Enschedequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef renedis het volgende:
[..]
RunX ziet ze vliegen!
[..]
waar woon je?
Mogguh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef Moozzie het volgende:
@ikbenzogeil
Jij wilt zeker geen koekie?
Fable1 was een flop dudequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja Fable 2 is zelfde als fable alleen beter en uitgebreider
quote:
Hey runxquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede
Goedemorgen moozzzieeeeeeeeeee
tja ik had al die dingen niet eens gelezen en zag het ergens staan dus ik dacht downloaden en ik vond hem geweldig , ik verwachte ook helemaal niks van het spel omdat ik niet gelezen had wat ze beloofd hadden .quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fable1 was een flop dude
Ze kwamen amper beloftes na, je kon swichen van goed naar slecht (en andersom) in een uurtje en je had geen open wereld niks.
Fable2 ziet er wel goed uit. Maar ga um niet vergelijken met deel 1 please
En God of War ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahat was maar een geintje hoor.
laatste spel was gta met de hot coffee mod
Fable 1 was zeker geen flop..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fable1 was een flop dude
Ze kwamen amper beloftes na, je kon swichen van goed naar slecht (en andersom) in een uurtje en je had geen open wereld niks.
Fable2 ziet er wel goed uit. Maar ga um niet vergelijken met deel 1 please
Goeiemorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen gekke aap
Hoe was je vakantie?
quote:
enschede is fucking ver weg voor mij..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
[..]
Enschede
Goedemorgen moozzzieeeeeeeeeee
Oke maar ik zat erop te wachten en kon daarna niet wachten om het te un-installerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Fable 1 was zeker geen flop..
Wel een tegenvaller als je de hype volgde (wat ik niet heb gedaan)
Vriend van mij had het gaf et toen aan mij en toen heb ik gespeeld..
Wist dus niks van het spel en vond/vind het dus geniaal..
Ik volg sowieso nooit de hype of iets..
Ik kijk ook nooit elke nieuwe trailer enzo want dan valt de game alleen maar tegen omdat je er meer van verwacht
Bwahaha inderdationquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef Runx het volgende:
[..]met die pixel tieten idd
oke dit gaat de foute kant op
ik wil pic van crazyessie zien
![]()
heftug maar niet in een positieve zinquote:
valt wel mee , jou rx7 haalt de 200 toch wel , dus geen probleemquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
enschede is fucking ver weg voor mij..
Afstand : 184.4 km
Reisduur : 01:45
beetje te veel van het goede?
Balen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heftug maar niet in een positieve zin![]()
but ill live
Tjah..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke maar ik zat erop te wachten en kon daarna niet wachten om het te un-installeren
Met fotoquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heeft iemand belang bij een Fiat Seicento ?
goede auto..nooit wat mee gehad..altijd netjes dealer onderhouden
80xxx km, lichtmetalen abarth velgen, greene openluchtfilter, sportieve uitlaat, winterbanden op zwarte stalen velgen, 54 pk, 1.1 liter. Mooi zuinig autotje..
voor meer informatie.. PM maar .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |