we hebben gewacht, maar je bent nu te laat, ze zijn op, en met een mysterie, ik was er heilig van overtuigd dat ik 6 pannenkoeken had gebakken (3 voor elk) echt bewust op gelet. alleen heb ik ergens een aflevering van sesamstraat gemist ofzo want eenmaal aan tafel waren het er vijfquote:
Watnou?quote:
Coņjo?quote:
Werken wij in hetzelfde bedrijf?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Coņjo?
Dat roept mijn chef de hele tijd tegenwoordig
quote:
Een burrito-bezorg-zooi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Coņjo?
Dat roept mijn chef de hele tijd tegenwoordig
Waar werk jij dan?quote:
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk jij dan?
Bij een groenteverwerkend bedrijf?
Dan zijn we geen collegaequote:
Spanjequote:
Sinterklaas heeft je eindelijk vrij gelaten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben terug uit Spanje!
quote:
De pinguin nog gemeet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis. Nu even de buit van een dagje Eurospoor uitpakken.
Mocht je niet langer blijven?quote:
Nee, ik heb nog laten omroepen: "Wil de KSC-pinguīn zich melden bij de vrieskist." Maar hij kwam niet opdagenquote:
De verzakerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog laten omroepen: "Wil de KSC-pinguīn zich melden bij de vrieskist." Maar hij kwam niet opdagen.
Je had hem ook moeten lokken met een kop warme theequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog laten omroepen: "Wil de KSC-pinguīn zich melden bij de vrieskist." Maar hij kwam niet opdagen.
movie or it didnt happenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
True, true.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef OA het volgende:
Vrouwtjespinguin of vis wil ook wel helpen...
Ik dacht al, wat ruik ik hierquote:
Gaat ze weer die kant op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Klonk het volgende:
Appeltje terwijl mijn vriendin aan het inpakken is voor Roemeniestan, taxi staat morgenochtend om 04:00 voor de deur
Pjuu, das wel heul vroegquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Klonk het volgende:
Appeltje terwijl mijn vriendin aan het inpakken is voor Roemeniestan, taxi staat morgenochtend om 04:00 voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |