quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
What's new?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef Noorsbloed het volgende:
Dude ... Wat ben jij een teringlijer
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hoop dat hij gebeten word door een resus aapje die het ebola virus bij zich draagt.
NICE!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef postmortum het volgende:
Gers : morgen ga ik naar GENK - LUIK
Steekt ie dan niet heel Fok! aan ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hoop dat hij gebeten word door een resus aapje die het ebola virus bij zich draagt.
O noesquote:
Ja, lach maar. Je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop.quote:
Neen, we isoleren hem in een kamer samen met Cranequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Steekt ie dan niet heel Fok! aan ?
je bent wel een nederlanderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
O noes
Grammatica fout !
En dat nog wel voor iemand die van origine niet uit Nederland komt.
Kudo's voor jou !![]()
Scoren op fok?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop.
Volgens dat stomme paspoort jaquote:
is die nog steeds geband ?quote:
Verwar de meerderheid niet met de waarheid!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scoren op fok?
Laat me niet lachen.
ja moar dit is fok zit vol met grammarnazi'squote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Volgens dat stomme paspoort ja
Maar ik kom uit Noorwegen !
En daar spreken ze toch echt heel anders.
Had al verteld dat ik geen Noors meer kan verder maar dat een compleet nieuwe taal leren ook niet even vlekkeloos is gegaan !![]()
En ik ben nog steeds van mening dat ik nog wel aardig mee kan komen met de Nederlandse grammatica en dergelijke.
Alsof ik hier zit voor de mening van een ander, kan me er totaal niet druk om makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop.
Nee hoor, 4EBE niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef gers het volgende:
[..]
ja moar dit is fok zit vol met grammarnazi's
DAMM NIGGAquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef Sackboy het volgende:
terugvindjailbait
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef gers het volgende:
[..]
ja moar dit is fok zit vol met grammarnazi's
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:58 schreef postmortum het volgende:
ik heb gisteren 1, 5 uur naar Jan Smitje te luisteren![]()
Volgende week wordt gewoon Fear Facotory in de cd spelert gestopt op het werk
doen we Catch_me er ook meteen bijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, we isoleren hem in een kamer samen met Crane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |