quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
is leuk hoor, puur jeugdsentiment
Over een lekker begin van je weekend gesproken:quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nu met die boeken van Ekdom en Stenders komt dat jeugdsentiment al weer snel opzetten.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Over een lekker begin van je weekend gesproken:
http://clogwog.net/cenvi/(...)17/19870717-1-64.mp3
<insert PSB alarm>
Prachtprogramma was Curry & Van Inkel tochquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:22 schreef Sersjee het volgende:
Ha, een TT voor ouwe lullen!
* Sersjee voelt zich meteen thuis...
*neemt wel meteen afscheid, want deze oude man heeft z'n slaap hard nodig*
Trustenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prachtprogramma was Curry & Van Inkel tochHeerlijk om dat zo nu en dan terug te luisteren. Bij mijn eerste request bij Gerard heb ik dus nog gezegd dat ik in een vlaag van nostalgie Curry& Van Inkel luisterde, en Then Jerico hoorde, en daarom maar dat nummer aanvroeg
Kan zo snel even niet de C&VI uitzending vinden...
Ik ga naar bed
En in de podcast van die mixen zit zelfs een mix van Nothing Compares 2 U en Guru Joshquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook nostalgie: http://podcast.xs4all.nl/user/singexan/Ben+Liebrand+MiniMixen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:28 schreef TheArt het volgende:
Ook ik ga mijn bed opzoeken. Roel, nog veel plezier met het ophalen van herinneringen![]()
Trustenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef Brennel het volgende:
Truste allemaal!
Ik ga zelf ook, lange dag geweest
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Straks de koekoeksklok 'n uurtje achteruit zwengelen.
Ja. Lach maar. Koekoeksklokken zijn lastige dingen, hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hier straks ff wat klokjes aanpassen
.
Ah. Wie was dat dan in dit topic, die geen kaarten had?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het gelezen ja. Maar ik heb al kaartjes voor hun concert in Arnhem, wat m'n 20e krezipconcert wordt, en ik vind 20 juist zo'n mooi getal
Maar lief dat je het doorgeeft, thanks
20? Ah, dan vallen die 11 Krezip-concerten van mij (2000-2001) nog meequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het gelezen ja. Maar ik heb al kaartjes voor hun concert in Arnhem, wat m'n 20e krezipconcert wordt, en ik vind 20 juist zo'n mooi getal
Maar lief dat je het doorgeeft, thanks
Uuhm, ik weet het niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Wie was dat dan in dit topic, die geen kaarten had?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
20? Ah, dan vallen die 11 Krezip-concerten van mij (2000-2001) nog mee.
Zou zo maar es kunnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:48 schreef Brennel het volgende:
Wie weet hebben we elkaar weleens gezien Roel![]()
Dat komt me bekend voor. Ook ooit naar 'n optreden van ze geweest, met 'n op dat moment bijna-vriendin. Leek me wel 'n verstandige, en slimme zet. Ik vond 't voorprogramma alleen stukken beter. Toch niet zo'n hele slimme zet dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Destijds nog een vriendin (Anna) gehad dankzij Krezip.
Ben Liebrandquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook nostalgie: http://podcast.xs4all.nl/user/singexan/Ben+Liebrand+MiniMixen
Eh...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. Je hebt de uit-knop gevonden, Brennel?
Slaap lekker!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben Liebrand![]()
Mijn computer is laatst gecrashed en ik had er minimaal 500 minimixen opstaan, ben ze nu allemaal kwijt![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. Ook ooit naar 'n optreden van ze geweest, met 'n op dat moment bijna-vriendin. Leek me wel 'n verstandige, en slimme zet. Ik vond 't voorprogramma alleen stukken beter. Toch niet zo'n hele slimme zet dus.
Da's goed nieuwsquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Komt ook nieuw solomateriaal van haar aan, las ik vandaag.
Jupquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Joow DM!!![]()
Was jij dat niet, die nog geen kaarten had voor Krezip?
Trustequote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef Brennel het volgende:
* Brennel drukt nu echt écht de uit-knop in.
Adieu
Euh.. Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb. Past niet helemaal bij de muziek hier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:16 schreef Brennel het volgende:
Waarom poepen m'n rattenkerels in hun voerbak? Wij draaien toch ook geen bolus op ons bordje warm eten?![]()
Of zou het een stil protest zijn omdat hun voerbak leeg was![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef Brennel het volgende:
* Brennel drukt nu echt écht de uit-knop in.
Adieu
Fantastische plaat! zojuist nog even de Soulwax-remix van Kids gedraaid.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel sluit met het fijne chanson Kids van MGMT de dag af.
Hoog tijd voor een nummer van de Raggende Manne.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Euh.. Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb. Past niet helemaal bij de muziek hier.
Slaap lekker!!![]()
Nice!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel sluit met het fijne chanson Kids van MGMT de dag af.
Noooo!! Eva de Roovere wordt denk ik de volgende plaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een nummer van de Raggende Manne.
Ah interestingquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Extra concert in juni, dus je kunt nog 'n poging wagen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger (lang geleden) volgde ik die hitlijsten
. Moest ik iedere week de top 40 en top 50 op papier hebben en die bewaarde ik dan braaf... Maar tegenwoordig... Nee, als ik dan op zaterdag richting supermarkt rijdt en dan wat vreselijk
Nederlands
geneuzel hoog in die lijst hoor staan, kán ik die lijst al helemaal niet meer serieus nemen
.
Ja, psies. Toen was de plaatselijke Van Leest etc. nog zo ongeveer de enige plek om nieuwe muziek te ontdekken. Toen wist je niet beter... Tegenwoordig is dat met internet (last.fmquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:16 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren eindelijk gewonnen, van PSV nog wel![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Hoe herkenbaar
Haalde ook iedere donderdag de lijst bij de lokale platenboer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, psies. Toen was de plaatselijke Van Leest etc. nog zo ongeveer de enige plek om nieuwe muziek te ontdekken. Toen wist je niet beter... Tegenwoordig is dat met internet (last.fmenz.). zoveel leuker
.
Idd ja. Je mist niks als je die lijsten tegenwoordig niet meer volgtquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]en was vaker teleurgesteld als het magazine er nog niet was
![]()
Heb vorige week zaterdag de top 50 nog eens beluisterd (althans: het laatse 1,5 uur ofzo) en mijn God wat een bagger staat erin. Jantje Smit, Rene Froger en weet ik wat niet allemaal![]()
Je kunt beter de Britse hitlijsten volgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Je mist niks als je die lijsten tegenwoordig niet meer volgt.
Iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt beter de Britse hitlijsten volgen
quote:Russel Brand en Jonathan Ross, twee van de BBC's best betaalde presentatoren, lieten een bericht achter op het antwoordapparaat van Sachs, waarin ze onder meer seksuele handelingen met diens kleindochter bezongen, meldde de Britse krant Daily Mail zondag.
quote:Volgens de Daily Mail kan het duo tot zes maanden celstraf krijgen voor het telefoontje.
Tsja, eerder regel dan uitzondering bij Diergaardequote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen: "Wat een request!![]()
"
Totdat 'ie afgekapt werd.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBC-presentatoren onder vuur na 'sekslied'
[..]
[..].
Over klassiekers gesprokenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef Brennel het volgende:
Dat afkappen is echt waardeloos.
In The Air Tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet wat opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
.
Foei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEE, niet Keane![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet wat opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben wel al de chocolade letters (kleine en grote) in huis
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
A-háquote:
toen ze laatst op het nieuws was zag er toch niet verkeerd uitquote:
Flauwquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zou een mail krijgen van die Eddy zoe over hoe en wat om te komen koken...niks gehoord! nou dan niet toch
edit: hai Hans![]()
sarcasme mode : lost weer een beetje het file probleem opquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hai Djurre![]()
ik lees net op Telegraaf.nl dat er wel erg veel dooien zijn dit weekende, net weer 1 dode en 9 gewonden door een taxi-ongeluk
Was zequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:37 schreef muisje-eliza het volgende:ik heb zoveel respects op mn blog dat ze op zijn *wist niet dat daar een limiet op zat*
kga de was doen...toedels
Ik heb ook een WII. Zeer lollig iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben om wil ook een Wii
Ik hoop voor je dat je al de gordijnen voor je nieuwe huis hebt besteld. Lijkt me wel zo handig in 'n nieuwe buurt. Blijft toch 'n vreemd gezicht als je iemand in de woonkamer heel raar ziet springen enzo.quote:
nee die stem ik daarop afquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je al de gordijnen voor je nieuwe huis hebt besteld. Lijkt me wel zo handig in 'n nieuwe buurt. Blijft toch 'n vreemd gezicht als je iemand in de woonkamer heel raar ziet springen enzo.
is ook iets wat je echt met meerdere in competitieverband kan doen, dat is wel zo leuk als mijn kleine iets ouder is.quote:
Met de muzieksmaak van Eddy is echt heel weinig mis. Alweer een bijzonder fijne plaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
paar kneiters achter elkaar en nu talk talk - such a shame
Mario Party is dan wel grappig maar dan moet je toch wel een beetje normaal dat ding kunnen hanteren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook iets wat je echt met meerdere in competitieverband kan doen, dat is wel zo leuk als mijn kleine iets ouder is.
Weer zo'n klassiekerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
paar kneiters achter elkaar en nu talk talk - such a shame
Normale versie toch gewoon?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat klinkt deze opname verrot qua zang ?
Jupquote:
Smells like oorstrelende minuten voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels alweer een pallet mixen van Ben Liebrand binnen![]()
.
Ik was wel ff verbaasd dat er 'n oudje gedraaid werd. Vind de oude nummers toch wel wat beter dan de nieuwe..quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Smells like oorstrelende minuten voor jou.
Die vorkheftruck draait ook overuren bij jou, of niet? De opslagruimte inmiddels nog niet vol?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels alweer een pallet mixen van Ben Liebrand binnen![]()
.
Valt meequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die vorkheftruck draait ook overuren bij jou, of niet? De opslagruimte inmiddels nog niet vol?
je bent zelf de baas over je portomonee en je emoties, wil je het uitgeven dan gewoon doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan kaartjes kopen voor 200 euri tesamen, zal ik t doen of wachten tot Metallica misschien nog een concert doet, of ze geven niet nog een extra concert en vis ik achter het net
Jeez.. Volgens mij zit ik nog niet eens op de helft daarvan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee. Daarstraks nog 2,5 GB Fleetwood Mac toegevoegd
.
Nu meer dan 165 GB aan muziek.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee. Daarstraks nog 2,5 GB Fleetwood Mac toegevoegd
.
Nu meer dan 165 GB aan muziek.
Beetje rondkijken en downloaden @ de zweedse piratenbaai helptquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jeez.. Volgens mij zit ik nog niet eens op de helft daarvan.![]()
Moet ook nodig de collectie weer 's bijwerken eigenlijk..
I know. Binnenkort eerst maar 's op zoek naar 'n externe harde schijf. Lijkt me wel 'n goede voorbereiding..quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje rondkijken en downloaden @ de zweedse piratenbaai helpt. Dan gaat 't al snel
.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
I know. Binnenkort eerst maar 's op zoek naar 'n externe harde schijf. Lijkt me wel 'n goede voorbereiding..
Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Draai 's de nieuwe plaat van haar!!
Zo. Dat is er ook weer uit.
Moet me er nodig 's in verdiepen. Ben van plan om één van 500GB te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die kosten toch steeds minder.
Ik ben erg blij met m'n ReadyNAS. Wordt tenminste alles meteen gebackupped. En 't is snel.
Wel net een nieuwe laptop gekocht hequote:
Goede timingquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Brennel het volgende:
Whoei, ik ben net voor de hardere regen weer thuisgoed uitgekiend.
Ik heb last van lekkere trek.
Liverpool heeft de niet verliesreeks van Chelsea beeindigdquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Gaat lekker borisz
Arme Hans Westerhoff. Vrees dat zijn dagen bij Vitesse toch zolangzamerhand wel zijn geteld.
Wow, dat was een bijzonder mooi rijtje zeg! Maar altijd prima wanneer Chelsea verliest.. Heb niet veel met Chelsea. Liverpool en Arsenal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Liverpool heeft de niet verliesreeks van Chelsea beeindigd
Chelsea heeft thuis in de competitie 85 wedstrijden op rij niet verloren.
Mjah. Toch zie ik liever andere delen van Ierland dan een stil vliegveld...quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah. Toch zie ik liever andere delen van Ierland dan een stil vliegveld...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het radiospelletje waarmee ik bijna altijd mee kan doen, de telefoonnummer-bingo!
Mijn telefoonnummer bevat alle cijfers, behalve de 8, vandaar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Roumen het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik Ekstra Weekend kan terugluisteren?
neeheeen suffie ik bedoel dat er vast wel iemand hier is die een link voor je weetquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:38 schreef Roumen het volgende:
[..]
Nee , het wil nooit afspelen , worden die afleveringen wel geupdate?
De link op 3FM.nl werkt hier gewoon. Deze verwijst naar http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wma en daarop hoor ik de audio van de Ekstra Weekend van afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Roumen het volgende:
Want die "Gemist" link op 3FM.nl werkt niet...
Nee, nog nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Pilesheb je de nieuwe Sandstorm al geknipt?
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Roumen het volgende:
Want die "Gemist" link op 3FM.nl werkt niet...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Geen idee wanneer ik dat ga doen
[..]
Het kan nog..quote:
Heb toch maar even radio 1 aangezet want ben wel benieuwd of ze het nog redden. Verwacht van neit. Dan staat Feyenoord straks op 4 punten uit 7 wedstrijden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het kan nog..![]()
Oja. Barbara is er weer.. Dan laat ik de radio nog maar 'n paar uurtjes uit.
Prima uitslag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb toch maar even radio 1 aangezet want ben wel benieuwd of ze het nog redden. Verwacht van neit. Dan staat Feyenoord straks op 4 punten uit 7 wedstrijden.
edit: toch nog de 2 - 2...
Dat doe ik denk ik ook. Geen zin om me te gaan ergeren aan die stem van Barbara.quote:Ik schakel wel weer in als Klaas begint.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef Brennel het volgende:
Meh, waarom moet ik uitgerekend op zaterag heel erg verkouden worden, terwijl ik tot 17.30 moet werken?
Gelukkig was de AH nog open en hadden ze daar dampo, kan ik in ieder geval stomen. Maar nu heb ik ook hoofdpijn omdat m'n holtes dicht zitten, en ik nies en hoest me een ongeluk. Door m'n neus ademen gaat niet. En m'n oren gonzen![]()
Dank jequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben ook verkouden, maar niet zó erg.. Beterschap!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel!! Zie je bericht net pas op last.fm.
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
Zit Ekdom in de Nacht te luisteren, belt Plork naar Gerard
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:30 schreef Noortje. het volgende:
Eliza, heb je al Metallica kaartjes weten te bemachtigen of snijd ik nu een gevoelig onderwerp aan?
Dankuquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
hai Noortje
* muisje-eliza geeft strepsils aan Brennel
heb je er van genoten ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:31 schreef Noortje. het volgende:
Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs Kaiser Chiefs![]()
![]()
de meeste 25 , zijn al 25x herhaaltquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:de 25 meest hilarische audities allertijden op sbs..zometeen komt die Marian...jeweetwel van Roef
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de meeste 25 , zijn al 25x herhaalt
dan maar herhalingen kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar ik ga nu niet naar 3fm luisteren
Dat kijk ik nu ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:de 25 meest hilarische audities allertijden op sbs..zometeen komt die Marian...jeweetwel van Roef
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ ook nog steeds stroom zo te lezenSchijnt een stroomstoring te zijn in het noorden van Grunn.
ah als je straks roept van ik ben misselijk dan weten we waardoor het komtquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef Brennel het volgende:
Ik blijf aan het bedanken hier![]()
Ik denk dat ik zometeen m'n laatste B&J maar opeet
hoezow?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza , littonlane zou je naar
http://www.tvgids.nl/programma/7412471/3_op_reis/
laten kijken op ned3 19:50
hehe dat doe je goed!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nergens last van hier. Bij de laatste stroomstoring hier zat ik ook al aan de goede kant van de straat.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah als je straks roept van ik ben misselijk dan weten we waardoor het komt
oh zow...jah kheb ook nog n husbandquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed reisprogramma, meer kwaliteit.
wegmisbruikers is ook herhaling, lamas nog een paar keer daarna nooit meer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zow...jah kheb ook nog n husbanden we hebben getossed om de Lama's of wegmisbruikers...deze keer wegmisbruikers *helaas..stiekem vind ik Lama's leuker*
Niet dat ik weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:Wes - Alane
heeft ie ooit nou meer gemaakt dan dit nummer.
Zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe dat doe je goed!ben blij dat de stroom hier nog aanwezig is want ik had het voetballen en de zure Verbeek niet willen missen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed reisprogramma, meer kwaliteit.
is weer grote tegenslag voor psvquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker.Midweeks programma ook nog deze week.
Tossen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zow...jah kheb ook nog n husbanden we hebben getossed om de Lama's of wegmisbruikers...deze keer wegmisbruikers *helaas..stiekem vind ik Lama's leuker*
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tossen.Gebruik de volgende keer dan ook 'n muntstuk met twee dezelfde zijden.
't Blijft wel erg spannend zo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is weer grote tegenslag voor psv
feijenoord zat toch al in de rit naar de na competitie toe.
Uiteindelijk wel. Maar 'n beetje valsspelen kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal dr naar op zoek gaan. Maar tossen om een programma is wel t meest eerlijke heh
![]()
gewoon 2 tvs nemen, of harddiskrecorder, dan kijk je de een en de ander kijkt daarna de uitzending terug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal dr naar op zoek gaan. Maar tossen om een programma is wel t meest eerlijke heh
![]()
kijk dat is maar 16 euro per kaartje meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 80 euri per kaartje twee kaartjes geregeld!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raar is het zeker, maar het was wel leuk in het stadion vanmiddag, je gaat er niet meer vanuit dat je zomaar even van NEC wintquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Blijft wel erg spannend zo.
Rare competitie is 't eigenlijk ook weer..
Whohoooooooooooquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woei!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Whohooooooooooo![]()
![]()
![]()
Ben echt blij voor jullie! Ik heb heel wat keren ticketmaster lastig gevallen vandaag. En nee, niet voor mezelf
nee, maar dit keer was het verdient gewonnen. dat is wel is anders geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Raar is het zeker, maar het was wel leuk in het stadion vanmiddag, je gaat er niet meer vanuit dat je zomaar even van NEC wint
Inderdaad. Dat is 'n groot verschil met "vroeger". En daardoor is 't eigenlijk ook wel weer leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Raar is het zeker, maar het was wel leuk in het stadion vanmiddag, je gaat er niet meer vanuit dat je zomaar even van NEC wint
De miljoenen verslindende ploegen staan mooi maar even te kijken naar de top 5 van dit momentquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is 'n groot verschil met "vroeger". En daardoor is 't eigenlijk ook wel weer leuk.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb heel wat keren ticketmaster lastig gevallen vandaag. En nee, niet voor mezelf
Inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De miljoenen verslindende ploegen staan mooi maar even te kijken naar de top 5 van dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |