HET alcohol ?

heb je mijn screenshots gezien ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond het het gfx niet zo dendert , de auto's gaan echt te gaar kapot etc , je moet fakking veel reizen etc , physics vond ik ook niet mooi bijvoorbeeld hoe de vijanden dood gaan etc . maar er waren weer wel leuke details , zoals onder ander als je wapens van de vijanden op pakt dat ze kunnen afwijken en kapot kunnen gaan etc
en ja ik heb hem op ultra gespeeld met dx 10 voor de pc freaks hiero

Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vind dit namelijk een van de beste Singleplayer shooters die ik heb gespeeld..

Haha ja en dat dan half afrika in de fik vliegt hahah geniaal bedacht met die wind enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je mijn screenshots gezien ?
echt een geweldig spel hoor. bijv als je een convoy opblaast met granaten

ja iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja en dat dan half afrika in de fik vliegt hahah geniaal bedacht met die wind enzo

ja van openworld begrijp ik wel maar ik had meer voertuigen verwacht ,quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De GFX vond ik juist mooi...
Tja dat je moet reizen was bekend (openworld shooter maar je kan ook de bus nemen hoor)
De auto's tja die zijn vaag inderdaad maar dat kan je zo fixen of je pakt de auto van andere maloot die dacht je te killen!
Met physics bedoel je dan hoeveel kogels ze nodig hebben of hoe ze dood vallen enzo?!
En zoals ik al eerder vroeg wat vind je wel leuke FPS?
Ik vind dit namelijk een van de beste Singleplayer shooters die ik heb gespeeld..
 ...
 ... 

"Met slechte mensen altijd goed toch, jeweetz"quote:

quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Dudessss waar is Moozzie..die mot ik ff spreken

check je PM ffquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
"Met slechte mensen altijd goed toch, jeweetz"

Fable 2 lijkt me echt een vet spel.. ik vond toen de normale Fable al vet..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja.. speel nu dus fable 2 hehe
Ga later wel verder met Farcry 2 en dan weer negert pownen

fabel ik wil ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja.. speel nu dus fable 2 hehe
Ga later wel verder met Farcry 2 en dan weer negert pownen
 ik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ?
 ik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ? eerste deel heb ik met echt goed vermaakt
 eerste deel heb ik met echt goed vermaakt  

Zou hij nu niet meer durven te komen??quote:

Ja? Vroeg me nog af of ik de demo moest downloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW gamers.. ik heb BIA HH gespeeld... echt vette game!!!

quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
fabel ik wil ookik heb gehoord dat het bagger is met online coop , dat je niet met je eigen poptje dat kan doen ? is dat zo ?
hij lijkt me erg vet ik ook dat die op ps3 /of pc ooit uitkomteerste deel heb ik met echt goed vermaakt
 ik heb ook fabel
 ik heb ook fabel  maar volgens mij is dat niet 2 ofzo.
 maar volgens mij is dat niet 2 ofzo.

True true.. maarja het gaat hier om FPS en geen echte roaming game..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja van openworld begrijp ik wel maar ik had meer voertuigen verwacht ,
ja de vijanden moet je 20 kogels afvuren en ze staan nog steeds op en ze vallen echt gaar neer .
de auto's bedoel ik de schade model .
de gfx sprak mij weer niet zo aan , niet alles kan kapot blabla ,het mooie vond ik wel dat vuur dat verspreide .
goede fps vond ik boishock , GoldenEye 007 (N64)...
deze is ook geen slechte fps , maar ik had er meer van verwacht . that's all

(komt ook door de open world)
 (komt ook door de open world) 

ja iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW gamers.. ik heb BIA HH gespeeld... echt vette game!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |