Sorry?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk ik hier nou een tweespalt? Het kamp Es & Fles die wel op de emo toer willen versus het kam Marc & Jort die daar niks van moeten hebben?
Zijn de 24 uur al voorbij dan? Ik hou me vandaag nog wel rustig, een YT mag wel tochquote:
Dųsssssss... Wie vroeg er om plaatjesquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zijn de 24 uur al voorbij dan? Ik hou me vandaag nog wel rustig, een YT mag wel toch
Komt wel weer goedquote:
Een bed vol kruimelsquote:
ja, die oostblokapen schijnen het erg moeilijk te vinden om op het juiste moment op de juiste knoppen te drukkenquote:
Ik ben inmiddels al aan de Metallica gegaan om mijn sombere bui te verjagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk ik hier nou een tweespalt? Het kamp Es & Fles die wel op de emo toer willen versus het kam Marc & Jort die daar niks van moeten hebben?
Gaat niet over de emo toerquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Ik vermaak me nog steeds wel met Nightwishquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al aan de Metallica gegaan om mijn sombere bui te verjagen.
Oh dat kan nooit en probleem zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gaat over mijn plaatjes fetish.. maar ik hou me rustig
Doen we toch al?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
zo, en nu iedereen lief doen, groepsknuffel
Waarom 'mag' je geen plaatjes postenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gaat over mijn plaatjes fetish.. maar ik hou me rustig
Doen we niet lief danquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
zo, en nu iedereen lief doen, groepsknuffel
Mwah, er zitten regelmatig dingen tussen die ik op mijn werk niet hoef te zien. Dus kom hier ook niet meer tijdens werktijdquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom 'mag' je geen plaatjes posten. Vind die plaatjes meestal beter dan al die bijna blote tieten die hier nogal eens langs schuiven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |