abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:33:01 #101
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63515954
Gister gestopt met roken na 4,5 jaar. Ik word nu al moe van al het eten .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63518810
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef aloa het volgende:
6 maanden gestopt

stoer!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_63523154
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

stoer!
zeker weten.
pi_63528892
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Net als toen, gun ik mezelf de eerste week elke avond 1 sigaret als beloning.
En zo geschiedde.
Vanaf maandag 22 ben ik helemaal rookvrij.
Dus kan mijn stopdatum verzet worden naar 22-11?
pi_63533179
Ik probeer ook te stoppen sinds vandaag na 7 jaar roken..
Heb op het moment zo ontzettend zin in een sigaret, ik kan niet stil blijven zitten
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_63538741
Waarom hoor ik bijna niemand over allen carr? Ik ben mede door hem moeiteloos gestopt..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_63538968
Ik heb het boek net aan een collega gegeven vorige week.
Ben al eens na het lezen van het boek 9 maand gestopt geweest. Erg goed boek, heeft mij toen erg geholpen, alleen tijdens een ellendige periode weer begonnen toentertijd..

Ben nu 3 wkn terug cold turkey gestopt, zie eerdere post. Gaat me vooralsnog goed af, eerste week slecht geslapen en nu nog alleen bijna de hele dag zin in iets hartigs! Grrrr

Maar geen zin in roken of een sigaret of zo, gaat dus goed!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_63545439
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef crossover het volgende:
Waarom hoor ik bijna niemand over allen carr? Ik ben mede door hem moeiteloos gestopt..
Ik heb het niet nodig gehad
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_63561953
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef crossover het volgende:
Waarom hoor ik bijna niemand over allen carr? Ik ben mede door hem moeiteloos gestopt..
Heb dat boek 2x gelezen.

Nu ruim 5 weken gestopt, en ga maandag naar de huisarts voor anti-depressiva, omdat ik de laatste week gewoonweg niet meer kan functioneren.
pi_63583164
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:11 schreef Doagere het volgende:

[..]

Heb dat boek 2x gelezen.

Nu ruim 5 weken gestopt, en ga maandag naar de huisarts voor anti-depressiva, omdat ik de laatste week gewoonweg niet meer kan functioneren.
Sjee. Ik dacht altijd dat ik een redelijk inlevingsvermogen had. Maar anti-depressiva van het stoppen met roken na al 5 weken? Nee, ik kan me er niets bij voorstellen....? Is dat echt puur en alleen van het niet roken?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_63588079
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sjee. Ik dacht altijd dat ik een redelijk inlevingsvermogen had. Maar anti-depressiva van het stoppen met roken na al 5 weken? Nee, ik kan me er niets bij voorstellen....? Is dat echt puur en alleen van het niet roken?
Ja door het roken ja.

Ik begin overal (midden in de stad, in school, midden in de nacht etc.) gewoon in tranen uit te barsten. Voel me de hele dag waardeloos en ik zou willen dat het vorig jaar rond deze tijd was.
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:03:36 #112
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63592782
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:04 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ja door het roken ja.

Ik begin overal (midden in de stad, in school, midden in de nacht etc.) gewoon in tranen uit te barsten. Voel me de hele dag waardeloos en ik zou willen dat het vorig jaar rond deze tijd was.
En dat wil je omdat je toen nog rookte?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63593112
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vanaf maandag 22 ben ik helemaal rookvrij.
Dus kan mijn stopdatum verzet worden naar 22-11?
Maandag de 24ste natuurlijk, ik keek op het kalenderblad van december.

Vitamine B3 helpt trouwens ontzettend goed bij zowel mijn vriend als bij mij.
Ik eet me ongans in granen, maar heb geen last van afkickverschijnselen.
Alleen word ik een beetje licht in het hoofd als ik me inspan, maar dat is niet eens onprettig.
Ik kan het iedereen van harte aanraden.
pi_63654828
Ben sinds vandaag gestopt na 5 jaar een pakje per dag te roken.
Heb er zin in
  maandag 1 december 2008 @ 10:18:37 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63662044
Zaterdagavond gezondigd. Mijn stamkroeg zat helaas dicht en toen hebben we een andere kroeg opgezocht. En daar mocht binnen gerookt worden. En dat is de kat op het spek binden natuurlijk . NU maar hopen dat m'n stamkroeg weer gauw open gaat want daar mag niet binnen gerookt worden. En naar buiten gaan om te roken is toch weer een extra drempel om er weer eentje op te steken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63662415
De eerste week zit erop.

Resultaat voor twee personen is aardig shocking...
One week, 10 hours, 14 minutes and 48 seconds.
371 cigarettes not smoked,
saving fl 83,18.
Life saved: 1 day, 6 hours, 55 minutes.
  maandag 1 december 2008 @ 11:10:14 #117
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_63663199
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben nu al een week bezig met het stoppen met roken. Waarvan ik maandag gewoon gerookt heb. Dinsdag ben doorgekomen met een nicotinepleister woensdag weer een pakje gekocht heb, donderdag in het midden van de dag ophad vrijdag weer een pleister en vandaag pleisterloos. Maar ik begin nu wel zin in een peukie te krijgen...

Had een topic aan gemaakt: Bezig te stoppen met roken en hier naartoe verwezen. Dus denk dat ik het hier heel gezellig ga vinden de aankomende tijd.

Hoelang duurt het trouwens voordat je geen zin meer hebt in roken? Want het wordt steeds heftiger (misschien ook wel omdat ik er nu meer aan denk...)

Stopdag dus: 22-11-2008
pogin 573 na de 22ste, dus 1 decemder 2008 is mijn nieuwe stopdatum...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_63663549
Ik heb het nu helemaal voor elkaar, naar de huisarts geweest, ik heb nu Nortrilen gekregen, en moet een afpsraak maken bij een pshyg.

Ik moest zo'n 50 vragen beantwoorden en daaruit bleek dat ik overal heel hoog scoorde (hoog = niet goed).

Zit er mooi mee, nu moet ik ook nog met een pshyg gaan praten, zit aan de anti depressiva, en ik moet presteren op school.

Nu heb ik echt zoooo veel zin om peuken te gaan kopen.
pi_63663921
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:24 schreef Doagere het volgende:
Nu heb ik echt zoooo veel zin om peuken te gaan kopen.
Dat zou toch wel heel erg zonde zijn.
Het lijkt me stug dat dan gelijk je depressie over is, dus dan heb je die voor niets.
Als die pillen beginnen aan te slaan, voel je vast snel een stuk beter.
Sterkte.
pi_63669586
Ben vanochtend echt gestopt en word helemaal gek.
Denk alleen maar aan sigaretten Wanneer is dat over?
  maandag 1 december 2008 @ 16:15:48 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63671052
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef Leonos het volgende:
Ben vanochtend echt gestopt en word helemaal gek.
Denk alleen maar aan sigaretten Wanneer is dat over?
Morgen is dat iets minder en overmorgen weer iets minder.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63671877
Ah, oke
Ben nog steeds clean
pi_63671989
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:42 schreef Leonos het volgende:
Ah, oke
Ben nog steeds clean
Hou vol!
Over een dag of drie ben je trots op jezelf en vind je de rookstank in je gordijnen al vies.
pi_63672366
Ben nu eigenlijk ook al trots op mezelf. Als ik mezelf maar bezig houd met andere dingen.
Dan gaat het wel aardig

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2008 16:59:52 ]
pi_63672758
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Morgen is dat iets minder en overmorgen weer iets minder.
.. en daarna wordt het erger en erger..

Ik zit er serieus over te denken om gewoon weer te gaan roken, niet voor lang maar voor een paar maand, en het dan nog maar eens te proberen.

Net medicijnen opgehaald, komende 2 weken geen auto rijden, gesprekken met een pshygiater. Dingen die ik er echt _NIET_ bij kan gebruiken op dit moment, volg namelijk een versnelde niveau 4 opleiding (alles van 3 jaar is in 1 jaar gepropt).
  maandag 1 december 2008 @ 17:29:46 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63673232
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Doagere het volgende:

[..]

.. en daarna wordt het erger en erger..

Ik zit er serieus over te denken om gewoon weer te gaan roken, niet voor lang maar voor een paar maand, en het dan nog maar eens te proberen.

Net medicijnen opgehaald, komende 2 weken geen auto rijden, gesprekken met een pshygiater. Dingen die ik er echt _NIET_ bij kan gebruiken op dit moment, volg namelijk een versnelde niveau 4 opleiding (alles van 3 jaar is in 1 jaar gepropt).
Het wordt echt niet erger hoor.
Maar als jij er niet voor de volle 100% achter staat, dan gaat het niet lukken.
Die notrilen is trouwens wel naar spul om van het roken af te komen. Een soort kanon tegen een mug
Weet je dokter wel dat je bezig bent met een opleiding?
Met die troep in je lijf kun je je mijns inziens lastig concentreren.
Als ik dat had moeten slikken om van mijn rookverslaving af te komen, dan was ik ook liever blijven roken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63673845
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het wordt echt niet erger hoor.
Maar als jij er niet voor de volle 100% achter staat, dan gaat het niet lukken.
Die notrilen is trouwens wel naar spul om van het roken af te komen. Een soort kanon tegen een mug
Weet je dokter wel dat je bezig bent met een opleiding?
Met die troep in je lijf kun je je mijns inziens lastig concentreren.
Als ik dat had moeten slikken om van mijn rookverslaving af te komen, dan was ik ook liever blijven roken
Ja die arts weet wel dat ik een opleiding doe, daarnaast moet ik ook naar een pshygiater, dat is 1x in de week. En die lessen die ik heb kan ik _NIET_ missen.
pi_63685318
21 hours, 58 minutes and 26 seconds. 32 cigarettes not smoked, saving ¤ 6,41. Life saved: 2 hours, 40 minutes.
Jaaaaaa weer gestopt! Ooit 3,5 jaar volgehouden en we waren er echt vanaf destijds maar weer begonnen een keer op een feestje met 1 peukje.. Wel jammer dat dat nooit meer kan.

Verder zie ik als een BERG op tegen verstopping, heb de vorige keer dat we stopten de deur platgelopen bij huisarts en toen die niet kon helpen acupunctuur en osteopatie geprobeerd. En ook als een BERG zie ik op tegen het aankomen, 12 kilo de vorige keer. Alles bij elkaar heeft het me een jaar gekost voor alles weer een beetje normaal was.

Ik word op het moment helemaal GEK, die "cravings" zijn AAAARGGHHH!!! Wanneer worden die minder?
Ik duik mijn bed maar in dan zit dag 1 erop.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_63695311
Ik kom helemaal niet veel aan, maar misschien komt dat omdat ik mijn stofwisseling op gang houd door meer koffie te drinken dan voorheen.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:38:02 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63697664
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:05 schreef Rutgerr het volgende:
Ik kom helemaal niet veel aan, maar misschien komt dat omdat ik mijn stofwisseling op gang houd door meer koffie te drinken dan voorheen.
Ik ben al vijf kilo aangekomen na bijna vier maanden niet roken
Echt belachelijk
Ik eet nog minder dan toen ik nog wel rookte. Ik snoep niet. Ik ben aan het fietsen geslagen.
Ik heb nu van ellende een WII fit gekocht. Eens kijken of ik er zo iets af kan krijgen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63700784
Dag 3 bijna ten einde.
Gaat echt steeds makkelijker
pi_63714290
dag 2 zit erop..
overdag ging prima, in de avond veel momenten dat ik naar een peuk snakte en buikpijn, nu al verstopt ben ik bang
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_63718198
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:15 schreef zesje het volgende:
dag 2 zit erop..
overdag ging prima, in de avond veel momenten dat ik naar een peuk snakte en buikpijn, nu al verstopt ben ik bang
Had mijn vriend de vorige keer ook, maar nu nergens last van.
Hij zorgt er nu ook voor dat hij heel veel vitamine B3 binnen krijgt en dat hij van die vieze yoghurtjes met extra vezels eet.
Misschien helpt dat bij jou ook iets?
Of anders een theetje tegen verstopping?
Of bietensap?
pi_63718703
Ik ben maar aan de goede bacterien gegaan, probiotica (yakult/capsules) in de hoop dat dat helpt. De vorige keer dat ik stopte met roken heb ik nog maanden met mijn stoelgang getobd. Ik had veel buikpijn, winderigheid en verstopping. Volgens de huisarts had ik prikkelbare darm syndroom. Ik kreeg zakjes met vezels voorgeschreven waardoor het alleen maar erger werd. Mijn darmen zijn snel geprikkeld en vezels doen dat nog eens extra. Omdat de huisarts niets verder kon doen heb ik eerst acupunctuur geprobeerd en daarna osteopathie. Dat laatste hielp! Mocht het niet gaan met de probiotica dan ga ik maar een extra afspraak inplannen met de osteopaat.

Wel bijzonder vond ik dat ik vanmorgen met een blij gevoel wakker werd, er was iets leuks, wat ook weer...ojaaaa ik hoef nooit meer te roken!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_63720058
Alweer half jaar gestopt met roken!!
Maar wel in totaal 10 kilo erbij
Ze zeggen dat het er weer afgaat maar helaas, na 6 maanden nog steeds niet..
Snak af en toe nog steeds naar een peuk maar 5 seconden later is die gedachte alweer weg gelukkig!!
Er is hoop!
pi_63759538
Ik ben ook nog steeds gestopt.

Als ik de pit er echt helemaaal uit. Ik heb gewoon zin om samen weer te gaan roken, en er een net zulke leuke tijd van te maken als vorig jaar rond deze tijd.

Ik word elke ochtend juist wakker met een gevoel van 'shit, krijg weer zo'n dag als gister...'
pi_63759678
* Sm0keZ zit inmiddels op de 4 weken!

Bijna een maand
pi_63772289
Haal mij maar uit de lijst hoor, rook alweer maanden!

Voor de niet-rokers: ik kom net uit de kroeg en heb zeker een half pakje weggepaft. Geloof me, het is goor en ranzig, me mond en keel voelen echt als een asbak momenteel. Niet roken dus!!

Al mijn stoppogingen kregen hetzelfde gevolg als ik van iedereen hier lees: een grote bak ellende krijg je over je heen.

Ik ben down, chagerijnig, hongerig, vol gevoel, nergens zin in, moe en kan me kapot ergeren aan de kleinste irritaties. Ik ben altijd weer bang voor de gevolgen van stoppen, hoe graag ik het ook zou willen.

Ik sport heel fanatiek, maar rook wellicht nog fanatieker. Ik zou zo graag als niet-roker door het leven willen gaan, maar de gevolgen van stoppen weerhouden me er telkens weer van.

Hoe lang duurt zo'n down periode gemiddeld?

Ik zit over een aantal weken in een nieuw huis, nieuwe omgeving en alles dus dat lijkt me een ideaal moment om te stoppen. Net na de jaarwisseling, gewoon geen asbakken meer op tafel en met alles fris opnieuw beginnen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:44:41 #139
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63772334
Ik zweer bij de Champix kuur Alec.
Als je het echt wilt doen, ga dan bij je huisarts langs.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63772478
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
Ik zweer bij de Champix kuur Alec.
Als je het echt wilt doen, ga dan bij je huisarts langs.
Nice one, hoor er veel positiefs over.

Maarre.. fuck it, ik stop gewoon NU. ik heb m'n laatste om 00:00 gerookt, dus een beter moment kan niet. Ik ga er nog een keer cold-turkey voor.
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:53:01 #141
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63772490
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:51 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Nice one, hoor er veel positiefs over.

Maarre.. fuck it, ik stop gewoon NU. ik heb m'n laatste om 00:00 gerookt, dus een beter moment kan niet. Ik ga er nog een keer cold-turkey voor.
That's the spirit!
Zet hem op!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63774823
Succes Alec!

Ik mag inmiddels bij de maandstoppers! Yeah!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_63781427
Zet 'm op Alec

Gisteren had ik grote paniek qua snakken naar een peuk. Maar kwam ook dat ik veel te laat ging eten en al de nodige wijn gedronken had. Niet meer doen dus.
Four days, 11 hours, 59 minutes and 4 seconds. 157 cigarettes not smoked, saving ¤ 33,15. Life saved: 13 hours, 5 minutes.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_63792355
1 week, 4 days, 2hours, 59 minutes, 55 seconds...

een kleine 2 weken dus na een kleine 10 jaar flink gepaft te hebben.Kheb er geen moeite mee en verder ook geen last van afkickverschijnselen (gehad).

iedreen succes!
pi_63798427
Ah, ik sta alweer bij de maandstoppers

Alleen heb ik sinds een week wel last van heel vervelende bijwerkingen. Ik heb sinds vorige week zondag 14:00, letterlijk hooguit 5 uurtjes geslapen. Op een of ander manier is het gewoon heel moeilijk om in slaap te komen. Waarschijnlijk heeft dat ermee te maken dat ik tegelijkertijd ook ben gestopt met blowen en nog wat andere geestverruimende middelen, maar ik hou gewoon vol, hoe lastig en vervelend de bijwerkingen ook zijn!
pi_63798484
Ik ben het helemaal vergeten maar ik mag naar de jaarstopppers.Sinds 24.11.07 heb ik niet één sigaret aangeraakt.
pi_63801331
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:57:00 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_63813900
One week, three days, 18 minutes and 46 seconds. 100 cigarettes not smoked, saving ¤ 20,02.

ik vind het inmiddels stinken, maar wil toch roken.
het is vooral de handeling die ik mis ofzo
het lijkt me zo fijn om die afhankelijkheid niet meer te hebben.

2 keer eerder gestopt, tijdens mijn zwangerschappen, zonder problemen, want ik voelde me al schuldig als ik er aan dacht. Nu heb ik die stok achter de deur niet. het moet op wilskracht. heb ik die? ik weet het dus niet.
ik weet dat als ik er nu 1 op steek dat ik het vies vind, maar dat ik dan wel meteen verkocht ben.
vandaag heb ik het ineens moeilijk...
stormy waters...
sailin'
pi_63847045
Two weeks, 11 hours, 16 minutes and 5 seconds.
723 cigarettes not smoked,
saving ¤ 162,06.
Life saved: 2 days, 12 hours, 15 minutes.
(met z'n tweeën).

Het gaat nogal makkelijk.
Ik heb van de week wel twee keer stiekem in mijn dromen gerookt.
Ik voelde me nogal schuldig toen ik wakker werd en heb het zelfs aan mijn vriend opgebiecht.
pi_63848784
Morgen 7 weken dat ik gestopt ben.

Heb intussen alleen nergens meer zin in, ik mis het echt vreselijk dat we 'nooit meer samen' zullen roken, dat ze nooit meer aan me vraagt 'zullen we even een sigaretje roken?' etc.

Zucht..
  maandag 8 december 2008 @ 13:51:07 #151
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_63849959
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Het gaat nogal makkelijk.
Ik heb van de week wel twee keer stiekem in mijn dromen gerookt.
Ik voelde me nogal schuldig toen ik wakker werd en heb het zelfs aan mijn vriend opgebiecht.
Daar heb ik dus ook 'last' van.

Het mooiste van alles is dat ik nu ruim een maand gestopt ben, en ik heb de indruk dat het ergste nu wel achter de rug is. Het gaat me steeds makkelijker af. Ik krijg er alleen een beetje de slappe lach van dat ik in m'n dromen nog wél rook
pi_63859497
3 weken
pi_63860345
Woensdag alweer 4 maanden!
  maandag 8 december 2008 @ 21:42:27 #154
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63861866
Kan iemand mijn stopdatum van 4 november naar 24 november aanpassen?
Ik heb tussen deze dagen soms gerookt en heb pas vanaf de 24e geen sigaret meer aangeraakt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_63862151
One week, one day, 15 hours, 49 minutes and 35 seconds. 103 cigarettes not smoked, saving ¤ 24,61. Life saved: 8 hours, 35 minutes.

pi_63862213
Waarom staan trouwens in het lijstje met nieuwe stoppers mensen uit juni enzo?
Zo weet ik natuurlijk nooit of ik bovenaan sta
  maandag 8 december 2008 @ 22:04:14 #157
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_63862595
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef Leonos het volgende:
Waarom staan trouwens in het lijstje met nieuwe stoppers mensen uit juni enzo?
Zo weet ik natuurlijk nooit of ik bovenaan sta
Hmh, jij hoop dat iedereen spontaan weer gaat beginnen ofzo? Anders kom je natuurlijk nooit bovenaan!
Of begrijp ik nu iets verkeerd
pi_63870409
Ik mag uit de lijst, net gerookt.
pi_63880262
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef Leonos het volgende:
Waarom staan trouwens in het lijstje met nieuwe stoppers mensen uit juni enzo?
Zo weet ik natuurlijk nooit of ik bovenaan sta
Die mensen hebben geen update gegeven of ze nog gestopt zijn. Als dit niet gebeurt verdwijnen ze uit de lijst.

Lijst is verder weer up-to-date.
pi_63881052
Met mij gaat het ook nog steeds goed! Ben wel heel wat kilo's aangekomen, maar het is voor een goed doel

Four months, one week, five days, 2 hours, 41 minutes and 17 seconds. 2026 cigarettes not smoked, saving ¤ 405,46. Life saved: 1 week, 50 minutes.

I approve this message
pi_63933508
slacker_nl mag naar de kwartaalstoppers sectie, inmiddels maand 4 alweer zonder peuken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:31:15 #162
97745 Thorical
finding a way
pi_63936589
Four months, four weeks, 16 hours, 28 minutes and 36 seconds. 6067 cigarettes not smoked, saving ¤ 505,76. Life saved: 3 weeks, 1 hour, 35 minutes.

500¤ Bespaard maar dat is toch niet allen in mijn buik gaan zitten?
  donderdag 11 december 2008 @ 17:14:17 #163
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63937630
Het eten smaakt ook een stuk beter als je niet meer rookt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63941364
One week, three days, 18 hours, 46 minutes and 34 seconds. 377 cigarettes not smoked, saving ¤ 79,45. Life saved: 1 day, 7 hours, 25 minutes.

Het werd makkelijker na 10 dagen. Nu alleen in de avond wat snakjes maar in de plaats daarvan pak ik maar snackjes.. Nou ja dan over een paar maanden maar weer lijnen.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_63958815
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef mazaru het volgende:
Het eten smaakt ook een stuk beter als je niet meer rookt
Daar was bij mij geen sprake van.
  zondag 14 december 2008 @ 15:29:00 #166
144213 Adidah
Het was wraak
pi_64007501
Whehehe, 2 Januari aanstaande ben ik al weer een jaar gestopt. Ik was het al bijna vergeten.
pi_64013282
Three weeks, six days, 22 hours, 26 minutes and 4 seconds. 391 cigarettes not smoked, saving ¤ 87,60. Life saved: 1 day, 8 hours, 35 minutes.


Bijna een maand
pi_64020099
ik ga ook een poging wagen.
na 1 januari stop ik met roken.
met behulp van allen carr.
14 jaar gerookt. moet kunnen.
nog tips??
pi_64021334
Ok, ik heb een paar vraagjes....Heb sinds 20:00 geen cigaret meer aangeraakt omdat ik geen zin had om naar de snackbar te gaan om te halen...Dus nu heb ik iets van... "ff een poging wagen om te stoppen"
Het kost geld, is vies en helemaal niet gezond... Dat zijn mijn voornaamste focuspunten...

Mijn vraag en voornamelijk zorg is dat ik niet wil aankomen....Zijn er mensen die gestopt zijn en niet zijn aangekomen? Heb wel wat halters en zo'n fitnessfiets in huis...Hopelijk zijn die genoeg om de schade te beperken totdat mijn stofwisseling weer normaal gaat functioneren en ben van plan ook veel fruit enzo in huis te halen...Hopelijk is fruit gezond genoeg dat ik niet aankomt...

Roken is puur een soort gewoonte....een handeling die je eraan gewend bent geraakt...Hoe hebben jullie die handeling weten te negeren?

Alvast dank en groetjes

Ghost _Viper
With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_64023857
Wat word je toch rijk van niet-roken.

Three weeks, 8 hours, 54 minutes and 12 seconds.
1068 cigarettes not smoked,
saving fl 239,35.
Life saved: 3 days, 17 hours, 0 minutes.
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:16 schreef Ghost_Viper het volgende:
Mijn vraag en voornamelijk zorg is dat ik niet wil aankomen....Zijn er mensen die gestopt zijn en niet zijn aangekomen?
Ik ben nu drie weken gestopt en (nog) niet aangekomen.
Ik volg de adviezen op die in LIF in het slank-topic gegeven worden, misschien moet je daar ook eens een kijkje nemen.
Tussen de slowchat door staan eetlijstjes en worden zinnige adviezen gegeven.
  maandag 15 december 2008 @ 12:40:24 #171
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_64028389
Als je stopt met roken is het heel moeilijk om te voorkomen dat je in gewicht aankomt.
Roken vermindert het hongergevoel en verhoogt de stofwisseling.
Maar als je echt heel voorzichtig bent met snacken en snoepen en je zorgt voor voldoende lichaamsbeweging, dan zou de schade beperkt kunnen worden met een kilo of drie, vier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_64029362
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik ben nu drie weken gestopt en (nog) niet aangekomen.
Ik volg de adviezen op die in LIF in het slank-topic gegeven worden, misschien moet je daar ook eens een kijkje nemen.
Tussen de slowchat door staan eetlijstjes en worden zinnige adviezen gegeven.

Oeeh bedankt voor de tip...ga straks ff daar rondneuzen...
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:40 schreef mazaru het volgende:
Als je stopt met roken is het heel moeilijk om te voorkomen dat je in gewicht aankomt.
Roken vermindert het hongergevoel en verhoogt de stofwisseling.
Maar als je echt heel voorzichtig bent met snacken en snoepen en je zorgt voor voldoende lichaamsbeweging, dan zou de schade beperkt kunnen worden met een kilo of drie, vier.
Uhhmm een kilo of drie, vier kinkt niet slecht...zat gisteren naar mijn BMI te kijken en als ik 10 kilo zou aankomen zou ik toch een gezonde gewicht behouden....ach ga gewoon iedere dag flink fietsen....en de komende tijd alleen gezonde dingen eten....
With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_64029413
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:40 schreef mazaru het volgende:
Als je stopt met roken is het heel moeilijk om te voorkomen dat je in gewicht aankomt.
Roken vermindert het hongergevoel en verhoogt de stofwisseling.
Maar als je echt heel voorzichtig bent met snacken en snoepen en je zorgt voor voldoende lichaamsbeweging, dan zou de schade beperkt kunnen worden met een kilo of drie, vier.
Gewoon genoeg (veel) bewegen en eet maar lekker veel, zolang het maar gezond is. Ben inmiddels na 5,5 week ook al zo'n 6 kilo rijker geworden. Kan me er echter niet zo druk om maken... Stoppen met roken vind ik een stuk belangrijker, en afvallen is toch niet echt moeilijk
pi_64029440
Ik ben in totaal negen kilo aangekomen.Daar vraag je je nog af wat dan ongezonder is.
  maandag 15 december 2008 @ 13:51:58 #175
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_64030117
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben in totaal negen kilo aangekomen.Daar vraag je je nog af wat dan ongezonder is.
Maar je bent ondertussen al meer dan een jaar van het roken af.
Dan vind ik de schade nog wel meevallen. Bovendien moet je stofwisseling nu zo onderhand stabiel zijn, dus zal het te doen zijn om er wat af te krijgen.
na de feestdagen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 15 december 2008 @ 17:06:36 #176
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_64034856
nog 2 maandjes en dan ben ik alweer een jaar C02 neutraal )))

Roken? wat is dat?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_64035091
Ik lees net in dit topic en realiseer me dat ik alweer 3 jaar exroker ben. Een week voor kerst 2005 ben ik gestopt. Dat was de zoveelste poging, maar het is me gelukt.

Ik wens iedereen die stopt of wil stoppen alle succes toe. Terugkijkend was voor mij het moment om te besluiten daadwerkelijk te stoppen moeilijker dan het stoppen zelf. Ik bleef het maar uitstellen....
Is dat zo?
pi_64038950
Two months, two weeks, 17 hours, 36 minutes and 18 seconds. 2347 cigarettes not smoked, saving ¤ 469,80. Life saved: 1 week, 1 day, 3 hours, 35 minutes.

Pff, makkie

ben 3 kilo aangekomen, en daar lijkt het ook echt bij te blijven. Na de feestdagen eens kijken of er dan weer wat van af wil.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_64047078
Ik mag trouwens uit de lijst. Had onlangs 's nachts op Fok! besloten om te stoppen in dit topic, redelijk impulsief. Maarrr dat ging na een paar dagen (zonder moeite eigenlijk! Vond het wel fijn en 'fris') toch mis. Een vriend die ik wat geld geleend had gaf mij een pakje sigaretten als soort van rente zeg maar. We dronken wat en hij stak een peuk op, waarop ik mijn schouders ophaalde en dacht 'waarom niet?'.

Ik heb inmiddels de DVD van Alan Carr (schrijf je het zo?) besteld. Want ik wil zeker stoppen! Ik ga het nu alleen wel even voorbereiden en een plan maken. Tevens de mensen in mijn omgeving inlichten e.d.

Oftewel, haal me uit de lijst. Maarrr... I will be back!
pi_64048856
Sinds gisteren maar overgestapt op de 7mg nicotinepleisters (na ~3 weken 21mg en ~2 weken 14mg). Gaat nog steeds goed!

Ik eet wel een stuk meer, maar om dat te compenseren beweeg ik gewoon een stuk meer. Fietsen in de kou bevalt best goed op een of andere manier
  dinsdag 16 december 2008 @ 08:15:00 #181
144213 Adidah
Het was wraak
pi_64049233
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:36 schreef Alec690 het volgende:
Een vriend die ik wat geld geleend had gaf mij een pakje sigaretten als soort van rente zeg maar. We dronken wat en hij stak een peuk op, waarop ik mijn schouders ophaalde en dacht 'waarom niet?'.
Ik wil niet lullig doen, maar je had natuurlijk ook gewoon "nee" kunnen zeggen. Verder kom je bij mij als onverschillig over als het om stoppen met roken gaat. Je kunt jezelf beter de vraag stellen, "Waarom wel weer een sigaret op steken?". M.a.w. ga alleen stoppen als je voor jezelf genoeg reden ziet om door te zetten. Anders gaat zo een DVD met één of andere goeroe echt niet werken. Zeker niet als je werkelijk zo impulsief bent als je doet vermoeden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Adidah op 16-12-2008 08:21:50 ]
pi_64049531
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 06:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Sinds gisteren maar overgestapt op de 7mg nicotinepleisters (na ~3 weken 21mg en ~2 weken 14mg). Gaat nog steeds goed!
Heb je die pleisters nog steeds nodig dan?
Ik stopte zelf cold turkey, maar dan wel met extra vitamine B3.
Doe ik inmiddels ook niet meer en ik heb echt nergens last van gehad, behalve een beetje stoned gevoel de eerste dagen.
Maar dat was juist wel prettig.
En ik ben al weken verkouden.
pi_64049717
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 08:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heb je die pleisters nog steeds nodig dan?
Ik stopte zelf cold turkey, maar dan wel met extra vitamine B3.
Doe ik inmiddels ook niet meer en ik heb echt nergens last van gehad, behalve een beetje stoned gevoel de eerste dagen.
Maar dat was juist wel prettig.
En ik ben al weken verkouden.
Yep, volgens Nicotinell is het aanbevolen om de eerste 9 weken aan de pleisters te zitten (3 weken 21mg, 3x 14 en 3x7). Maar goed, Nicotinell is natuurlijk ook een bedrijf zoals anderen, die dus graag winst wil maken. Die 9 weken is waarschijnlijk ook niet helemaal nodig... Die pleisters kosten al genoeg (~20¤ per week)

Verkouden, nee, geen last van, en dat terwijl ik toch echt genoeg in de kou ben met eigenlijk net iets te weinig warme kleding. Doe ik ook min of meer expres, goed voor conditie en weerstand

Dat stonede gevoel de eerste dagen heb ik geen last van gehad. Samen met roken ben ik ook gestopt met blowen (wat ik toch wel dagelijks deed), en ik voel me echt een heel anders mens. In het begin niet in de positieve zin (hele dagen chagarijnig etc.), maar dat is nu behoorlijk veranderd!

Heb mezelf in ieder geval beloofd nooit meer iets te roken, in welke vorm dan ook. En dat gaat me gewoon lukken
pi_64050559
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Die pleisters kosten al genoeg (~20¤ per week)
Dat was voor mij dé reden om ze niet te kopen.
Slaat nergens op natuurlijk, want roken is dubbel zo duur.
quote:
Heb mezelf in ieder geval beloofd nooit meer iets te roken, in welke vorm dan ook. En dat gaat me gewoon lukken
Ik heb er alle vertrouwen in.
pi_64051789
Mag ik naar de maandstoppers?
pi_64109348
Grappig, volgens mijn metertje (Rookstopper) ben ik nog niet 3 maanden gestopt :
.
quote:
Statistieken - Gestopt Datum: 17 september 2008 Tijdstip: 16:00 Tijdsduur: 2 maanden 30 dagen 13 uren 38 minuten 09 seconden Niet gerookt: 2.747 Bespaard: 549,40 euro. Extra levensduur: 0 jaren, 9 dagen, 12 uren, 9 minuten en 13 seconden (Gegenereerd door RookStopper)
Anyway, ben toch echt al 3 maanden clean
pi_64267312
* zesje gaat het volhouden en wil ook graag in het lijstje.
Gestopt 1 december, een snotterend verstopt hoopje ellende maar ik rook niet!
Three weeks, 22 hours, 58 minutes and 24 seconds. 768 cigarettes not smoked, saving ¤ 161,79. Life saved: 2 days, 16 hours, 0 minutes.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_64315605
quote:
One month, 8 hours, 43 minutes and 44 seconds.
1518 cigarettes not smoked,
saving fl 340,07.
Life saved: 5 days, 6 hours, 30 minutes.
Mag ik naar de maandstoppers?
  woensdag 24 december 2008 @ 09:55:43 #189
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_64316512
Ik ben vandaag precies een maand gestopt.
Schopje naar de maandstoppers aub.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_64324273
champix schijnt te helpen, zag ik op erectiehulp.nl
  woensdag 24 december 2008 @ 14:19:43 #191
144213 Adidah
Het was wraak
pi_64324595
Echte bazen stoppen tijdens de feestdagen.
pi_64331305
De lijst is bijgewerkt .
pi_64333490
Sinds vandaag 13 maanden.
pi_64336360
7maanden alweer
pi_64351718
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Sinds vandaag 13 maanden.
Volgens mij is 24 november een goede datum om te stoppen.
pi_64362955
Zondag de laatste uitgedrukt. Nu met volle moed begonnen . Hoe houden mensen hier snoepgedrag onder controle? Probeer veel water te drinken iig. Heb namelijk geen zin om kilo's aan te komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 25 december 2008 @ 22:50:54 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64363153
Zesje
You go girl! Maak maar snel een afspraak bij de osteopaat dan voel je je vast ook nog weer ietsje beter.
Goed hoor! Volhouden!
***
pi_64363288
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij is 24 november een goede datum om te stoppen.
Absoluut. Nu alleen nog volhouden.
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:42:39 #199
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_64366848
quote:
Op donderdag 25 december 2008 22:43 schreef Lennox het volgende:
Zondag de laatste uitgedrukt. Nu met volle moed begonnen . Hoe houden mensen hier snoepgedrag onder controle? Probeer veel water te drinken iig. Heb namelijk geen zin om kilo's aan te komen
Al drink je het IJsselmeer leeg, aankomen ga je
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_64379214

* lynda is gestopt!
Alweer sinds zaterdag 13 december half 11 's avonds! 1,5 uur later lag ik voor een week op de afdeling longziekte aan de zuurstof en bloedverdunners

Ik post dus mee

p.s hey smokez!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')