Ik zat te denken aan drank...quote:Op zondag 23 november 2008 00:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik zou gaan eten of slapen waarschijnlijk maarja iedere keer eten als je wilt roken is ook weer niet de beste oplossing.
Nee dat zou ik niet doen, dan ga je juist roken.quote:Op zondag 23 november 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan drank...
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 00:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen, dan ga je juist roken.
Ik rook nl het meeste als ik aan het zuipen ben..
Jap, bezig, ben nog niet klaar, ben nog niet gestopt. Ik heb nog de drang om te roken... (plus dat als ik het zo zeg ik er nog wel eentje mag roken zo af en toe)quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bezig met stoppen? Stoppen is toch juist niets doen?
Of een eetlepel sambal nemen. Dan heb je zoveel te doen om de binnenbrand te blussen dat je geeneens geen tijd hebt om aan roken te denken.quote:Op zondag 23 november 2008 10:03 schreef Wunny het volgende:
Steeds als je zin in een sigaret hebt -> lolly pakken en in je mond stoppen.
Klopt!quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 10:30 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Of een eetlepel sambal nemen. Dan heb je zoveel te doen om de binnenbrand te blussen dat je geeneens geen tijd hebt om aan roken te denken.
Al weer 4 maanden gestoptquote:Op zondag 23 november 2008 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Cold turkey is makkelijk, als je maar echt wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |