quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
What's new?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef Noorsbloed het volgende:
Dude ... Wat ben jij een teringlijer
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hoop dat hij gebeten word door een resus aapje die het ebola virus bij zich draagt.
NICE!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef postmortum het volgende:
Gers : morgen ga ik naar GENK - LUIK
Steekt ie dan niet heel Fok! aan ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hoop dat hij gebeten word door een resus aapje die het ebola virus bij zich draagt.
O noesquote:
Ja, lach maar. Je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop.quote:
Neen, we isoleren hem in een kamer samen met Cranequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Steekt ie dan niet heel Fok! aan ?
je bent wel een nederlanderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
O noes
Grammatica fout !
En dat nog wel voor iemand die van origine niet uit Nederland komt.
Kudo's voor jou !![]()
Scoren op fok?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop.
Volgens dat stomme paspoort jaquote:
is die nog steeds geband ?quote:
Verwar de meerderheid niet met de waarheid!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scoren op fok?
Laat me niet lachen.
ja moar dit is fok zit vol met grammarnazi'squote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Volgens dat stomme paspoort ja
Maar ik kom uit Noorwegen !
En daar spreken ze toch echt heel anders.
Had al verteld dat ik geen Noors meer kan verder maar dat een compleet nieuwe taal leren ook niet even vlekkeloos is gegaan !![]()
En ik ben nog steeds van mening dat ik nog wel aardig mee kan komen met de Nederlandse grammatica en dergelijke.
Alsof ik hier zit voor de mening van een ander, kan me er totaal niet druk om makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop.
Nee hoor, 4EBE niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef gers het volgende:
[..]
ja moar dit is fok zit vol met grammarnazi's
DAMM NIGGAquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef Sackboy het volgende:
terugvindjailbait
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef gers het volgende:
[..]
ja moar dit is fok zit vol met grammarnazi's
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:58 schreef postmortum het volgende:
ik heb gisteren 1, 5 uur naar Jan Smitje te luisteren![]()
Volgende week wordt gewoon Fear Facotory in de cd spelert gestopt op het werk
doen we Catch_me er ook meteen bijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, we isoleren hem in een kamer samen met Crane
quote:
Dag BK !quote:
Primaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
doen we Catch_me er ook meteen bij
En,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
doen we Catch_me er ook meteen bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En dan in het midden van de week Equillibriumquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
korpiklaani om de de week mee te beginnen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Nou zit er een gat in mijn broek, wat doe je !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef Sackboy het volgende:
terugvindjailbait
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op donderdag Abortedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En dan in het midden van de week Equillibrium![]()
[..]
En,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon even niet op zijn naam komen
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
En op vrijdag gouwe ouwequote:
ben blijquote:
Wees blij, als ik al die kankertopics van hem zie, moet ik spontaan huilen en na een tijdje denk ik bij mezelf "wat ben jij triest, strontmongool" en begin dan keihard te lachen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Ik kon even niet op zijn naam komen
Korpliklaaniquote:
[..]
En,
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is toch diegene die denkt dat die slim is en zich aftrekt op Einsteinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wees blij, als ik al die kankertopics van hem zie, moet ik spontaan huilen en na een tijdje denk ik bij mezelf "wat ben jij triest, strontmongool" en begin dan keihard te lachen.
! Die moet ik ook hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:06 schreef postmortum het volgende:
trouwens ik heb de lacuna coil limited dvd gekocht![]()
cristina met en zonder geluid
Jups.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is toch diegene die denkt dat die slim is en zich aftrekt op Einstein
live gezien op pukkelpopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
! Die moet ik ook hebben.
Mooie dame ....
In flames kan ik ook goed waarderen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben niet zo van de metal, maar ik vind In Flames wel tof
Ik op graspop ..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
live gezien op pukkelpop![]()
En wat kan die rocken
Dragonforce vind ik echt schijt irritantquote:
Ik vond Black Fire nog wel lekker klinken,, maar de rest van hun nummers lijken zoveel op mekaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In flames kan ik ook goed waarderen.
Heb al hun albums![]()
[..]
Ik op graspop ..
Ze had een doorschijnend truitje door de regen
[..]
Dragonforce vind ik echt schijt irritant
Idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vond Black Fire nog wel lekker klinken,, maar de rest van hun nummers lijken zoveel op mekaar
Come gers ..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:14 schreef gers het volgende:
die is best fapbaar ondanks dat ze een alto is
HOAX zijn alleen maor dikke wijven met bandshirtsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Come gers ..
Join us at the alto side ..
We have hot chicks ....
Gothic Metal Zangeressenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:16 schreef gers het volgende:
[..]
HOAX zijn alleen maor dikke wijven met bandshirts
Beter dat dan dikke negerinnen die met hun reet staan te zwaaienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:16 schreef gers het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Beter dat dan dikke negerinnen die met hun reet staan te zwaaien
En een hoeveelheid sieraden, waar zelfs MR.T nog jaloers op is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:16 schreef gers het volgende:
[..]
ze heeft stiekem wel watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
Zangeres van the agonist![]()
quote:
Ik word hier depressief van.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gersje ..
Over een paar maand luister jij metal
Mijn zus is 100 keer mooier en veel meer sexy dan deze muts.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:13 schreef Noorsbloed het volgende:
En nog een keer de zangeres van Lacuna Coil.
Omdat ze zo lekker is![]()
[ afbeelding ]
picsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:22 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Candace echt dat wijf kan rocken , zegt ze zo bij ons in Sittard ik ga niet weg voordat ik bloed zie , klimt zo'n josti op de dj stellage een duikt naar beneden en niemand vangt hem op. Gevolg: hij een gebroken neus en mist twee tanden , wij een leuke avond
Ja Gers, come to the dark side, we have cookies !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gersje ..
DAT NOOITquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gersje ..
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:22 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Candace echt dat wijf kan rocken , zegt ze zo bij ons in Sittard ik ga niet weg voordat ik bloed zie , klimt zo'n josti op de dj stellage een duikt naar beneden en niemand vangt hem op. Gevolg: hij een gebroken neus en mist twee tanden , wij een leuke avond
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja Gers, come to the dark side, we have cookies !
hehehe .. het is dat of de bejaarden prostitutie !quote:
ik ga toch geen pics maken in de pitquote:
Die wil niet komen omdat jij hier bent.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:22 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Mijn zus is 100 keer mooier en veel meer sexy dan deze muts.
ja moar metal is engquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
[..]
hehehe .. het is dat of de bejaarden prostitutie !
of jullie negeren hem gewoonquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die wil niet komen omdat jij hier bent.
Moaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Gerskequote:
Ik heb alleen naakfoto's van haar.quote:
Pic's anders geloof ik het niet.quote:NIEMAND IS MOOIER DAN MIJN CRISTINA !!!
ANETTE EN TARJA !!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
pics van je zus![]()
NIEMAND IS MOOIER DAN MIJN CRISTINA !!!
En terecht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die wil niet komen omdat jij hier bent.
quote:
HOAX, mijn drolletje wel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
NIEMAND IS MOOIER DAN MIJN CRISTINA !!!
die staan al lan in dit topic triangeljostiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:31 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Ik heb alleen naakfoto's van haar.
[..]
Pic's anders geloof ik het niet.
dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Gerske
Dat valt allemaal reuze mee![]()
We zijn allemaal erg vriendelijk in de pit dansen we gezellig enzo.
Die tellen niet dooie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
die staan al lan in dit topic triangeljosti
gezellig dansenquote:
Jups heb al een reactie gegeven.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
gezellig dansen![]()
ik heb een 49-jarige milf meegekregen de pit in
heeft marokko/turkije gewonnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver zeg, een of andere iedereen loopt al meer dan een half uur te toeteren met z'n auto.
Was er ook nog een wall-of-death geweest ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]! Geniaal !
Dat zijn nog eens leuke dingen.
Bij fintroll een paar weken terug was het ook vet gezellig
Lekker folk dansen midden in de pit
Jij woont in 'kleinh Istanbul" ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver zeg, een of andere iedereen loopt al meer dan een half uur te toeteren met z'n auto.
Je bent toch een kerel en geen metrosexueel of wel !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:37 schreef gers het volgende:
moar ik ben bang in de pit dadelijk stampt iemand me stylo gezicht naor de klote
nouquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die wonen bijna niet in het mooiste stukje van Nederland.
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Was er ook nog een wall-of-death geweest ?
ben geen metrosexeuul hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je bent toch een kerel en geen metrosexueel of wel !
En zo erg is het niet
Gewoon je ellebogen iets hoger houden.
De Veluwequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij woont in 'kleinh Istanbul" ?
Jupsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Was er ook nog een wall-of-death geweest ?
meer dan bij een gemiddeld dance-event of negerfuif hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
ben geen metrosexeuul hoor![]()
moar er zijn geen lekkere wijven bij die concerten
wall of death was daquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups
Een kleintje.
Maar wel gezellig.
Echt wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
ben geen metrosexeuul hoor![]()
moar er zijn geen lekkere wijven bij die concerten
moar die wijven die van metal houden hebben altijd problemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
meer dan bij een gemiddeld dance-event of negerfuif hoor
dealquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt wel.
Ga gewoon en keer mee als er weer iets is in Apeldoorn of Deventer
Godverdommequote:
Je hebt ze ook zat zonder problemen EN met zelfvertrouwen hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:43 schreef gers het volgende:
[..]
moar die wijven die van metal houden hebben altijd problemen
quote:
alle metalwijven die ik ken hebben problemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt ze ook zat zonder problemen EN met zelfvertrouwen hoor![]()
[..]weet wat je zegt want hier hou ik je aan
Dude dan heb je echt de verkeerde te pakken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:47 schreef gers het volgende:
[..]
alle metalwijven die ik ken hebben problemen![]()
of ze vinden zich lelijk
krassen ( nee geen krasloten)
vinden andere oppervlakkig
huilen overal om
Nee, Almelo noemen we hier "klein Istanbul" en dat is niet ten onrechtequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, jij dan met je Groningen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:16 schreef gers het volgende:
[..]
waar zijn dan de goedequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude dan heb je echt de verkeerde te pakken.
wtfquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
wtf ik word toegevoegd door iemand op msn met de naam 'stoeipoes'![]()
![]()
In mijn vriendenkring zitten nog wel wat leukequote:
Wel ik zeg dat niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:55 schreef BigKahuna het volgende:
T is wel een feit overigens dat metalheads, gothics en emo's alles en iedereen 'oppervlakking' noemen.
Of erger nog, vaak zeggen ze 'superficial'!!!!!!!!!
ik zie ze dan nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zitten nog wel wat leuke
Zelfs eentje uit dronten die vrijgezel is
En gewoon over het algemeen heb je ook echt wel leuke dames bij metal concerten hoor
Die ken ik zatquote:
HEY KANKERSWA, WAT KIJK JE, KKKNEUS, SOEKELLLquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef BigKahuna het volgende:
oh en trouwens, turken > boeren.
Halil & Ibrahim & Havik zijn wel bazen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HEY KANKERSWA, WAT KIJK JE, KKKNEUS, SOEKELLLL vs HEEEEY, WADDE KLEURE TRAKTOR HEDDE GIJ?
Waar op de peuterspeelzaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef BigKahuna het volgende:
wheuaheuaheuahhahaeuahuh ze zegt zo
'hoi ken je me nog we zouden gaan afspreken'![]()
![]()
degene die zo vreemd reageren zijn meestal marrokanen, geen turken. boeren echterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HEY KANKERSWA, WAT KIJK JE, KKKNEUS, SOEKELLLL vs HEEEEY, WADDE KLEURE TRAKTOR HEDDE GIJ?
Turken kunnen er ook wat van, oke, over het algemeen zijn turken chillen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
degene die zo vreemd reageren zijn meestal marrokanen, geen turken. boeren echterbier gooien tijdens uitgaan
turken zijn over t algemeen tof
Patat kapsalon >>> Aardappels-vlees-groente-klompenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
degene die zo vreemd reageren zijn meestal marrokanen, geen turken. boeren echterbier gooien tijdens uitgaan
turken zijn over t algemeen tof
Die lui op klompen zijn idd ook echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Patat kapsalon >>> Aardappels-vlees-groente-klompen
Daarom ga je ook maar een keer mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:56 schreef gers het volgende:
[..]
ik zie ze dan nooit![]()
en vind meestal metal kut
ik hoor vaak alleen
DIE DIE DIE I WANNE DIE DIE DIE
at zijn emo-squote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:47 schreef gers het volgende:
[..]
alle metalwijven die ik ken hebben problemen![]()
of ze vinden zich lelijk
krassen ( nee geen krasloten)
vinden andere oppervlakkig
huilen overal om
ik ben nergens mee bezigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef KingOfPop het volgende:
OMG, van die wanhopige types. BK, waar ben je mee bezig?
iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een fakerOveral een smoes voor.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:04 schreef BigKahuna het volgende:
(15:48) stoeipoes: heey weet je nog wie ik ebn..??
(15:48) ' robin.: nee
(15:49) stoeipoes: kimberly,, ik vond/vind je leuk weet je nog,, en we zouden wat afspreken zeije,, als je terug wa van vakantie,, en dat ebn je nu toch wel..??
(15:49) ' robin.: ik weet van niks
(15:50) stoeipoes: ok,, bij deze dan,, ik ben kimbrly,, 18,, uit purmerend,, vind je echt lekker en leuk,, en zou wel wat met je willen afspreken...
(15:50) ' robin.: oke ik ken je niet dus nee.
(15:50) stoeipoes: dan kan je me toch lerne kenne...
(15:50) ' robin.: waarom zou ik je willen leren kennen?
(15:51) stoeipoes: ik vind je leuk ...
(15:51) ' robin.: hoe kom je aan me msn.
(15:51) stoeipoes: die heb je me zelf gegeven een keer via hyves...
(15:53) ' robin.: nee.
(15:53) stoeipoes: jawel,, voor de zomer nog,, toen hadden we ook een keer echt lang gemsnt..
(15:53) stoeipoes: dat je dat allemaal vergeet..
(15:53) ' robin.: . hahaha, nee ik ken je niet en ik heb je ook niet mn msn gegeven.
(15:54) stoeipoes: het is wel zo...
(15:54) stoeipoes: 1 of twee dagen voordat je op vakantie ging kan k me nog herinneren..
(15:56) ' robin.: stuur eens een foto.
(15:57) stoeipoes: die heb ik niet op dze pc,, want ik ben oppassen bij een tante van me..
(15:57) ' robin.: oke.
(15:57) stoeipoes: vind t wel jammer dat je me niet meer kan herrinneren..
(15:58) ' robin.: oke
(15:58) ' robin.: hyves?
(15:59) stoeipoes: heb k niet meer,, werd gestalkt door iemand,, en heb toen aangifte gedaan,, en van de politie moest k me hyves stoppen..
(15:59) ' robin.: hahahahahahahahaha oke juistja
(15:59) stoeipoes: tis echt zo hoor...
(15:59) ' robin.: ja ik geloof je ook wel hoor
(16:00) stoeipoes: maar ik meot gaan me tante komt zo thuis, ik spreek je vast nog wel een xtje togg
(16:01) ' robin.: doei.
ja moar die zijn paalbaarquote:
ben wel een beetje bangquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daarom ga je ook maar een keer mee.
Maar die dame uit dronten is niet compleet metal hoor
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:04 schreef BigKahuna het volgende:
(15:48) stoeipoes: heey weet je nog wie ik ebn..??
(15:48) ' robin.: nee
(15:49) stoeipoes: kimberly,, ik vond/vind je leuk weet je nog,, en we zouden wat afspreken zeije,, als je terug wa van vakantie,, en dat ebn je nu toch wel..??
(15:49) ' robin.: ik weet van niks
(15:50) stoeipoes: ok,, bij deze dan,, ik ben kimbrly,, 18,, uit purmerend,, vind je echt lekker en leuk,, en zou wel wat met je willen afspreken...
(15:50) ' robin.: oke ik ken je niet dus nee.
(15:50) stoeipoes: dan kan je me toch lerne kenne...
(15:50) ' robin.: waarom zou ik je willen leren kennen?
(15:51) stoeipoes: ik vind je leuk ...
(15:51) ' robin.: hoe kom je aan me msn.
(15:51) stoeipoes: die heb je me zelf gegeven een keer via hyves...
(15:53) ' robin.: nee.
(15:53) stoeipoes: jawel,, voor de zomer nog,, toen hadden we ook een keer echt lang gemsnt..
(15:53) stoeipoes: dat je dat allemaal vergeet..
JE HEET ROBIN![]()
(15:53) ' robin.: . hahaha, nee ik ken je niet en ik heb je ook niet mn msn gegeven.
(15:54) stoeipoes: het is wel zo...
(15:54) stoeipoes: 1 of twee dagen voordat je op vakantie ging kan k me nog herinneren..
(15:56) ' robin.: stuur eens een foto.
(15:57) stoeipoes: die heb ik niet op dze pc,, want ik ben oppassen bij een tante van me..
(15:57) ' robin.: oke.
(15:57) stoeipoes: vind t wel jammer dat je me niet meer kan herrinneren..
(15:58) ' robin.: oke
(15:58) ' robin.: hyves?
(15:59) stoeipoes: heb k niet meer,, werd gestalkt door iemand,, en heb toen aangifte gedaan,, en van de politie moest k me hyves stoppen..
(15:59) ' robin.: hahahahahahahahaha oke juistja
(15:59) stoeipoes: tis echt zo hoor...
(15:59) ' robin.: ja ik geloof je ook wel hoor
(16:00) stoeipoes: maar ik meot gaan me tante komt zo thuis, ik spreek je vast nog wel een xtje togg
(16:01) ' robin.: doei.
quote:Verwante zoekopdrachten:emo
Ik denk eerder zo:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:07 schreef Sackboy het volgende:
BK wat heb je gedaan, misschien ziet ze er wel zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik en mijn Noorse letten wel op jequote:
had ze trouwens nog de topics doorgelezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik en mijn Noorse letten wel op je
Gedeeltelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:11 schreef gers het volgende:
[..]
had ze trouwens nog de topics doorgelezen
Noors voetbal = rosenborg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En ze wist zelf ook niet veel van het Noorse voetbal.
goede mogelijkheid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat ze er zo uitzag :
[ afbeelding ]
Geen flauw idee.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[quote]
Gedeeltelijk![]()
Dus ik moet je wat dat betreft helaas teleurstellen
quote:noorsbloed:boh gek soms is ze wel een trut hoor
gers:mwha zal toch wel meevallen
noorsbloed:nee echt gisteren zat ze weer te zeuren
noorsbloed:ze zal wel ongesteld zijn ofzo![]()
gers:maar had ze een rede om te zeuren ?
noorsbloed:nou eigenlijk niet
noorsbloed:ik had alleen een smaatje gepaald
Vrouw + Voet-bal = pijnlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gedeeltelijk![]()
Dus ik moet je wat dat betreft helaas teleurstellen
wiki zegt:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Zal het der eens vragen vanaaf
Dude !quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude !
Probeer je mij in de problemen te brengen ofzo.![]()
Hmm ..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wiki zegt:
Rosenborg werd van 1992 tot 2004 dertien opeenvolgende jaren landskampioen.
ze is paalbaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
Mijn god, dat mens van gister had kennelijk mijn email adres wel onthouden
haar msn naam
[ afbeelding ]
eindeluk_16
omg ...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
haar msn naam
[ afbeelding ]
eindeluk_16
ik heb er kankerveel met zo'n naamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
omg ...
Mensen met zon nickname komen mijn lijst niet eens in.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
haar msn naam
[ afbeelding ]
eindeluk_16
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik heb er kankerveel met zo'n naam
dat je er binnenkort aangaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Postmortum jij bent toch pool? wat betekend: NIEZAPOMINIMY CIE
Vrij vertaald, wat moet je!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Postmortum jij bent toch pool? wat betekend: NIEZAPOMINIMY CIE
nee, ze willen mij playenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je
Gek ..
[..]allemaal om te playen zeker ?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
Owja, iemand had zijn naam op haar tieten geschreven met een watervaste stift
Doh ..quote:
Ervaringen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Doh ..
Aber naturlich ..
Hoe kon ik die fout maken.
PM haar msn eens, ik wil haar palenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
haar msn naam
[ afbeelding ]
eindeluk_16
Net alsof je er Pools uit moet zien, om Pools te kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef postmortum het volgende:
geen idee of het pools is , ze ziet er ook niet pools uit eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef gers het volgende:
ik wil joske zijn nummer voor husseltips![]()
SMS JOS AAN NAAR 1122
te kennenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net alsof je er Pools uit moet zien, om Pools te kunnen.
Ze is wel pools, ze is op haar 3e naar Nederland verhuisd ofzo. Samen met haar zus naar de kroegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef postmortum het volgende:
geen idee of het pools is , ze ziet er ook niet pools uit eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ga mij opfrissen en dan richting het bier !
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Jos, ik ga je nummer vanavond aan iedereen geven om te prank callen oké?
Poolse chicks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze is wel pools, ze is op haar 3e naar Nederland verhuisd ofzo. Samen met haar zus naar de kroeglekker in het pools roddelen. Maar gelukkig kende zij geen woord engels dus als ik tegen de barman zei: "i want to rape her in the ass" verstond ze het niet
![]()
Zoek je eigen poolse sletquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
PM haar msn eens, ik wil haar palen
Hey, ik heb haar niet gehosseld ofzo hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Poolse chicks.Valt me tegen, jos.
uhm waarschijnlijk verstond ze wel Engels , dat doen die Poolse allemaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze is wel pools, ze is op haar 3e naar Nederland verhuisd ofzo. Samen met haar zus naar de kroeglekker in het pools roddelen. Maar gelukkig kende zij geen woord engels dus als ik tegen de barman zei: "i want to rape her in the ass" verstond ze het niet
![]()
Lijkt me stug. Want niet al je opmerkingen zijn even sarcastisch.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar ik gebruik hem zoals ie gebruikt hoort te worden.
De teloorgang van de PI.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hey, ik heb haar niet gehosseld ofzo hoor
.quote:
Jos heeft nu ook de nummers van BT en Rickokun, als je ervoor zorgt dat hij die online zet kunnen we hun ook prank callen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Jos, ik ga je nummer vanavond aan iedereen geven om te prank callen oké?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jos heeft nu ook de nummers van BT en Rickokun, als je ervoor zorgt dat hij die online zet kunnen we hun ook prank callen.
Whehe, ik zeg: zet al die nummers in de OP van de KLB-SC.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb die van Jazz, jordeeeh en ananas ook nog
En ik heb een nummer van het werk van Noelgallagherquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, ik zeg: zet al die nummers in de OP van de KLB-SC.
Alleen thuisnummers van mods.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, ik zeg: zet al die nummers in de OP van de KLB-SC.
Oké Jos, ik zal hem alleen aan ranke smaatjes geven die mijn kwaliteitskeuring niet hebben doorstaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Je mag mij best bellen! maar ga em maar niet rondspammen
Stiekem toch wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Want niet al je opmerkingen zijn even sarcastisch.
Waarom moet ik daarvoor zorgen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jos heeft nu ook de nummers van BT en Rickokun, als je ervoor zorgt dat hij die online zet kunnen we hun ook prank callen.
Omdat jij wilde prank callen.quote:
Oh.quote:
okequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:42 schreef postmortum het volgende:
joske . ik heb het ff nagevraagd en het betekend : we zullen niet vergeten
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:42 schreef postmortum het volgende:
joske . ik heb het ff nagevraagd en het betekend : we zullen niet vergeten
You are sooo gonna get raped.quote:
ik ga poolenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef gers het volgende:
wie gaan der eigenlijk nog vanavond zuipen
das ook baasquote:
als ik cd's draai bij mij thuisquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Acinonyx het volgende:
Bij wie in de buurt is er een Hardrock-café ?
Ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef gers het volgende:
wie gaan der eigenlijk nog vanavond zuipen
Moet je wel meer chica's regelen dan hij doet, he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Iker is hier een feest in de buurt waar mijn pa ook heen gaat
Ja, mijn moeder is ziek dus zij blijft thuisquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je wel meer chica's regelen dan hij doet, he.
Ik ga niet samenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die samen met papa naar feestjes gaan
ik las 25-12quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:57 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zie net dat ik van 25-11 (!) al kerstvakantie heb.
dan ga je nog samenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga niet samentis hier een of ander dorpsfeest
quote:gast.als.jij.een.kenkahgeil.lolitaatje.van.16.was.met.net.volgroeide.pronte.borstjes.dan.zou.ik.mijn.malse.rickostok.in.je.prikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |