Oe, lekker!quote:
quote:
Rettekettekettet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mooie opsteker voor dinsdag tegen AZ. Ben uitgenodigd aldaar, dus dan moeten ze ook maar ff winnen.
Een van de twee ploegen in Europa die in het seizoen 1994-1995 niet van Ajax verlorenquote:
Ik luister nu een uitzending van Rinkeldekinkel uit 1987 terug van het oude Radio Veronica op 3. Wat prachtig, ook al was het voor mijn tijd. Dat was nog eens radioquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb hier 't cdtje Nebraska van boss Bruce weer es er tussendoor gegooid.
Ook gaaf iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik luister nu een uitzending van Rinkeldekinkel uit 1987 terug van het oude Radio Veronica op 3. Wat prachtig, ook al was het voor mijn tijd. Dat was nog eens radio
Die uitzendingen van Curry & Van Inkel zijn net zo prachtig om terug te horen. Ik heb me nog niet gewaagd aan de uitzendingen van Stenders & Van Inkel, maar misschien doe ik dat ook nog eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook gaaf idd.
Stenders beschrijft die tijd ook mooi in z'n boek. Jeugdsentiment.
Les 1: kinderen trekken zich niets aan van zomer- danwel wintertijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:42 schreef borisz het volgende:
AZ uw wekkers ingesteld op een uur extra slaap ?
Leukleukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die uitzendingen van Curry & Van Inkel zijn net zo prachtig om terug te horen. Ik heb me nog niet gewaagd aan de uitzendingen van Stenders & Van Inkel, maar misschien doe ik dat ook nog eens
Curry & Van Inkel is een hele site voor:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk.
Zijn er ergens uitzendingen online terug te vinden?
Hier staan uitzendingen van Rinkeldekinkel, maar ook van de Stemband bijv.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk.
Zijn er ergens uitzendingen online terug te vinden?
Woeiquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier staan uitzendingen van Rinkeldekinkel, maar ook van de Stemband bijv.
En hier staan heel veel uitzendingen van Curry & Van Inkel, maar als je op de data klikt, staan er ook soms andere uitzendingen tussen zoals bijv. Adam Curry die eenmalig de top-40 presenteert.
is leuk hoor, puur jeugdsentimentquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Woei. Thnx! Es ff rondklikken daar.
Of voor de jongeren onder ons (waar ik mezelf dan ook maar bij reken) nog niet eerder gehoorde topradioquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
is leuk hoor, puur jeugdsentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |