quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah als je straks roept van ik ben misselijk dan weten we waardoor het komt
oh zow...jah kheb ook nog n husbandquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed reisprogramma, meer kwaliteit.
wegmisbruikers is ook herhaling, lamas nog een paar keer daarna nooit meer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zow...jah kheb ook nog n husbanden we hebben getossed om de Lama's of wegmisbruikers...deze keer wegmisbruikers *helaas..stiekem vind ik Lama's leuker*
Niet dat ik weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:Wes - Alane
heeft ie ooit nou meer gemaakt dan dit nummer.
Zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe dat doe je goed!ben blij dat de stroom hier nog aanwezig is want ik had het voetballen en de zure Verbeek niet willen missen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed reisprogramma, meer kwaliteit.
is weer grote tegenslag voor psvquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker.Midweeks programma ook nog deze week.
Tossen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zow...jah kheb ook nog n husbanden we hebben getossed om de Lama's of wegmisbruikers...deze keer wegmisbruikers *helaas..stiekem vind ik Lama's leuker*
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tossen.Gebruik de volgende keer dan ook 'n muntstuk met twee dezelfde zijden.
't Blijft wel erg spannend zo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is weer grote tegenslag voor psv
feijenoord zat toch al in de rit naar de na competitie toe.
Uiteindelijk wel. Maar 'n beetje valsspelen kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal dr naar op zoek gaan. Maar tossen om een programma is wel t meest eerlijke heh
![]()
gewoon 2 tvs nemen, of harddiskrecorder, dan kijk je de een en de ander kijkt daarna de uitzending terug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal dr naar op zoek gaan. Maar tossen om een programma is wel t meest eerlijke heh
![]()
kijk dat is maar 16 euro per kaartje meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 80 euri per kaartje twee kaartjes geregeld!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raar is het zeker, maar het was wel leuk in het stadion vanmiddag, je gaat er niet meer vanuit dat je zomaar even van NEC wintquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Blijft wel erg spannend zo.
Rare competitie is 't eigenlijk ook weer..
Whohoooooooooooquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woei!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Whohooooooooooo![]()
![]()
![]()
Ben echt blij voor jullie! Ik heb heel wat keren ticketmaster lastig gevallen vandaag. En nee, niet voor mezelf
nee, maar dit keer was het verdient gewonnen. dat is wel is anders geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Raar is het zeker, maar het was wel leuk in het stadion vanmiddag, je gaat er niet meer vanuit dat je zomaar even van NEC wint
Inderdaad. Dat is 'n groot verschil met "vroeger". En daardoor is 't eigenlijk ook wel weer leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Raar is het zeker, maar het was wel leuk in het stadion vanmiddag, je gaat er niet meer vanuit dat je zomaar even van NEC wint
De miljoenen verslindende ploegen staan mooi maar even te kijken naar de top 5 van dit momentquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is 'n groot verschil met "vroeger". En daardoor is 't eigenlijk ook wel weer leuk.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb heel wat keren ticketmaster lastig gevallen vandaag. En nee, niet voor mezelf
Inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De miljoenen verslindende ploegen staan mooi maar even te kijken naar de top 5 van dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |