Idd ja. Je mist niks als je die lijsten tegenwoordig niet meer volgtquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]en was vaker teleurgesteld als het magazine er nog niet was
![]()
Heb vorige week zaterdag de top 50 nog eens beluisterd (althans: het laatse 1,5 uur ofzo) en mijn God wat een bagger staat erin. Jantje Smit, Rene Froger en weet ik wat niet allemaal![]()
Je kunt beter de Britse hitlijsten volgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Je mist niks als je die lijsten tegenwoordig niet meer volgt.
Iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt beter de Britse hitlijsten volgen
quote:Russel Brand en Jonathan Ross, twee van de BBC's best betaalde presentatoren, lieten een bericht achter op het antwoordapparaat van Sachs, waarin ze onder meer seksuele handelingen met diens kleindochter bezongen, meldde de Britse krant Daily Mail zondag.
quote:Volgens de Daily Mail kan het duo tot zes maanden celstraf krijgen voor het telefoontje.
Tsja, eerder regel dan uitzondering bij Diergaardequote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen: "Wat een request!![]()
"
Totdat 'ie afgekapt werd.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBC-presentatoren onder vuur na 'sekslied'
[..]
[..].
Over klassiekers gesprokenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef Brennel het volgende:
Dat afkappen is echt waardeloos.
In The Air Tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet wat opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
.
Foei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEE, niet Keane![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet wat opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben wel al de chocolade letters (kleine en grote) in huis
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |