Jupquote:
Smells like oorstrelende minuten voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels alweer een pallet mixen van Ben Liebrand binnen![]()
.
Ik was wel ff verbaasd dat er 'n oudje gedraaid werd. Vind de oude nummers toch wel wat beter dan de nieuwe..quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Smells like oorstrelende minuten voor jou.
Die vorkheftruck draait ook overuren bij jou, of niet? De opslagruimte inmiddels nog niet vol?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels alweer een pallet mixen van Ben Liebrand binnen![]()
.
Valt meequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die vorkheftruck draait ook overuren bij jou, of niet? De opslagruimte inmiddels nog niet vol?
je bent zelf de baas over je portomonee en je emoties, wil je het uitgeven dan gewoon doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan kaartjes kopen voor 200 euri tesamen, zal ik t doen of wachten tot Metallica misschien nog een concert doet, of ze geven niet nog een extra concert en vis ik achter het net
Jeez.. Volgens mij zit ik nog niet eens op de helft daarvan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee. Daarstraks nog 2,5 GB Fleetwood Mac toegevoegd
.
Nu meer dan 165 GB aan muziek.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee. Daarstraks nog 2,5 GB Fleetwood Mac toegevoegd
.
Nu meer dan 165 GB aan muziek.
Beetje rondkijken en downloaden @ de zweedse piratenbaai helptquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jeez.. Volgens mij zit ik nog niet eens op de helft daarvan.![]()
Moet ook nodig de collectie weer 's bijwerken eigenlijk..
I know. Binnenkort eerst maar 's op zoek naar 'n externe harde schijf. Lijkt me wel 'n goede voorbereiding..quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje rondkijken en downloaden @ de zweedse piratenbaai helpt. Dan gaat 't al snel
.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
I know. Binnenkort eerst maar 's op zoek naar 'n externe harde schijf. Lijkt me wel 'n goede voorbereiding..
Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Draai 's de nieuwe plaat van haar!!
Zo. Dat is er ook weer uit.
Moet me er nodig 's in verdiepen. Ben van plan om één van 500GB te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die kosten toch steeds minder.
Ik ben erg blij met m'n ReadyNAS. Wordt tenminste alles meteen gebackupped. En 't is snel.
Wel net een nieuwe laptop gekocht hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |