A-háquote:
toen ze laatst op het nieuws was zag er toch niet verkeerd uitquote:
Flauwquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zou een mail krijgen van die Eddy zoe over hoe en wat om te komen koken...niks gehoord! nou dan niet toch
edit: hai Hans![]()
sarcasme mode : lost weer een beetje het file probleem opquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hai Djurre![]()
ik lees net op Telegraaf.nl dat er wel erg veel dooien zijn dit weekende, net weer 1 dode en 9 gewonden door een taxi-ongeluk
Was zequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:37 schreef muisje-eliza het volgende:ik heb zoveel respects op mn blog dat ze op zijn *wist niet dat daar een limiet op zat*
kga de was doen...toedels
Ik heb ook een WII. Zeer lollig iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben om wil ook een Wii
Ik hoop voor je dat je al de gordijnen voor je nieuwe huis hebt besteld. Lijkt me wel zo handig in 'n nieuwe buurt. Blijft toch 'n vreemd gezicht als je iemand in de woonkamer heel raar ziet springen enzo.quote:
nee die stem ik daarop afquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je al de gordijnen voor je nieuwe huis hebt besteld. Lijkt me wel zo handig in 'n nieuwe buurt. Blijft toch 'n vreemd gezicht als je iemand in de woonkamer heel raar ziet springen enzo.
is ook iets wat je echt met meerdere in competitieverband kan doen, dat is wel zo leuk als mijn kleine iets ouder is.quote:
Met de muzieksmaak van Eddy is echt heel weinig mis. Alweer een bijzonder fijne plaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
paar kneiters achter elkaar en nu talk talk - such a shame
Mario Party is dan wel grappig maar dan moet je toch wel een beetje normaal dat ding kunnen hanteren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook iets wat je echt met meerdere in competitieverband kan doen, dat is wel zo leuk als mijn kleine iets ouder is.
Weer zo'n klassiekerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
paar kneiters achter elkaar en nu talk talk - such a shame
Normale versie toch gewoon?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat klinkt deze opname verrot qua zang ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |