quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
is leuk hoor, puur jeugdsentiment
Over een lekker begin van je weekend gesproken:quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nu met die boeken van Ekdom en Stenders komt dat jeugdsentiment al weer snel opzetten.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Over een lekker begin van je weekend gesproken:
http://clogwog.net/cenvi/(...)17/19870717-1-64.mp3
<insert PSB alarm>
Prachtprogramma was Curry & Van Inkel tochquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:22 schreef Sersjee het volgende:
Ha, een TT voor ouwe lullen!
* Sersjee voelt zich meteen thuis...
*neemt wel meteen afscheid, want deze oude man heeft z'n slaap hard nodig*
Trustenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prachtprogramma was Curry & Van Inkel tochHeerlijk om dat zo nu en dan terug te luisteren. Bij mijn eerste request bij Gerard heb ik dus nog gezegd dat ik in een vlaag van nostalgie Curry& Van Inkel luisterde, en Then Jerico hoorde, en daarom maar dat nummer aanvroeg
Kan zo snel even niet de C&VI uitzending vinden...
Ik ga naar bed
En in de podcast van die mixen zit zelfs een mix van Nothing Compares 2 U en Guru Joshquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook nostalgie: http://podcast.xs4all.nl/user/singexan/Ben+Liebrand+MiniMixen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:28 schreef TheArt het volgende:
Ook ik ga mijn bed opzoeken. Roel, nog veel plezier met het ophalen van herinneringen![]()
Trustenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef Brennel het volgende:
Truste allemaal!
Ik ga zelf ook, lange dag geweest
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Straks de koekoeksklok 'n uurtje achteruit zwengelen.
Ja. Lach maar. Koekoeksklokken zijn lastige dingen, hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hier straks ff wat klokjes aanpassen
.
Ah. Wie was dat dan in dit topic, die geen kaarten had?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het gelezen ja. Maar ik heb al kaartjes voor hun concert in Arnhem, wat m'n 20e krezipconcert wordt, en ik vind 20 juist zo'n mooi getal
Maar lief dat je het doorgeeft, thanks
20? Ah, dan vallen die 11 Krezip-concerten van mij (2000-2001) nog meequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het gelezen ja. Maar ik heb al kaartjes voor hun concert in Arnhem, wat m'n 20e krezipconcert wordt, en ik vind 20 juist zo'n mooi getal
Maar lief dat je het doorgeeft, thanks
Uuhm, ik weet het niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Wie was dat dan in dit topic, die geen kaarten had?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
20? Ah, dan vallen die 11 Krezip-concerten van mij (2000-2001) nog mee.
Zou zo maar es kunnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:48 schreef Brennel het volgende:
Wie weet hebben we elkaar weleens gezien Roel![]()
Dat komt me bekend voor. Ook ooit naar 'n optreden van ze geweest, met 'n op dat moment bijna-vriendin. Leek me wel 'n verstandige, en slimme zet. Ik vond 't voorprogramma alleen stukken beter. Toch niet zo'n hele slimme zet dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Destijds nog een vriendin (Anna) gehad dankzij Krezip.
Ben Liebrandquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook nostalgie: http://podcast.xs4all.nl/user/singexan/Ben+Liebrand+MiniMixen
Eh...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. Je hebt de uit-knop gevonden, Brennel?
Slaap lekker!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben Liebrand![]()
Mijn computer is laatst gecrashed en ik had er minimaal 500 minimixen opstaan, ben ze nu allemaal kwijt![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. Ook ooit naar 'n optreden van ze geweest, met 'n op dat moment bijna-vriendin. Leek me wel 'n verstandige, en slimme zet. Ik vond 't voorprogramma alleen stukken beter. Toch niet zo'n hele slimme zet dus.
Da's goed nieuwsquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Komt ook nieuw solomateriaal van haar aan, las ik vandaag.
Jupquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Joow DM!!![]()
Was jij dat niet, die nog geen kaarten had voor Krezip?
Trustequote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef Brennel het volgende:
* Brennel drukt nu echt écht de uit-knop in.
Adieu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |