we hebben gewacht, maar je bent nu te laat, ze zijn op, en met een mysterie, ik was er heilig van overtuigd dat ik 6 pannenkoeken had gebakken (3 voor elk) echt bewust op gelet. alleen heb ik ergens een aflevering van sesamstraat gemist ofzo want eenmaal aan tafel waren het er vijfquote:
Watnou?quote:
Coņjo?quote:
Werken wij in hetzelfde bedrijf?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Coņjo?
Dat roept mijn chef de hele tijd tegenwoordig
quote:
Een burrito-bezorg-zooi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Coņjo?
Dat roept mijn chef de hele tijd tegenwoordig
Waar werk jij dan?quote:
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk jij dan?
Bij een groenteverwerkend bedrijf?
Dan zijn we geen collegaequote:
Spanjequote:
Sinterklaas heeft je eindelijk vrij gelaten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben terug uit Spanje!
quote:
De pinguin nog gemeet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis. Nu even de buit van een dagje Eurospoor uitpakken.
Mocht je niet langer blijven?quote:
Nee, ik heb nog laten omroepen: "Wil de KSC-pinguīn zich melden bij de vrieskist." Maar hij kwam niet opdagenquote:
De verzakerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog laten omroepen: "Wil de KSC-pinguīn zich melden bij de vrieskist." Maar hij kwam niet opdagen.
Je had hem ook moeten lokken met een kop warme theequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog laten omroepen: "Wil de KSC-pinguīn zich melden bij de vrieskist." Maar hij kwam niet opdagen.
movie or it didnt happenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
True, true.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef OA het volgende:
Vrouwtjespinguin of vis wil ook wel helpen...
Ik dacht al, wat ruik ik hierquote:
Gaat ze weer die kant op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Klonk het volgende:
Appeltje terwijl mijn vriendin aan het inpakken is voor Roemeniestan, taxi staat morgenochtend om 04:00 voor de deur
Pjuu, das wel heul vroegquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Klonk het volgende:
Appeltje terwijl mijn vriendin aan het inpakken is voor Roemeniestan, taxi staat morgenochtend om 04:00 voor de deur
quote:
Marcquote:
Ah, zelfde reactie als stef bos dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc.
Verdrietig... Moet ook eigenlijk zulke liedjes niet luisteren, is net zoiets als krabben aan een korstje, je wéét dat het gaat bloeden en toch kan je er niet afblijven.
Dat is dus de reden dat je nog tig andere zenders hebtquote:
Die inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zelfde reactie als stef bos dus
Hey, er zit een knop op je tv...quote:
Das meer een amputatie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Die inderdaad. Die ga ik zéker niet luisteren, da's nog erger dan krabben aan een korstje
.
Zoiets. Iig een nummer waarbij de radio abrupt uitgaat, net als 'Tears in heaven' en 'Conquest of Paradise'quote:
Koptelefoon en YouTube op de pcquote:
Deze helpt mij wel als ik ff depri benquote:
Zover ga ik nog niet. Maar ken het gevoel jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets. Iig een nummer waarbij de radio abrupt uitgaat, net als 'Tears in heaven' en 'Conquest of Paradise'.
Nee, dat gingen we niet meer doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I really need to get over itquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zover ga ik nog niet. Maar ken het gevoel ja
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat gingen we niet meer doen
Wat zeg je dat toch treffendquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef es70 het volgende:
Verdrietig... Moet ook eigenlijk zulke liedjes niet luisteren, is net zoiets als krabben aan een korstje, je wéét dat het gaat bloeden en toch kan je er niet afblijven.
wMzquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat gingen we niet meer doen
Sorry?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk ik hier nou een tweespalt? Het kamp Es & Fles die wel op de emo toer willen versus het kam Marc & Jort die daar niks van moeten hebben?
Zijn de 24 uur al voorbij dan? Ik hou me vandaag nog wel rustig, een YT mag wel tochquote:
Dųsssssss... Wie vroeg er om plaatjesquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zijn de 24 uur al voorbij dan? Ik hou me vandaag nog wel rustig, een YT mag wel toch
Komt wel weer goedquote:
Een bed vol kruimelsquote:
ja, die oostblokapen schijnen het erg moeilijk te vinden om op het juiste moment op de juiste knoppen te drukkenquote:
Ik ben inmiddels al aan de Metallica gegaan om mijn sombere bui te verjagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk ik hier nou een tweespalt? Het kamp Es & Fles die wel op de emo toer willen versus het kam Marc & Jort die daar niks van moeten hebben?
Gaat niet over de emo toerquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Ik vermaak me nog steeds wel met Nightwishquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al aan de Metallica gegaan om mijn sombere bui te verjagen.
Oh dat kan nooit en probleem zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gaat over mijn plaatjes fetish.. maar ik hou me rustig
Doen we toch al?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
zo, en nu iedereen lief doen, groepsknuffel
Waarom 'mag' je geen plaatjes postenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gaat over mijn plaatjes fetish.. maar ik hou me rustig
Doen we niet lief danquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
zo, en nu iedereen lief doen, groepsknuffel
Mwah, er zitten regelmatig dingen tussen die ik op mijn werk niet hoef te zien. Dus kom hier ook niet meer tijdens werktijdquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom 'mag' je geen plaatjes posten. Vind die plaatjes meestal beter dan al die bijna blote tieten die hier nogal eens langs schuiven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |