Liverpool heeft de niet verliesreeks van Chelsea beeindigdquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Gaat lekker borisz
Arme Hans Westerhoff. Vrees dat zijn dagen bij Vitesse toch zolangzamerhand wel zijn geteld.
Wow, dat was een bijzonder mooi rijtje zeg! Maar altijd prima wanneer Chelsea verliest.. Heb niet veel met Chelsea. Liverpool en Arsenal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Liverpool heeft de niet verliesreeks van Chelsea beeindigd
Chelsea heeft thuis in de competitie 85 wedstrijden op rij niet verloren.
Mjah. Toch zie ik liever andere delen van Ierland dan een stil vliegveld...quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah. Toch zie ik liever andere delen van Ierland dan een stil vliegveld...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het radiospelletje waarmee ik bijna altijd mee kan doen, de telefoonnummer-bingo!
Mijn telefoonnummer bevat alle cijfers, behalve de 8, vandaar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Roumen het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik Ekstra Weekend kan terugluisteren?
neeheeen suffie ik bedoel dat er vast wel iemand hier is die een link voor je weetquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:38 schreef Roumen het volgende:
[..]
Nee , het wil nooit afspelen , worden die afleveringen wel geupdate?
De link op 3FM.nl werkt hier gewoon. Deze verwijst naar http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wma en daarop hoor ik de audio van de Ekstra Weekend van afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Roumen het volgende:
Want die "Gemist" link op 3FM.nl werkt niet...
Nee, nog nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Pilesheb je de nieuwe Sandstorm al geknipt?
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Roumen het volgende:
Want die "Gemist" link op 3FM.nl werkt niet...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Geen idee wanneer ik dat ga doen
[..]
Het kan nog..quote:
Heb toch maar even radio 1 aangezet want ben wel benieuwd of ze het nog redden. Verwacht van neit. Dan staat Feyenoord straks op 4 punten uit 7 wedstrijden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het kan nog..![]()
Oja. Barbara is er weer.. Dan laat ik de radio nog maar 'n paar uurtjes uit.
Prima uitslag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb toch maar even radio 1 aangezet want ben wel benieuwd of ze het nog redden. Verwacht van neit. Dan staat Feyenoord straks op 4 punten uit 7 wedstrijden.
edit: toch nog de 2 - 2...
Dat doe ik denk ik ook. Geen zin om me te gaan ergeren aan die stem van Barbara.quote:Ik schakel wel weer in als Klaas begint.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef Brennel het volgende:
Meh, waarom moet ik uitgerekend op zaterag heel erg verkouden worden, terwijl ik tot 17.30 moet werken?
Gelukkig was de AH nog open en hadden ze daar dampo, kan ik in ieder geval stomen. Maar nu heb ik ook hoofdpijn omdat m'n holtes dicht zitten, en ik nies en hoest me een ongeluk. Door m'n neus ademen gaat niet. En m'n oren gonzen![]()
Dank jequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben ook verkouden, maar niet zó erg.. Beterschap!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel!! Zie je bericht net pas op last.fm.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |